Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni teistä toimeentulon valittajista käy ruokajonossa

Vierailija
24.02.2016 |

Minä käyn enkä häpeä sitä myöntää. Pahiten minua satutti, kun joku mamma kysyi missä se on, että voisi lasten kanssa käydä katsomassa sitä. Kyllä nykyään on suomalaisilla pientuloisilla ihan oikea hätä. Tuskin kukaan huvikseen seisoo säässä kun säässä, että saa edes jotain. Kuitenkin olen kiitollinen. Ruoka apu on minulle tärkeä ja sitä harvoissa maissa edes saa.

Kommentit (24)

21/24 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on todella avun tarpeessa, niin sitä ei todellakaan ala lukea ruokaselosteita. Sinä joka sanoit että hommat on pitänyt kusea olet oikeassa. Ikinä ei voi vaan tietää mitä elämä tuo tullessaan. Sairauksia, yt potkut, avioero yms vaikka ennen elämä olisikin ollut hyvin. Toivon että saisit elämääsi odottamattomia vaikeuksia vaikka en kenellekään mitään pahaa toivo. Laskeutuisit silloin ehkä alas kultatuolistasi ja kohtelisit kaikkia ihmisiä ihmisinä. Tosin olet nuori joten ymmärrän mistä lähtökohdista tulet. Elämä opettaa.

Tiedätkö mikä on edes ibs? Jos jollakin on oikeasti hätä niin en usko että esimerkiksi maitoallerginen siltikään söisi mitään maitoa sisältävää tai vastaavaa. oispa minullakin ihan hirveästi hyötyä vetää ruokaa jota mahani ei kestä ja kärsin 2 päivää jäätävistä kivuista ja vesiripulista, olen mielummin nälkäinen kuin kivuissa ja nälkäinen. En oletakkaan toisaalta että sieltä ilmaiseksi saisikaan kaikkia mahdollisia erityisruokia mutta musta oikeasta syystä saa kyllä toivoa itselleen sopivaa ruokaa jos sattuisikin olemaan.

Vierailija
22/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä jotain aivan ihme kommentteja. Onko jotain mammalta pois jos köyhille jaetaan käsirasvaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin joskus joutunutturvautumaan ruoka-apuun. ei ihminen sinne mene ellei koe tarpeelliseksi

Vierailija
24/24 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän sossurahoilla, mutta annan paikkani ruokajonossa sitä vielä enemmän tarvitsevalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan