Kysy lottovoittajalta
Voitin vuosi sitten (jos tarkkoja ollaan niin en lotossa, mutta eurojackpotissa) 1,2 miljoonaa. Ei tullut päävoitto, mutta tälläkin pärjätään. Kysy mitä haluat.
Kommentit (34)
Varsinkin aluksi oli ja elämä kyllä muuttui.
ap
Mitä ostit ensimmäiseksi voiton jälkeen?
Paljonko on rahaa jäljellä vai onko?
Kelle kaikille olet kertonut voitosta ja miksi?
Oletko antanut rahoista muille/ostanut/kustantanut jotakin muille? Kenelle? Mitä?
Minäkin olen "lottovoittaja". Sain kolmen pojan jälkeen TYTÖN!!!!
Tottakai jokainen lapsi on ollut unelmani, mutta olin aivan varma että saan neljännen pojan, tytöstä en uskaltanut edes haaveille.
Mulle tytön saanti tuntui kun olisin voittanut miljoonia. On maailman ihanin ja nätein tyttö ♥
Vierailija kirjoitti:
Mitä ostit ensimmäiseksi voiton jälkeen?
Paljonko on rahaa jäljellä vai onko?
Kelle kaikille olet kertonut voitosta ja miksi?
Ihan käyttötilillä rahana jäljellä on noin 40 tuhatta, mutta nopeasti rahaksi muutettavassa muodossa noin puoli miljoonaa(eli siis sijoutuksina) Periaatteessa jos myisin koko omaisuuteni, jäljellä olisi melkein alkuperäinen summa.
Kerroin vanhemmilleni ja muutamalle kaverille. Siksi että he olisivat sen kuitenkin huomannut melko pian.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko antanut rahoista muille/ostanut/kustantanut jotakin muille? Kenelle? Mitä?
Olen ostanut vanhemmilleni kesämökin(kylläkin omiin nimiini) ja auton, sekä yhdelle läheiselle myös auton. Autot oli ihan tavallisia, ei mitään pröystäilymalleja.
ap
Oletko onnellisempi kun rahaa on enemmän käytettävissä?
Mäkin voitin 3e. Ei seiso vieläkään ja jääkiakkoa vaan kattelen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ostit?
Ensimmäisiä suurempia ostoksia voittorahoilla itselleni oli auto ja omakotitalo. Eli varmaan ne samat mitä suurin osa ostaisi jos voittaisi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko onnellisempi kun rahaa on enemmän käytettävissä?
Olen. Olin ennen ihan tavallisessa ruumillisessa työssä, työ ihan menetteli, mutta heti ensimmäisenä otin lopputilin. Olen saanut tehdä ja harrastaa, matkustaa ja nähdä maailmaa täysin vapaasti. Töissä käydessä omaa aikaa ei juurikaan ollut ja jos oli, olin aina väsynyt. Pääsin pois oravanpyörästä ja se on parasta mulle ollut voitossa.
Aavistitko aiemmin, että tulet jonakin päivänä voittamaan suuren määrän rahaa? oletko antanut hyväntekeväisyyteen?
Vierailija kirjoitti:
Aavistitko aiemmin, että tulet jonakin päivänä voittamaan suuren määrän rahaa? oletko antanut hyväntekeväisyyteen?
En aavistanut, mutta tietysti toivoin tai ennemminkin haaveilin.
Riippuu mitä tarkoitetaan hyväntekeväisyydellä, mutta en ole antanut mihinkään keräyksiin ennen voittoa enkä sen jälkeen. En oikein usko niihin. Yksittäisiä ihmisiä olen auttanut pienillä summilla.
Oletko tukenut eläinsuojelua? Voisitko harkita tukevasi? :)
Tai jotain muuta hyväntekeväisyyskohdetta? Oletko perehtynyt erilaisiin tukemismahdollisuuksiin?
Teitkö voittonumerot itse vai otitko koneelta? Sinulla on ollut todella hyvä tuuri, koska vaikea on voittaa. Onneksi olkoon!
Olen tehnyt erilaisia veikkauksen pelejä, mutta en ole voittanut kuin todella pieniä voittoja.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tukenut eläinsuojelua? Voisitko harkita tukevasi? :)
Tai jotain muuta hyväntekeväisyyskohdetta? Oletko perehtynyt erilaisiin tukemismahdollisuuksiin?
En muuten kun ottamalla itse 2 kissaa eläinsuojeluyhdistyksen kautta. Tuo on oikeastaan sellainen asia mitä voisin kuvitella tukevani, paikallista eläinsuojelutyötä. Hyvä vinkki, kiitos!
Näitä kertomuksia saisi olla enemmänkin, musta on kiva lukea, että joillakin menee hyvin ! Lotto vetämään 😊 p.s kerro vielä sun lemppari lomakohde?
Vierailija kirjoitti:
Teitkö voittonumerot itse vai otitko koneelta? Sinulla on ollut todella hyvä tuuri, koska vaikea on voittaa. Onneksi olkoon!
Olen tehnyt erilaisia veikkauksen pelejä, mutta en ole voittanut kuin todella pieniä voittoja.
Tein netissä pelin. Numerot oli ihan sattumalla valitut. Hyvä onni kävi ja vaikka päävoitto kierroksella oli 40 miljoonaa, en ole harmitellut sitä yhtään. Tämä riittää minulle, en enempää tarvi. Oikeastaan olen sitä mieltä, että megaisot voitot on turhia. Mielummin miljoona 40:lle kun yhdelle 40 miljoonaa. Ei kukaan sellaista summaa tarvi.
ap
Maksatko velkani? Haha noei :) on varmasti mahtavaa kun on rahaa