Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emmerdale : Belle Dinglen "452kiusaajat"?

Vierailija
26.02.2016 |

Kiusaako joku oikeasti tuota Belle Dingleä, vai onko kaikki vain esitystä? Koko ajan puhutaan kiusaamisesta mutta koskaan ei kiusaamista näy...eikös se ollut Belle itse joka kiusasi muita takaisin kylään palatessaan....?

Ihme ettei edes Zak ymmärrä tyttärensä mielenterveyden heittelemistä jos itsekin on sarjan aikana kärsinyt mm. skitsofreniasta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyylikkäästi karkasi tarkastusnro otsikkoon... :o

Eli otsikon pitäisi siis olla: Belle Dinglen "kiusaajat". Kiusaako Belleä muka oikeasti joku?

Vierailija
2/10 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bella on itse oma kiusaajansa...se kuollut tyttö Gemma "komentaa" sitä tekemään pahaa eli ihan on sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun käsittääkseni sitä kukaan kiusaa. Belle itse kiusasi aiemmin muita. Ainoastaan se kuollut Gemma nyt kummittelee ja puhuu Bellelle ikäviä asioita, siksi on niin masentunut ja murheinen.

Vierailija
4/10 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se jo selvinnyt, että Gemma "puhuu" sille haudan takaa. Näin minä ainakin asian käsitin.

Vierailija
5/10 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bellellä on skitsofrenia tai joku muu vastaava.

Vierailija
6/10 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Gabby on rasittava ja ärsyttävä, harvinaisen ylimielinen kersa. Sitä saisikin vähän kiusasi.

Toivottavasti tuo Belle saisi pian apua itselleen. Aika musta juonikuvio kokonaisuudessaan. Toivottavasti se ei tee mitään pahaa kenellekään ihmiselle tai eläimelle... :(

Vierailija
7/10 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tylsää toistoa taas. Vasta Zak kuuli ääniä ja nyt on Belle vuorossa. Muutenkin tuollaista tuskaista rääkymistä on ikävä katsoa. Vaikea rooli nuorelle, vaikka ihan hyvä näyttelijä onkin.

Vierailija
8/10 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tylsää toistoa taas. Vasta Zak kuuli ääniä ja nyt on Belle vuorossa. Muutenkin tuollaista tuskaista rääkymistä on ikävä katsoa. Vaikea rooli nuorelle, vaikka ihan hyvä näyttelijä onkin.

Just tuon Zakin taustan vuoksi vaikea uskoa, ettei kukaan (erityisesti Zak itse) tajua Bellen tilannetta...

Vierailija
9/10 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, loppuis jo tuon saman vatvominen. Sairas on ja se on selvinnyt.

Kuka mahtaa olla se ilmiantaja ja salakuvaaja, jos ei ole Lachlas?

Vierailija
10/10 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoon nyt se tyttö ja sassiin. Lisa ja Zak herätys!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän