Miksi naiset luulevat, että vain isot tissit kiinnostavat miehiä?
Peruskouluaikoinakin suosituimmat tytöt ovat aina olleet niitä hoikkia pienirintaisia urheilullisia tyttöjä. Ei ne ikinä ole niitä D-kupin pulleroita. Toki voi olla jokin vähän isompi rintainen normaalivartaloinen, jonka tisseistä kaikki pojat puhuvat, mutta kuitenkin ne suosituimmat ovat aina niitä sopusuhtaisia ja hoikkia pieni/pienehkörintaisia.
Jotenkin hassua, miten jotkut täydelliset A-B-kupin omaavat hoikat nuoret naiset itkevät silikonien perään eivätkä muka tajua olevansa kuumimpia naisia, koska heidän kroppansa on upea jo pelkän hoikkuuden ja sopusuhtaisuuden vuoksi.
Kommentit (28)
Jos nyt ei kuitenkaan puhuttaisi peruskouluajoista ja miehistä samassa.
Kyllä isot rinnat normaalissa tai jopa hoikassa vartalossa kiinnostaa, koska se on niin harvinainen näky. Enkä puhu nyt mistään silareista, vaan luomusta. Ahhh.
Johtuisiko siitä, että pienellä osalla miehistä on joku oidipus-kompleksi päällä tai jäänyt rintaruokinta lapsena väliin ja ovat siksi ylikiinnostuneita tisseistä?
Ja osa naisista pitää tätä sitten yleisenä käyttäytymismallina?
Aika harvat aikuistet naiset taitavat tuollaista huuhaata luulla.
Miksi naiset pitävät tissejä niin ongelmallisina. Kukaan ei voi valita omia tissejään. Harvat miehet valitsevat naisen tissien perusteella. Mieheni tykkää isoista tisseistäni, mutta taatusti pienistäkin tisseistä, jos minulla olisi sellaiset, koska hän tykkää minusta kokonaisuudessaan. <3
Miksi pojat sitten koulussa haukkuivat laudaksi, jos jollain oli pienet rinnat? Ja ihan avoimesti ja kovaan ääneen ihailivat ja kehuivat suuria rintoja? Ja eihän kukaan niistä "pulleroista" pitänyt, vaan hoikista ja isorintaisista. Hoikka ja pienirintainen oli lauta.
Itse muistan peruskoulusta kuinka pojat selittivät: "'Sää oot ihan omituisen näkönen, tommonen laiha mutta isot tissit. Ne on isommat kun Pamela Andersonilla." Ja sitten hirveästi naurua.
Asiaa ei yhtään helpottanut se että tytöt sanoivat minua lehmäksi (sekin oli hulvattoman hauskaa).
Aikuisiällä on ollut helpompaa, mutta kyllä ne rinnat edelleen turhan paljon huomiota herättää.
En mitenkään jaksa käsittää miksi joku haluaa ihan vapaaehtoisesti suuret rinnat.
Ihan totta kait. Mutta on niistä isoista hinkeistä pitäviä todella paljon myös! Makuasia. Ja tiedän mistä puhun, ei mulla mitkään supertissit ole, mutta E/F-kuppi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuo on enemmän 90-luvun ajattelua kuin tätä päivää.
Myös 90-luvulla ihailtiin suuria rintoja. Vaikka silloin taviksilla ei ollutkaan silikoneja. Suuret rinnat olivat jotain D-kupista ylöspäin. Pienirintaisia, eli alle C-kupin omaavia haukuttiin ja lytättiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pojat sitten koulussa haukkuivat laudaksi, jos jollain oli pienet rinnat? Ja ihan avoimesti ja kovaan ääneen ihailivat ja kehuivat suuria rintoja? Ja eihän kukaan niistä "pulleroista" pitänyt, vaan hoikista ja isorintaisista. Hoikka ja pienirintainen oli lauta.
Ethän kuitenkaan yleistä koulupoikien mölinöitä kaikkien miesten mielipiteeksi.
En tunne ketään naista, joka luulisi noin. Erikseen ovat ne naiset, jotka teettävät itselleen kaikenmaailman kauneusleikkauksia (Aitolehti, Pitkänen ym.).
Jaa-a, kyllä meillä suosituimmat tytöt määritettiin jotenkin ihan muuten kuin ulkonäön perusteella, ja tämä ihan Tampereella 2000- luvulla. Usko tai älä, ne nuoret miehetkin osaavat stereotyyppisistä oletuksestasi huolimatta hakeutua niiden hyvien tyyppien seuraan, oli isot hinkit tai ei. Jos joku on hoikka, kaunis, isorintainen ja vielä mukavakin, niin kyllähän sellaisella tietysti vientiä riitti, mutta kyllä se "suosittuus" lähti ihan jostain muusta kuin rintojen koosta ja ruumiinrakenteesta, ei tämä mikään High School leffa ole vaan normaali elämä.
Vierailija kirjoitti:
Itse muistan peruskoulusta kuinka pojat selittivät: "'Sää oot ihan omituisen näkönen, tommonen laiha mutta isot tissit. Ne on isommat kun Pamela Andersonilla." Ja sitten hirveästi naurua.
Asiaa ei yhtään helpottanut se että tytöt sanoivat minua lehmäksi (sekin oli hulvattoman hauskaa).
Aikuisiällä on ollut helpompaa, mutta kyllä ne rinnat edelleen turhan paljon huomiota herättää.
En mitenkään jaksa käsittää miksi joku haluaa ihan vapaaehtoisesti suuret rinnat.
Eipä ollut helppoa pienirintaisenakaan. Pojat haukkuivat laudaksi ja naureskelivat ilkeästi. Tytöt mitätöivät ja karttelivat, koska eivät halunneet näyttäytyä "hylkiön" seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiko tekstistäni sellaisen kuvan? En toki yleistä koulupoikien mielipiteitä miesten mielipiteiksi. Aloituksessa kuitenkin puhuttiin koulumaailmasta, niin noin se siellä koulussa meni.
Oli taas niin yleistävä otsikko, kuin olla ja voi. Älkää sekoittako peruskouluajan ajatusmaailmaa aikuisten ajatusmaailmaan. Toki osa ihmisistä jää henkisesti teinin tasolle, mutta suurin osa meistä aikuistuu.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, kyllä meillä suosituimmat tytöt määritettiin jotenkin ihan muuten kuin ulkonäön perusteella, ja tämä ihan Tampereella 2000- luvulla. Usko tai älä, ne nuoret miehetkin osaavat stereotyyppisistä oletuksestasi huolimatta hakeutua niiden hyvien tyyppien seuraan, oli isot hinkit tai ei. Jos joku on hoikka, kaunis, isorintainen ja vielä mukavakin, niin kyllähän sellaisella tietysti vientiä riitti, mutta kyllä se "suosittuus" lähti ihan jostain muusta kuin rintojen koosta ja ruumiinrakenteesta, ei tämä mikään High School leffa ole vaan normaali elämä.
Komppaan tätä kyllä. Ap luulee selvästi että koulussa täälläkin on jotkut luokkajaot, plus että ihmiset liikkuu vaan omissa piireissään ja suositut ei huoli remmiinsä jollei ole väh D kuppia. Blaah..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös 90-luvulla ihailtiin suuria rintoja. Vaikka silloin taviksilla ei ollutkaan silikoneja. Suuret rinnat olivat jotain D-kupista ylöspäin. Pienirintaisia, eli alle C-kupin omaavia haukuttiin ja lytättiin.
Siis sitä mä just tarkoitin, että ysärillä isot tissit oli in, mutta eivät enää niinkään. Kyllä mua ainakin koulussa kiusattiin, kun olin "lauta", eli mulla oli b-kuppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiko tekstistäni sellaisen kuvan? En toki yleistä koulupoikien mielipiteitä miesten mielipiteiksi. Aloituksessa kuitenkin puhuttiin koulumaailmasta, niin noin se siellä koulussa meni.
Sai siitä. Otsikoissa puhuttiin miehistä, mutta sitten puhuit koulupojista, joilla nyt varmaan vielä aika vääristynyt käsitys asioista.
Jos laitetaan rinnakkain 75A ja 75D naiset niin mitähän miehet tuijottaa?