Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liitoskivut!!!

17.02.2006 |

Tsau kaikki!

Nyt olis menossa rv 14+5 ja tänään alkoi liitoskivut ilmoittelemaan.

Ekassa raskaudessa yli 18v sitten ei ollut mitään ja -04 raskaudessa oli viimeisten kuukausien aikana kivut.

Nyt, kauhulla mietin voiko alkaa liitoskivut jo näillä viikoilla?

Viimeksi kivut oli aika rankat varsinki nukkuessa. Nyt ne riivaa liikkuessa! Painoa ei ole tullu juuri mitään viellä mut masu kyl jo näkyy.

Onkos jollain muullakin alkannu liitokset " natisemaan" näin aikaisin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse tällä hetkellä raskaana, mutta kahdessa raskaudessani on liitoskivut alkaneet viikolla 13-15. Sitte kun olen päässyt yli puolen välin, on kivut liikkuessa niin kovat, että olen jäänyt sairaslomalle makailemaan sänkyyn. Se on tosi tylsää, varsinkin kun olen tosi sporttinen tyyppi, mutta kivut ovat olleen niin hurjat. Molemmilla kerroilla kivut ovat " jääneet" laitokselle. Tsemppiä sulle!

Vierailija
2/2 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitähän mä osaisin sanoa... varmaan jo pari viikkoa tuntunut alaselässä sellaista epämiellyttävää rutinaa. Ei tosi ollenkaan kipeää. Eilen neuvolalääkäriltä kysyin ja sanoi, että valitettavasti kuulostaa ihan liitoskivuilta. Mulla neljäs raskaus, edellisestä reilu kolme vuotta aikaa, eikä aikaisemmin ole ollut mitään ongelmia... että saa nähdä mihin kehittyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla