Mies sanoi että mahani hyllyy kun nauran...
Nauroin jollekin mitä mieheni sanoi ja mieheni nauroi ja sanoi että "sun maha hyllyy kun naurat". Olin vähän järkyttynyt. Mitähän se tarkoitti tuolla? En ole itse ikinä huomannut että mahani hyllyisi nauraessa...
Kommentit (16)
Mikset kysy mieheltä?!
Ihme uusavuttomuutta kun ei voi omalta puolisolta kysyä vaan heti rynnätään vauvapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoitti, että mahasi hyllyy, kun naurat. Ehkä olisi aika laihduttaa ja miehesi oli se pakko sanoa sinulle melko suoraan, kun et itse ymmärrä.
En ole kyllä lihonut yhtään. Ja mies kehuu aina kauniiksi ja kuumaksi, siksi ihmettelen tätä kommenttia. T. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoitti, että mahasi hyllyy, kun naurat. Ehkä olisi aika laihduttaa ja miehesi oli se pakko sanoa sinulle melko suoraan, kun et itse ymmärrä.
En ole kyllä lihonut yhtään. Ja mies kehuu aina kauniiksi ja kuumaksi, siksi ihmettelen tätä kommenttia. T. AP
Sitten olet alkujaan lihava.
Kuulostaa jotenkin ihan kodikkaalta! Lämmin, pehmoinen nainen ja vielä nauravainen! Ihanaa ja leppoisaa ^_^
Miksi kaikki pitää ottaa aina niin vakavasti ja ylianalysoida? Minunkin mahani hyllyy kun nauran, eikä todellakaan johdu siitä että olisin lihava (olen 170cm pitkä ja painan 55kg). Ehkä tuo vaan oli miehesi mielestä hauskan näköistä.
N22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten olet alkujaan lihava.
Joo, niin olen kyllä. Mutta ei se ole ikinä näyttänyt olevan miehelleni mikään ongelma, seksielämämme on mahtavaa ja kehuu aina kuinka kiihotan häntä ym. Ja arkena kuinka olen nätti ja seksikäs ja kuuma jne. Ei ole koskaan käskenyt laihduttaa. Siksi mietin tätä kommenttia, että voiko mies muuttaa mieltään ja vihjata sillä juuri laihduttamisen tarpeesta? AP
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa jotenkin ihan kodikkaalta! Lämmin, pehmoinen nainen ja vielä nauravainen! Ihanaa ja leppoisaa ^_^
Tästä kommentista tuli tosi hyvä mieli! :)
Mulle kerran eräs netissä tapaamani mies sanoi puhelimessa, että mä kuulostan ihan satakiloiselta ku mä nauran.
N29
Järkyttynyt? Mikä siinä mahan hyllymisessä niin järkyttävää on?
No, sinä nyt sitten varmaan lopetat nauramisen, kun mahan hyllyminen on niin järkyttävää.
Ikävää elämää, ja ikävää seuraa sinä sitten varmaan tulet olemaan, mutta omapa on valintasi jos pidät parempana olla nauramatta.
Sitten katsot kateellisena niitä, joilla hyllyy tissit, peppu ja vielä kaksoisleukakin kun nauravat oikein makeasti.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttynyt? Mikä siinä mahan hyllymisessä niin järkyttävää on?
No, sinä nyt sitten varmaan lopetat nauramisen, kun mahan hyllyminen on niin järkyttävää.
Ikävää elämää, ja ikävää seuraa sinä sitten varmaan tulet olemaan, mutta omapa on valintasi jos pidät parempana olla nauramatta.
Sitten katsot kateellisena niitä, joilla hyllyy tissit, peppu ja vielä kaksoisleukakin kun nauravat oikein makeasti.
Noudatin sen neuvoa, joka käski kysymään mieheltä itseltään. Mies vastasi, että ei tarkoittanut mitään pahaa vaan että hänestä se oli söpöä katsoa, kuinka pömppikseni hytkyi nauruni tahdissa. Mua alkoi naurattaa lisää ja taitaahan se maha vähän hyllyä, mutta show what. :D PMS-oireet taisivat saada minut ylireagoimaan... AP
Vierailija kirjoitti:
Mulle kerran eräs netissä tapaamani mies sanoi puhelimessa, että mä kuulostan ihan satakiloiselta ku mä nauran.
N29
Ihmettelen kyllä miten kukaan voi kuulostaa satakiloiselta? Tuliko hyvät treffit?
No hyllyykö se?
Vaatiko hyllymisreaktio kunnon merimiesnaurun vai riittääkö pelkkä tyttömäinen kikatus?
Minun pitää ihan oikeasti tutkituttaa pääni, kun roikun sairauslomalla (influenssa) tällä palstalla.
Nää avaukset on silkkaa peetä.
Haukutaan bloggarit, lihavat, nimet, anopit, miehet, koirat, kissat, työkaverit, naapurit, suku, puolison suku, lista on loputon. Negatiivisyys oikein huokuu tabletin näytöltä.
Olen tässä miettinyt, onko osa teistä juuri niitä äitejä, jotka ovat lapsilleen "läsnä". Lääkärituttavani kertoi vanhemmista, jotka tuovat vastaanotolle sairaan lapsen, odotusajan vanhempien nenä on kiinni saamarin suurissa puhelimissa, lapsi istuu surkeana vieressä.
No jatkakaa, minä siirryn positiivisen valon puolelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29
Ihmettelen kyllä miten kukaan voi kuulostaa satakiloiselta? Tuliko hyvät treffit?
Niin väitti. Parasta tuossa oli että miehellä itsellään oli tyttömäisin kimittävä ääni jonka olen kellään miehellä kuullut. :D Ei tullut treffejä juuri siitä syystä, että en pitänyt hänen äänestään (eikä vaikuttanut kovin älykkäältäkään).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29
Niin väitti. Parasta tuossa oli että miehellä itsellään oli tyttömäisin kimittävä ääni jonka olen kellään miehellä kuullut. :D Ei tullut treffejä juuri siitä syystä, että en pitänyt hänen äänestään (eikä vaikuttanut kovin älykkäältäkään).
TÄmä ehkä selittää. Miehellä oli varmaan kompeleksi tietoisesti tai tiedostamatta omasta äänestään -> huono itsetunto -> pakko alkaa mollata naista että tuntisi olonsa paremmaksi? terkuin Keittiöpsykologi ;) PS. Ehkä ihan hyvä, että treffit jäivät välistä. Onneksi on ihan kivojakin miehiä olemassa :D