Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätän lapsen erossa miehelle, teenkö ''väärin''?

Vierailija
25.02.2016 |

Emme enää miehen kanssa siedä toisiamme ja haluamme erota.. Ei tätä hampaiden kiristelyä jaksa enää kukaan. Ehdotin miehelle, että hän muuttaisi pois jotta voisimme lapsen kanssa jäädä nykyiseen vuokra-asuntoon. Ei, ei hän ole valmis lähtemään minnekkään. Miehellä olisi varaa muuttaa, minä joutuisin taloudellisesti todella tiukoille.. Ilmoitin, että jos hän ei muuta niin minä muutan - yksin.. En ole valmis laittamaan lasta kärsimään siitä, että asumme käytännössä tyhjässä asunnossa ilman ruokaa, kun mies jää kotiin makaamaan sohvalle ja naureskelemaan tyytyväisenä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö voisi vielä sopia?

Vierailija
2/11 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko todella molemmat noin lapsellisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on mulkku niin kannattaa pitää kiinni lähihuoltajuudesta. Eli keskustelet vielä siitä että mies muuttaa. Tunnetko miehen sukulaisia? Puhu heille myös.

Vierailija
4/11 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei noi perustelut oikein vakuuta tai siis en ymmärrä niitä.

t. Itsekin voisin jättää lapset erossa miehelle, mutta siksi, että tiedän hänen pystyvän huolhtimaan heistä paremmin, en kostoksi

Vierailija
5/11 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että on enää mahdollista.. Olemme kerran jo eronneet, muutimme lapsen kanssa pois. Velkaannuin pahasti ja olimme lähellä menettää asuntomme, joten päätimme yrittää uudestaan miehen kanssa. Eikä tästä tule enää mitään, mies ei edes yritä. Lastakaan hän ei haluaisi ottaa itselleen eron tullessa, koska haluaa elää ''vapaata elämää''.. Olettaa että se olen taas minä joka lähtee ja kärsii.

Ap

Vierailija
6/11 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin ehdottomasti lapsen miehelle, hän sen halusikin. Tekisin torpat.

Vierailija
7/11 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa kerrassaan. Lapsiparka, kumpikaan vanhemmista ei häntä halua.

Vierailija
8/11 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että on enää mahdollista.. Olemme kerran jo eronneet, muutimme lapsen kanssa pois. Velkaannuin pahasti ja olimme lähellä menettää asuntomme, joten päätimme yrittää uudestaan miehen kanssa. Eikä tästä tule enää mitään, mies ei edes yritä. Lastakaan hän ei haluaisi ottaa itselleen eron tullessa, koska haluaa elää ''vapaata elämää''.. Olettaa että se olen taas minä joka lähtee ja kärsii.

Ap

Mistä syistä velkaannuit? En nyt ymmärrä.

Vierailija
9/11 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa kerrassaan. Lapsiparka, kumpikaan vanhemmista ei häntä halua.

Puhumattakaan siitä, millaiseen taloudelliseen tilanteeseen tää penska on väännetty. Tyhmä akka, kuvitellut miehen elättävän hänet loppuiän.

Vierailija
10/11 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kommenteista käsityksen, että lapsi jää tässä teidän välisessä suhdedraamassa taka-alalle. Vaikka lapsi on se tärkein asia ja jonka hyvinvointia teidän molempien pitäis ajatella. Lapsi on aivan syytön tästä tilanteesta, joten hänen ei todellakaan kuulu jostain kärsiä jonkun koston takia. Ottakaa vastuu tai jos ette siihen pysty niin hakekaa apua. Hyvä vanhempi on sellainen joka ajattelee lapsensa parasta ja joskus avun hakeminen on just sitä.

Vierailija
11/11 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan etsit asunnon itsellesi ja muutat pois. Ei se mitenkään väärin ole jos kuitenkin tapaat lasta esim. Joka toinen viikonloppu. Sen aikaa voi olla ilman huonekalujakin.

Järkevää on että lapsi saa jäädä omaan kotiinsa, ei sillä ole niin väliä kumman vanhemman kanssa.