Kysy lottovoittajalta
Voitin vuosi sitten (jos tarkkoja ollaan niin en lotossa, mutta eurojackpotissa) 1,2 miljoonaa. Ei tullut päävoitto, mutta tälläkin pärjätään. Kysy mitä haluat.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Näitä kertomuksia saisi olla enemmänkin, musta on kiva lukea, että joillakin menee hyvin ! Lotto vetämään 😊 p.s kerro vielä sun lemppari lomakohde?
Olin viime vuonna kuukausia Etelä-Ranskassa ja siellä tykkäsin olla. Olen matkustellut lähinnä Euroopassa toistaiseksi.
Kauanko pelasit ennen kuin voitto napsahti? Tietääkö sun kaverit siitä? Pystytkö vielä olemaan tavisten kaverina?
Mitä siinä tehdään kun voitetaan päävoitto? Pystyykö veikkaukselle soittamaan samantien vai jouduitko odottamaan maanantaihin? Tai huomasitko voittoasi ylipäänsä viikonlopun aikana? Jouduitko odottamaan rahoja sen kolme viikkoa vai miten nopeasti sait ne? Kävitkö veikkauken pääkonttorilla kahvilla? Kävitkö puhumassa pankissa voitosta etukäteen vai laitoitko rahat vaan tilille? Soittiko pankki perään? Sori kaikista kysymyksistä, mutta mua on aina kiinnostanut nämä lottovoiton käytännönpuolet. :D
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinkku? Jos, niin saiko joku vihiä ja onko sinua koetettu naittaa? Et mainitse perheestä ainakaan mitään.
Avioliitto päättyi ennen voittoa, olen tapaillut sen jälkeen mutta en varsinaisesti seurustellut. Voitto ei oikeastaan näy sen enempää päällepäin, kun että materian (esim juuri talon ja auton) perusteella mua voi ehkä pitää hyvin toimeentulevana, mutta ei välttämättä mitenkään rikkaana. En yleensä kerro tarkkaa summaa jos kerron voitosta ja en ole sitä mainostannut uusille ihmisille ollenkaan.
Et ilmeisesti käy töissä? Luullaanko sinua sossupummiksi?
Kysyn siksi, kun minua luultiin, kun tein töitä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko pelasit ennen kuin voitto napsahti? Tietääkö sun kaverit siitä? Pystytkö vielä olemaan tavisten kaverina?
Pelasin satunnaisesti ehkä 10 vuotta. Aikaisemmin suurin voitto oli 40 euroa viking lotossa. Tietää kaverit, sellaiset joiden kanssa olen muutenkin tekemisissä. Mitkään puolitutut ja tutut ei tiedä. Koen olevani ihan tavis itsekin joten tietenkin pystyn.
ap
Millaista asioista haaveilet nykyään?
Uskotko Jumalaan ja että Jumala vaikuttaa siihen kenelle voitot annetaan?
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti käy töissä? Luullaanko sinua sossupummiksi?
Kysyn siksi, kun minua luultiin, kun tein töitä kotona.
En käy. Kaverit siis tietää voitosta joten ei sitä ihmettele. Vähemmän tuntemattomista ei ainakaan vielä kukaan ole luullut ja mistä ne tietäisi edes käynkö töissä vai en. Jos joku kysyy ammattia, sanon että olen sijoittaja, mikä oikeastaan onkin täysin totta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä tehdään kun voitetaan päävoitto? Pystyykö veikkaukselle soittamaan samantien vai jouduitko odottamaan maanantaihin? Tai huomasitko voittoasi ylipäänsä viikonlopun aikana? Jouduitko odottamaan rahoja sen kolme viikkoa vai miten nopeasti sait ne? Kävitkö veikkauken pääkonttorilla kahvilla? Kävitkö puhumassa pankissa voitosta etukäteen vai laitoitko rahat vaan tilille? Soittiko pankki perään? Sori kaikista kysymyksistä, mutta mua on aina kiinnostanut nämä lottovoiton käytännönpuolet. :D
Ne soittaa sieltä veikkaukselta sulle ainakin jos olet nettipelaaja niin kun minä olin. Rahoja joutui odottamaan. En käynyt kahvilla, koska en asu Helsingissä ja nettipelaajana rahat tulee muutenkin suoraan tilille ilman mitään tositteiden vientiä. Olin itse pankkiin yhteydessä rahojen sijoitusasioiden takia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Millaista asioista haaveilet nykyään?
Rahalla ei saa kaikkea, sillä saa vaan taloudellista turvaa, vapaa-aikaa, helppoutta elämään ja enemmän mahdollisuuksia. Pelkällä rahalla ei saa rakkautta, perhettä, uraa, terveyttä eikä onnea.
ap
Vierailija kirjoitti:
Uskotko Jumalaan ja että Jumala vaikuttaa siihen kenelle voitot annetaan?
En, kyse on puhtaasti sattumasta.
ap
Miten suhtautuivat pankissa suhun? Oliko pankkineiti silmät kirkkaina kuuntelemassa sua ja neuvomassa että nyt kannattaisi hankkia osakkeita?
Oletko sinkku? Jos, niin saiko joku vihiä ja onko sinua koetettu naittaa? Et mainitse perheestä ainakaan mitään.