Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko lahjoitatte rahaa hyväntekeväisyyteen?

Vierailija
25.02.2016 |

Entä paljonko lahjoitus on suhteessa tuloihinne? Mille järjestöille lahjoitatte?

Itse lahjoitan 30 euroa kuukaudessa, mikä on noin 0,7 % bruttotuloistani. Tähän asti olen lahjoittanut Tukikummit-säätiölle, mutta haluaisin lahjoittaa myös luonnonsuojeluun. Olisiko tähän ehdotuksia hyvistä lahjoituskohteista?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoistyö on yhtä tärkeä lahjoitus kuin rahakin. Itsekin tein vaparitöitä kun opiskelin, nyt rahatilanne tasoittunut mutta aika kortilla joten lahjoitan rahaa.

Vierailija
22/25 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Planille 30€ kuussa, sitten pitkin vuotta SPR, kirkon ulkomaanapu, unicef erinäisiä summia. Yhteensä ehkä 200-300€ noiden kuukausimaksujen lisäksi. Pystyisin kyllä laittamaan paljon enemmänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Planin kummi. Opiskelen, tulot ennen menoja n. 450e, josta ei jää kyllä "ylimääräistä". 20e/kk on kuitenkin niin pieni summa, että sitten jätän jotain omista menoista pois, että saan tuettua kummityttöäni. Ja jos se onnistuu multa, niin onnistuu keneltä vain. Jättää röökit ja alkot ostamatta, viikonlopun herkut kauppaan ym. - tulee samalla tuettua itseäänkin:)

Vierailija
24/25 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palsta on täynnä hyvätuloisia, mutta kukaan ei lahjoita hyväntekeväisyyteen?

Paljon sinä lahjottaisit työttömyyskorvauksesta?

Työttömänä tekisin vapaaehtoistöitä esim. HelsinkiMission kautta. Nyt työssäkäyvänä en valitettavasti ehdi, niin lahjoitan rahaa.

Vierailija
25/25 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan kunnallis- valtion- ja kirkollisveroa. Se riittäkööt hyväntekeväisyyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme