Klarna lasku jostain mitä en ole ostanut!
Onko muille tullut klarnasta virheellisiä laskuja? Sain klarnalta laskun ihan oikeilla osoitetiedoilla, ainut vaan että en todellakaan ole ostanut mitään paikasta mikä laskulla lukee enkä kyseisellä summalla. Ison piilolinssitilauksen tein alle viikko sitten johon otin klarna-laskun 14 pv maksuajalla mutta sekin oli ihan eri summa eikä tilauskaan ole vielä saapunut. Heti huomenna soittamaan klarnalle, toivottavasti kyseessä on sekaannus eikä identiteettivarkaus yms :(
Kommentit (8)
Kyllä siinä laskussa sanotaan, mitä on ostettu.
Kirjaudu Klarnan omille sivuille. Sieltä näet omat laskusi.
Mulle kävi joskus niin, että mun nimissä oli ostettu klarna-laskulla kallista elektroniikkaa :( Kannattaa heti olla yhteydssä Klarnan turvallisuusosastolle, siihen nettikauppaan , josta tilattu ja poliisille kans..
Oman luottokiellon otin myös asiakastiedolta.
Niin siis laskulla väitettiin, että olen ostanut jotain eräästä design-huonekaluliikkeestä joten kyllä sen muistaisin.. en ole ostanut mitään muutenkaan klarna-laskulla aikoihin.-ap
4. jatkaa,Oli siis tehty toisen nimissä valtakirja noutoa varten matkahuollosta, jonka muka olin allekirjoittanut..
Hui! Huijaukselta kuulostaa! Sun tietojasi on varmaan väärinkäytetty ja ostettu sun nimissäsi Klaran-laskulle tavaraa.
Tee poliisille tutkintapyyntö. Mulle kävin kerran samalla tavalla, mutta onneksi siitä ei tullut mitään isompaa ongelmaa.
Ehkä vasn unohdit jotain