Olen suosioni huipulla. Hiihtolomamatkamme peruuntui viime tipassa äkillisen sairastumiseni takia.
Perheen teinit vihaavat mua ja angstaavat huoneissaan. Siirrettiin matka kyllä kesään, mutta ei lohduta teinejä ja eivät kuulemma lähde ollenkaan tuolloin lomalle.
Oltiin kaikki odotettu matkaa innoissaan ja itsekin olen pettynyt, kun kävi nyt näin.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä tavallaan että haluatte lähteä koko perhe perheenä lomalle mutta silti. Olisin minäkin ollut teininä vihainen jos vanhemman sairastuminen olisi perunut kaikkien loman. Mikset olisi päästänyt muita lomalle ja kesällä sitten vaikka kotimaan matkailu koko perheenä?
En menisi vertailemaan jotain kotimaan lomailua harvoin tehtävään ulkomaan matkaan.
Eli pointti tässä onkin että ap ei päästä muita lähtemään koska ap haluaa etelään. Kyse ei oikeasti ole mistään "perheenä olemisesta"?
Tientenkin haluan etelään lomalle. Sun mielestä vain ja ainoastaan itsekkäistä syistä mutta pidä tästä kiinni vaan. Viimeksi olen ollut 10 vuotta sitten. Mies taitaa olla meillä sitten toinen paska ja alhainen olento, kun ei hänkään halunnut lähteä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä tauti sulla on?
Peräpukamat ja yskä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä tavallaan että haluatte lähteä koko perhe perheenä lomalle mutta silti. Olisin minäkin ollut teininä vihainen jos vanhemman sairastuminen olisi perunut kaikkien loman. Mikset olisi päästänyt muita lomalle ja kesällä sitten vaikka kotimaan matkailu koko perheenä?
En menisi vertailemaan jotain kotimaan lomailua harvoin tehtävään ulkomaan matkaan.
Eli pointti tässä onkin että ap ei päästä muita lähtemään koska ap haluaa etelään. Kyse ei oikeasti ole mistään "perheenä olemisesta"?
Tientenkin haluan etelään lomalle. Sun mielestä vain ja ainoastaan itsekkäistä syistä mutta pidä tästä kiinni vaan. Viimeksi olen ollut 10 vuotta sitten. Mies taitaa olla meillä sitten toinen paska ja alhainen olento, kun ei hänkään halunnut lähteä. Ap
NIIN, mikä diagnoosi, nenä vuotaa vähän, vaikutat marttyyriltä.
Joku kyseli sairauttani. Iski siis munuaisaltaan tulehdus. Tulehdusarvot ovat päälle 400 ja sairaalassa olen tipassa. Kuumetta on myös kiitettävästi. Heräsin viimeyönä kuumehorkkaan ja kamalan kovaan yläselkäkipuun. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tauti sulla on?
Peräpukamat ja yskä. Ap
Mitä muuta voisi odottaa. Ei vaadita sairaalahoitoa, eihän?
Entä jos olisit sairastunut siihen nuhakuumeeseen matkakohteessa, olisiko koko porukan pitänyt istua kanssasi hotellihuoneessa, kun tykkäätte hankkia matkakokemuksia yhdessä, eikä kenenkään kuulu lomailla jos yksi on kipeänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan olisi uskaltanut lähteä ja katsoa mikä kotona odottaa loman jälkeen, kun perheen pää marttyyri onkin joutunut olemaan yksin kotona. Sinä olet itsekäs ja miehesi joko tyhmä tai nössö. Kyllä luulisi olevan kuitenkin tärkeintä ne lapset ja heidän loma.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos olisit sairastunut siihen nuhakuumeeseen matkakohteessa, olisiko koko porukan pitänyt istua kanssasi hotellihuoneessa, kun tykkäätte hankkia matkakokemuksia yhdessä, eikä kenenkään kuulu lomailla jos yksi on kipeänä?
Tuolloin saa lääkäristä kunnon tropit kaiken avaavia myrkkyjä ym. lääkkeet, että pääsee lennolle. Nimim. "kokemusta"
Lähetä muu sakki matkaan ''lomalle'' ja lomaile itse rauhassa kotona.
Aa, no jos sä kerran olet sairaalassa, niin eihän sun tarvitse niiden teinien angstailua huoneissaan edes nähdä/kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun ap kertoi, että peräpukamat ja yskä.
Munuaisaltaan tulehdus ei tule hetkessä, ehei se on muhinut jo jonkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan olisi uskaltanut lähteä ja katsoa mikä kotona odottaa loman jälkeen, kun perheen pää marttyyri onkin joutunut olemaan yksin kotona. Sinä olet itsekäs ja miehesi joko tyhmä tai nössö. Kyllä luulisi olevan kuitenkin tärkeintä ne lapset ja heidän loma.
Vau, mikä ihmistuntemus. Ap, joka alkaa nyt nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Aa, no jos sä kerran olet sairaalassa, niin eihän sun tarvitse niiden teinien angstailua huoneissaan edes nähdä/kuulla.
Ennen sairaalaa menoa sain osani ja ovat edelleen angstaamassa kuulemma. Ja nyt jätän tämän ketjun. Ap
Tosi kamalia vastauksia. Ihmiset on alhaisia. Joutaakin kadota tältä pallolta. Mitä nopeammin srn parempi.
Vierailija kirjoitti:
Joku kyseli sairauttani. Iski siis munuaisaltaan tulehdus. Tulehdusarvot ovat päälle 400 ja sairaalassa olen tipassa. Kuumetta on myös kiitettävästi. Heräsin viimeyönä kuumehorkkaan ja kamalan kovaan yläselkäkipuun. Ap
Tämä en ole siis minä, alkuperäinen ap.
Jollain on tosi hauskaa leikkiä aapeena. Eiköhän ne teinit innostu taas kun uusi matka on edessä, vaikka nyt ihan ymmärrettävistä syistä harmittaa.
Kyllä ne teinit sen lopulta ymmärtää, että äiti on sairas ja matka siksi siirtyy. Heitä vaan nyt alkuun harmittaa tietenkin, mutta kohta se harmi vaihtuu ehkä huoleen, kun äiti on sairaalassa. Kesällä sitten ihanalle lomalle, koko perheenä. Pikaista paranemista ap:lle!
Ootte te omituisia! Mun mielestä tuossa ei ole mitään outoa eikä itsekästä. Tottakai perheloma siirtyy, jos yksi sairastuu. Kyllä ne teinit siitä yli pääsee.
Ap, mikä sairaus sinulle tuli? Kiinnostaa, koska itse pitkäaikaissairaana olen matkustellut ulkomailla. Lääkärit harvoin suosittelevat kotiin jäämistä.
Minä olisin patistanut muun perheen matkaan, inhoaan jos ympärilläni hössötetään.
Paha pettymys tuo on. Niin, uskallatko kertoa taudin nimen.