Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huulirasva erittäin kuiville huulille?

Vierailija
24.02.2016 |

Olen jo pitkään etsinyt tarpeeksi kosteuttavaa huulirasvaa, mutta ei ole löytynyt. Huuleni ovat todella kuivat, kun rasvaan ne illalla, ovat jo aamulla taas inhottavan kuivat ja kipeät. Apua?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurraw’n _yö_huulirasva, mutta käytä sitä päivisinkin! Mulla se oli ainut tarpeeksi hoitava Roaccutan-kuurin aikana, kun huulet vaan halkeili ja vuosi verta.

42/46 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota Hurraw’n Moon Balmia täytyykin kokeilla. Onko muita suosituksia?

Saako muuten Body Shopin Hemp-huulirasvaa enää, vai onko tuote lopetettu?

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Locopase repair yöksi ja päivällä tavallinen vaseliini ilman hajusteita.

Vierailija
44/46 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Chap Stickiä vielä? Semmonen musta huulirasvapuikko. Vuosia sitten niitä oli ja oli toimiva huulis

Vierailija
45/46 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se vika onkin kun rasvaat jatkuvasti.

Juotko paljon esim.kuumaa teetä tms?

Anyway...huulille aiavan paras on puhdas hunaja. Sitä vaan huuliin sipaiset purkista niin pian on terveet huulet. Ja jätä ne rasvat kauppaat.

Vierailija
46/46 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

O'Keeffe's  Lip repair on paras!  :)

Itellä kaiken maailman krooniset iho-ongelmat ja kylmäurtikaria(kylmä allergia) plus muita allergioita jotka vaikuttavat huuliin,

joitten takia oon kokeillut elämän aikana rehellisesti sanoen joka ikisen tuotteen marketeista ja apteekeista.

O'Keeffe's on ollut paras ja ainoa mikä auttaa itselle. Laitan esim yöksi pienen kerroksen, niin aamulla huulet kunnossa ja vaikutus pysyy pitkään eli ei tarvii kokoajan olla lisäilemässä tuotetta (mikä tiedettäen tekee vaan hallaa huulille, siis tuo liiallisen huulirasvan käyttö)