Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikamonella palstamammalla varmasti yli 100 cm vyötärön ympärys

Vierailija
25.02.2016 |

paljonkohan Pipsalla on? 200 cm

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa nyt KERRANKIN joku näistä 95-56-95 mitat omaava kuva todisteeksi siitä vartalostanne :D

Vierailija
22/46 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vyötärönympärys on 3 metriä. Pitäisi päästä sairaalaan, joten tilattiin nosturi hakemaan mut katon läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 100-50-90, olen 175 cm pitkä.

Vierailija
24/46 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 120/45/120, kaikki kuolaavat minua. Mitäs siihen sanotte?

-perus-av-mamma

Vierailija
25/46 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se alexa-bloggarikin kertoi vyötärönympäryksekseen 59 cm, vaikka sokea norsukin näkee, että se mittaustulos on mahdollinen vain maksimaalisella vatsan sisäänvedolla ja hengityksen pidättämisellä :D Av-mammoilla on varmasti samankaltaisia mittailurituaaleja.

Vierailija
26/46 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoiko vituttamaan tuo ketju 60cm vyötäröistä? :(

Mulla onkin 57.5cm vyötärö, just mittasin. Lälläslää.

Minäkin olin mittailemassa :D 95cm-57cm-95cm, eli edes minun peppu ei mene yli 100cm, vaikka reenattu ja lihaksikas onkin :)

Varmasti upea vyötärö mutta 95cm peppu/lantio on kyllä aivan liian leveä jos et satu olemaan erityisen pitkä!

Se on todella leveä ja rakastan sitä :D Ja niin rakastaa miehenikin. Pituutta löytyy 165cm.

Nro 6

Vierailija
27/46 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa nyt KERRANKIN joku näistä 95-56-95 mitat omaava kuva todisteeksi siitä vartalostanne :D

Laittaisitko itse vartalostasi kuvan nettiin?

Vierailija
28/46 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoiko vituttamaan tuo ketju 60cm vyötäröistä? :(

Mulla onkin 57.5cm vyötärö, just mittasin. Lälläslää.

Minäkin olin mittailemassa :D 95cm-57cm-95cm, eli edes minun peppu ei mene yli 100cm, vaikka reenattu ja lihaksikas onkin :)

Varmasti upea vyötärö mutta 95cm peppu/lantio on kyllä aivan liian leveä jos et satu olemaan erityisen pitkä!

Se on todella leveä ja rakastan sitä :D Ja niin rakastaa miehenikin. Pituutta löytyy 165cm.

Nro 6

Ja siis peppu on pkasuimmasta kohdasta 100cm, lantio 95cm.

Nro 6

Vierailija
29/46 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*paksuimmasta

Vierailija
30/46 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

100-78-100...juu ei ihan timmissä olla.

Vierailija
31/46 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan 150cm, 9kk raskaana:) 10, 95cm lantio on liian leveä? Mihin:D kenen mukaan???:D mulla on toosi leveä lantio, hienosti oon juossut maratonin, synnyttänyt, voimistellut, harrastanut seksiä, näytän hyvälle;) eli mun lantio ei ainakaan oo yhtään mihinkään liian leveä, päinvastoin! Just täydellinen <3

Vierailija
32/46 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tääl yksi pullukkakin ilmottautuu: 110-82-102. en ymmärrä miten teil on noin kapeat lantiot :) mut itse olen siis pyöreähkö.  165/67.

Vierailija
33/46 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mitat 95-70-103. :D

Ja olen 157cm pitkä. Rinnat vain C-kuppia mutta mulla on aika leveät hartiat tasapainottamassa todella valtavaa persettä. :D

Mut oma mies on sitä mieltä että mun metrin levyinen takapuoli on kiva. Näin lyhyestä varresta huolimatta.

Vierailija
34/46 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siis av:n läskein. En omista mittanauhaa mutta just katselin jotain vaatteen mittoja ja vessapaperilla mittailin ja käskin miehen mitata ne paperit, tulos oli jotain kuulemma 115 lantio ja rinnanympärys, vyötärö oli jotain palan verran alle. Hartiamitta olisi sitten varmaan 130 vähintään. Pitäisköhän tuo mitata kunnolla oikealla mitalla vai vetää säkki päähän.

Vierailija
35/46 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellakin, jos se todella olisi aivan helvetin hyvä JA kokisin tarvetta leijua vartaloni mittasuhteilla. Ilman kuvaa tuo leijuminen on pelkkää höpönpöppöä, senttejä vähän pyöristellään itselle edullisesti jne. 63 cm on 58 cm. :D Eikö kiinnosta todistaa plösöille mammoille oman vartalon ylivertainen jumalatarsiluetti....? ;)

Vierailija
36/46 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VY on mulla joku 125, muita mittoja en muista.

Vierailija
37/46 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellakin, jos se todella olisi aivan helvetin hyvä JA kokisin tarvetta leijua vartaloni mittasuhteilla. Ilman kuvaa tuo leijuminen on pelkkää höpönpöppöä, senttejä vähän pyöristellään itselle edullisesti jne. 63 cm on 58 cm. :D Eikö kiinnosta todistaa plösöille mammoille oman vartalon ylivertainen jumalatarsiluetti....? ;)

Niin, ei kukaan teitä tunnista jos laitatte kuvan pelkästä kropasta ilman tunnistettavaa taustaa!

Vierailija
38/46 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin on oikeasti 58cm vyötärö ja ajattelinkin että teen ketjun tänne joku päivä. En kyllä ole tuo leveälanteinen.

Olen utelias kuulemaan AV-mammojen tuomion kropastani ja sen "virheistä" :D Pidäpä siis silmäsi avoinna..

Vierailija
39/46 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin on oikeasti 58cm vyötärö ja ajattelinkin että teen ketjun tänne joku päivä. En kyllä ole tuo leveälanteinen.

Olen utelias kuulemaan AV-mammojen tuomion kropastani ja sen "virheistä" :D Pidäpä siis silmäsi avoinna..

Älä selittele enää, vaan laita se kuva! Täällä on yleisö jo valmiina! ;)

Vierailija
40/46 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se alexa-bloggarikin kertoi vyötärönympäryksekseen 59 cm, vaikka sokea norsukin näkee, että se mittaustulos on mahdollinen vain maksimaalisella vatsan sisäänvedolla ja hengityksen pidättämisellä :D Av-mammoilla on varmasti samankaltaisia mittailurituaaleja.

Mittasin itse sekä mieheni avustuksella todellakin tavallisesti hengittäen ja vatsa rentona. Ei noi mitat nyt NIIN ihmeelliset ole, että ilman kusettamista onnistu. 😂 jos painan 48 kg m, niin tuskin on ihme, että aika pieni se vy on myös. Ja en halua puolialastonta vartaloani tunnistettavilla tatuoinneilla kaiken kansan arvosteltavaksi tälle raadolliselle palstalle. Vaikka olen pieni niin keksisitte jtn haukuttavaa ! Tatuoinnit ihonsävy jne jne... jossain olisi vikaa kuitenkin. 😯

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi