Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Klarna lasku jostain mitä en ole ostanut!

Tintti
25.02.2016 |

Onko muille tullut klarnasta virheellisiä laskuja? Sain klarnalta laskun ihan oikeilla osoitetiedoilla, ainut vaan että en todellakaan ole ostanut mitään paikasta mikä laskulla lukee enkä kyseisellä summalla. Ison piilolinssitilauksen tein alle viikko sitten johon otin klarna-laskun 14 pv maksuajalla mutta sekin oli ihan eri summa eikä tilauskaan ole vielä saapunut. Heti huomenna soittamaan klarnalle, toivottavasti kyseessä on sekaannus eikä identiteettivarkaus yms :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vasn unohdit jotain

Vierailija
2/8 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä laskussa sanotaan, mitä on ostettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaudu Klarnan omille sivuille. Sieltä näet omat laskusi.

Vierailija
4/8 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi joskus niin, että mun nimissä oli ostettu klarna-laskulla kallista elektroniikkaa :( Kannattaa heti olla yhteydssä Klarnan turvallisuusosastolle, siihen nettikauppaan , josta tilattu ja poliisille kans..  

Oman luottokiellon otin myös asiakastiedolta.

Vierailija
5/8 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis laskulla väitettiin, että olen ostanut jotain eräästä design-huonekaluliikkeestä joten kyllä sen muistaisin.. en ole ostanut mitään muutenkaan klarna-laskulla aikoihin.-ap

Vierailija
6/8 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. jatkaa,Oli siis tehty toisen nimissä valtakirja noutoa varten matkahuollosta, jonka muka olin allekirjoittanut..

Vierailija
7/8 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Huijaukselta kuulostaa! Sun tietojasi on varmaan väärinkäytetty ja ostettu sun nimissäsi Klaran-laskulle tavaraa.

Vierailija
8/8 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee poliisille tutkintapyyntö. Mulle kävin kerran samalla tavalla, mutta onneksi siitä ei tullut mitään isompaa ongelmaa.