Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen suosioni huipulla. Hiihtolomamatkamme peruuntui viime tipassa äkillisen sairastumiseni takia.

Vierailija
26.02.2016 |

Perheen teinit vihaavat mua ja angstaavat huoneissaan. Siirrettiin matka kyllä kesään, mutta ei lohduta teinejä ja eivät kuulemma lähde ollenkaan tuolloin lomalle.

Oltiin kaikki odotettu matkaa innoissaan ja itsekin olen pettynyt, kun kävi nyt näin.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sairastui? Miksi kaikkien matka peruuntui?

Vierailija
2/53 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna teinien angstata. Voisko ne tehdä jotain keskenään nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kans valkene, että miksi yhden sairastuminen peruu kaikkien matkan?

Vierailija
4/53 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku teineistä olisi tullut kipeäksi, olisitteko silti peruneet matkan?

Vierailija
5/53 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sairastuin ja kaikkien matka ei peruuntunut, vaan siirtyi. Tykätään, tästä pettymyksestä huolimatta, lähteä lomalle mieluummin koko perheen kanssa. Sen verran harvoin käydään missään ulkomailla, jos nyt ei lasketa jotain ruotsinristeilyjä. En todellakaan ole lääkärin, enkä itsenikään mielestä lentokunnossa. Ap

Vierailija
6/53 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku teineistä olisi tullut kipeäksi, olisitteko silti peruneet matkan?

Tietenkin. Tai siis siirretty, ei peruttu. Ap

Vierailija
7/53 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei...todella ikävää :(

Vierailija
8/53 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, mutta meillä lähtivät muut... ja kummisedälle saatiin viime tipassa lentolippu ym. järjestetty. 

Miksi muiden pitäisi jäädä kotiin, jos sinä sairastutu?

Vierailija
9/53 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muut ei voinut lähteä?

Vierailija
10/53 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna teinien angstata. Voisko ne tehdä jotain keskenään nyt?

Mä olen ehdottanut noille vaikka mitä. Leffaa, Tallinnan reissua isänsä kanssa, keilailua... Mutta ei kelpaa mikään. Ymmärrän kyllä, että ovat tosi pettyneitä, niin olen minäkin. Tunnen itseni suurinpiirtein maanpetturiksi.

Ehkä meillä tulee sitten kesällä kaksi kertaa kivempi loma. Ap

Vierailija
11/53 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lomaillaan ulkomaan lomat perheenä. Päästään niin harvoin minnekään. Mieskään ei halunnut lähteä lasten kanssa yksin, vaikka toki olisi pärjännyt loistavasti. Ehkä tää on väärin ja itsekästä joidenkin mielestä, mutta meillä toimittiin nyt näin. Ja se matka odottaa meitä kesällä, eli päästään kyllä lomailemaan. Ap

Vierailija
12/53 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä tavallaan että haluatte lähteä koko perhe perheenä lomalle mutta silti. Olisin minäkin ollut teininä vihainen jos vanhemman sairastuminen olisi perunut kaikkien loman. Mikset olisi päästänyt muita lomalle ja kesällä sitten vaikka kotimaan matkailu koko perheenä?

Vierailija
13/53 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä lomaillaan ulkomaan lomat perheenä. Päästään niin harvoin minnekään. Mieskään ei halunnut lähteä lasten kanssa yksin, vaikka toki olisi pärjännyt loistavasti. Ehkä tää on väärin ja itsekästä joidenkin mielestä, mutta meillä toimittiin nyt näin. Ja se matka odottaa meitä kesällä, eli päästään kyllä lomailemaan. Ap

Ymmärrän hyvin teinien kannankin. On kuitenkin vähän toista lähteä suomesta kesällä kun nyt paskakeleillä, kuka täällä nyt haluaa olla. Mua ei ainakaan sais kesällä etelään, sinne kuuluu mennä tässä loskasäässä.

T. Teini itsekin

Vierailija
14/53 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä tavallaan että haluatte lähteä koko perhe perheenä lomalle mutta silti. Olisin minäkin ollut teininä vihainen jos vanhemman sairastuminen olisi perunut kaikkien loman. Mikset olisi päästänyt muita lomalle ja kesällä sitten vaikka kotimaan matkailu koko perheenä?

En menisi vertailemaan jotain kotimaan lomailua harvoin tehtävään ulkomaan matkaan.

Vierailija
15/53 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne purkaa vaan pahaa mieltään sinuun. Kurja juttu, mutta kuuluu ikään, teinit on niin itsekkäitä eikä osaa/halua asettua toisen asemaan. Pikaista paranemista sulle!

Meilläkin peruuntui reissu pari vuotta sitten kun jouduin yhtäkkiä sairaalaan (keuhkoveritulppa), toki oltiin koko perhe pettyneitä, mutta minkäs sille voi. Mentiin sitten myöhemmin.

Vierailija
16/53 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaan lähteminen kesällä tarkoittaa kyllä teineille sitä, että hiihtolomamatka peruuntui. Ei se siitä muuksi muutu, vaikka sanotaan, että puolen vuoden päästä sitten ehkä lähdetään. Miksette ottaneet sinun paikallesi jotakuta sukulaista, vaikka mummoa kaitsija-avuksi? En ymmärrä, miksi kaikkien pitää kärsiä sinun takiasi. Olet itsekäs.

Vierailija
17/53 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tauti sulla on?

Vierailija
18/53 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sairastuin ja kaikkien matka ei peruuntunut, vaan siirtyi. Tykätään, tästä pettymyksestä huolimatta, lähteä lomalle mieluummin koko perheen kanssa. Sen verran harvoin käydään missään ulkomailla, jos nyt ei lasketa jotain ruotsinristeilyjä. En todellakaan ole lääkärin, enkä itsenikään mielestä lentokunnossa. Ap

Aijaa, no eihän siinä sitten kukaan ole pettynyt, jos teinitkin kerran tykkäävät mieluummin lähteä sitten kesällä niin, että sinäkin olet mukana.

Vierailija
19/53 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pystyisi lomalla nauttimaan, jos perheestämme joku potisi kotona tai sairaalassa. Mulle tulisi vaan huono omatunto ja kokisin olevani itsekäs, kun olisin halunut väkisin lomalle vaikka matkan olisi voinut siirtää.

Vierailija
20/53 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En menisi vertailemaan jotain kotimaan lomailua harvoin tehtävään ulkomaan matkaan.

Eli pointti tässä onkin että ap ei päästä muita lähtemään koska ap haluaa etelään. Kyse ei oikeasti ole mistään "perheenä olemisesta"?