Suurimmat turn-ONit miehessä
Kun on haukuttu noita huonoja ominaisuuksia vaikka kuinka, niin pistetäänpä tällaista listaa perään.
Itse ainakin ihastun hyviin ominaisuuksiin, enkä arvioi huonojen puutetta. Melkein minkä tahansa yksittäisen huonon puolen voi sietää, jos on ihastunut niihin hyviin puoliin.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ja korkea yhteiskunnallinen status. Nämä ovat jokaisen naisen 2 tärkeintä kriteeriä miehille.
Sanoo reppanamies, joka ei ole koskaan saanut naista kiinnostumaan itsestään ja luulee, että se johtuu statuksen tai rahan puutteesta, vaikka oikea syy on jossain ihan muualla.
Olet kateellinen nainen joka joutuu tyytymään tyhjätaskuihin. Sääliksi käy.
Äly on numero yksi. Ja tietty huumorin pilke silmäkulmassa. Rahaa ei tarvitse olla. Sitä on minulla itselläni. Ihan itse tienattua ja sijoitettua.
Mä oikein miettimällä mietin tätä ja mietin mönkään menneitä suhteita. Kyllä se niin on vaikka mies olis muuten kuinka komea ja ihana, mutta jos muna on luokkaa katkarapu niin ei onnistu. Mieluumin kestän vähän huonompaa luonnettakin kuin pientä munaa.
Älykäs, hauska ja rohkea. Ujouskaan ei haittaa, jos on itselleen uskollinen, eikä välitä, mitä muut ajattelevat itsestä. Samankaltainen arvomaailma kuin minulla. Pitkä, harteikas ja normaalivartaloinen (ei liian lihaksikas, läski tai laiha). Suuret, kauniit silmät, sopivan täyteläiset huulet ja sopivan jykevä leuka.
Tärkein noista varmaan on äly. Mikään ei ole epäkiihottavampaa kuin oikeasti tyhmä mies. Tilastollisesti vielä eri älykkyyden lajit korreloivat keskenään, eli matemaattisesti ja kielellisesti tyhmä mies omaa todennäköisesti lisäksi huonon tunneälyn. Toiseksi epäkiihottavinta on kommunismi.
Kroppa suht kuosissa eli ei ylipainoa. Pitkä. Itsenäinen, vahva, rento, määrätietoinen, rehellinen, suora, REALISTINEN jalat maassa -tyyppi. Värit tai naama ei niin tärkeä kunhan on kiinnostavat kasvot. Älykäs ja kiinnostunut asioista, tervejärkinen,ongelmaton (ei siis päihdeongelmaa tm). Ulkoilmaihminen ja liikunnallinen on ne ehkä tärkeimmät sieltä harrastepuolelta, tykkää matkustelusta. Raha, status tm ei kiinnosta, luonnetta pitää löytyä.
Latino, arabi, musta, tumma, leveät hartiat, kapea vyötärö, sporttinen, komea
Käytöstavat, sivistyneisyys ja tilannetaju, urheilullisuus, hygienia, tyylitaju.
-Fiksu, kohtelias, hyvät käytöstavat
-Hoikka, hyvännäköinen
-Pitää suurinpiirtein samoista asiosta kuin minäkin, ts ei jää sohvanpohjalle makaamaan, kun ehdotan vaellusreissua tms
-On kiinnostunut minusta. Vaikka mes olisi kuinka hot, en syttyisi, jos hän ei osoittaisi selviä kiinnostuksenmerkkejä ja aktiivisesti jatkaisi yhteydenpitoa
Näillä kriteereillä valitsin mieheni, enkä ole joutunut koskaan pettymään. Päinvastoin, olemme onnellisia yhdessä edelleen ja rakastuneita toisiimme.
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys ja hyvä yleissivistys, fiksuus, osaa käyttäytyä sosiaalisissa tilanteissa (ottaa muut huomioon, on kohtelias, perusmukava ja myös empaattinen), on terveellä tavalla itsevarma (ei tarkoita ylimielisyyttä), sopivan rauhallinen olemus (tämä ei tarkoita mykkää jurottajaa eikä flegmaattista hidastelijaa), osaa ja haluaa keskustella.
Ymmärtää sarkasmia, kuivaa ja mustaa huumoria, ei ota itseään tai elämää liian vakavasti, on luotettava ja vastuuntuntoinen.
Tietysti toivon myös, että mies jakaa kanssani samanlaiset arvot, asenteet ja osittain myös mielenkiinnon kohteet.
Ulkonäkö on sitten ihan oma lukunsa. Tykkään sinisistä, harmaista ja vihreistä silmistä, hoikasta mutta jäntevästä kropasta ja tummista hiuksista. Hyvä maku ja tyylitaju on myös tärkeä.
Mulla on nähtävästi sama miesmaku.
Itseäni ainakin 10cm pidempi, leveät hartiat, hyvä ryhti, silmähymy
-kauniit silmät ja hymy
-pitkä(hkö) ja laiha
-huumorintajuinen ja nokkela
-hieman hävytön
-tykkää reissata
-omaa omiakin harrastuksia
-tykkää sekstailla
Ensimmäisenä äly. Toisena hyvä itsetunto terveellä tavalla, siten että on harmonisen miehekäs, mutta ei mikään macho.
Paljon hyviä on mainittu, mutta jos pitää numero uno sanoa, on se tietty pilke silmäkulmassa ja katse ylipäätään. Toisilla se on juuri oikeanlainen, toisilla ei todellakaan.
-Hyvä tuoksu
-Lapsiystävällisyys
-Huomaavaisuus
-Urheilullisuus
-Syvällisyys
-Aktiivisuus, mielipiteet
Ihan mahdollinen yhdistelmä, tunnen henkilökohtaisesti pari tällaista miestä, toiseen olen hyvin ihastunut.
Hyvä huumorintaju
Siniset/siniharmaat silmät
Sopivan lihaksikas
Ihana tuoksu
Hyvä suutelija :3
-Ystävällinen, kohtelias ja toiset huomioon ottava
-Lempeä ja herkkäkin saa olla
-Pitää itsestään huolta
-Siisti ja hyvältä tuoksuva
-Ruskeat silmät
-Urheilullinen (ei tarvi olla mikään bodari kuitenkaan)
-Pitää lapsista ja lemmikeistä
-Koti on siisti ja siihen on panostettu
-Osaa laittaa hyvää ruokaa
Köyhällä ja lyhyellä miehellä ei ole mitään annettavaa, vähintään 185cm ja varakas. Komea titteli kuten CEO on pelkästään plussaa.
Vierailija kirjoitti:
-Hyvä tuoksu
-Lapsiystävällisyys
-Huomaavaisuus
-Urheilullisuus
-Syvällisyys
-Aktiivisuus, mielipiteetIhan mahdollinen yhdistelmä, tunnen henkilökohtaisesti pari tällaista miestä, toiseen olen hyvin ihastunut.
Miksi et nappaa tuota itelles...vai saanko minä napata..mistäpäin :) ?
Sanoo reppanamies, joka ei ole koskaan saanut naista kiinnostumaan itsestään ja luulee, että se johtuu statuksen tai rahan puutteesta, vaikka oikea syy on jossain ihan muualla.