Amerikan unelmavävy -liveseuranta
tässä ketjussa.
Siellähän on se gaykin mukana. Tiiraakohan suomalaisia poikia rannalla?
Kommentit (1792)
H-m on päiväkodin johtaja - siinä hommassa on pakko olla jämäkkä. Sitä paitsi monille miehille sopii, että nainen ottaa ohjat.
H-M:n hutsahtava asuvalinta johtui varmaankin siitä, että H-M luulee että näin yleensä pukeudutaan Losissa 😂😂 Juu, ehkä jossain Pretty Woman- leffassa. Jenkkilässä ollaan oikeesti aika konservatiivisia, ellei hilluta jossain taiteilijapiireissä.
Mielestäni Satu oli tässä jenkkilä-jaksossa enemmän edukseen kuin aiemmissa. Oli jotenkin itsevarmemman oloinen, ja vaatteet olivat tyylikkäät. Yllätyin positiivisesti. En ole aiemmin tykännyt Sadusta, mutta nyt tuli ihan paha mieli sen puolesta, jos Jesse kerran Idan valitsee.
Olin lukenut teidän kommenttinne jo ennen kuin katsoin jakson, joten odotin Heidi-Marian ja Idan asuvalintojen olevan vielä karmeampia kuin mitä olivat. Tuli siis sellainen "eihän noi nyt niiiiiin kauheita ole". Vaikka joo, aika mauttomia silti.
Erick näytti ehkä enemmän ihastuneelta Essiin kuin Katariinaan. Tuli vähän sellainen fiilis, että Erick pitää Katariinaa ennemminkin kaverina. Katariina osoitti ensimmäisen kerran "inhimillisyyttä" eli nyt vasta huomasi, että on oikeasti Erickiin ihastunut. On ollut aiemmin aina niin cool. Tuskinpa Erickille tästä kuitenkaan mitään pidempiaikaista suhdetta syntyy, valitsi sitten kumman tahansa.
Essi päivitti losista kuvia ja sai kommentteja: "nyt saat laittaa näit kuvii". Mutta ei tästä voi päätellä, että hän ja E olisivat yhdessä. Hän sai päivittää kuvat instaan, kun tv:s on näytetty jakso, jossa he on valittu losin matkalla eli finaalikaksikkoon.
Nyt-liitteen kolumnisti, Friman-jotain, kommentoi ohjelmaa etukäteen lupaamalla dollarin jokaiselle suomalaiselle, mikäli yksikään näistä pareista pysyy yhdessä viikkoa pitempään. Taisi tulla kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Essi päivitti losista kuvia ja sai kommentteja: "nyt saat laittaa näit kuvii". Mutta ei tästä voi päätellä, että hän ja E olisivat yhdessä. Hän sai päivittää kuvat instaan, kun tv:s on näytetty jakso, jossa he on valittu losin matkalla eli finaalikaksikkoon.
Ei. Vaan saa näyttää, että pääsi mukaan jenkkimatkalle.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Satu oli tässä jenkkilä-jaksossa enemmän edukseen kuin aiemmissa. Oli jotenkin itsevarmemman oloinen, ja vaatteet olivat tyylikkäät. Yllätyin positiivisesti. En ole aiemmin tykännyt Sadusta, mutta nyt tuli ihan paha mieli sen puolesta, jos Jesse kerran Idan valitsee.
Olin lukenut teidän kommenttinne jo ennen kuin katsoin jakson, joten odotin Heidi-Marian ja Idan asuvalintojen olevan vielä karmeampia kuin mitä olivat. Tuli siis sellainen "eihän noi nyt niiiiiin kauheita ole". Vaikka joo, aika mauttomia silti.
Erick näytti ehkä enemmän ihastuneelta Essiin kuin Katariinaan. Tuli vähän sellainen fiilis, että Erick pitää Katariinaa ennemminkin kaverina. Katariina osoitti ensimmäisen kerran "inhimillisyyttä" eli nyt vasta huomasi, että on oikeasti Erickiin ihastunut. On ollut aiemmin aina niin cool. Tuskinpa Erickille tästä kuitenkaan mitään pidempiaikaista suhdetta syntyy, valitsi sitten kumman tahansa.
Katariina tarttisi varmaan vähän vakaamman henkilön kuin Erick. Muuten kyllä heillä näyttää olevan yhdessäoleminen luontevaa.
Vierailija kirjoitti:
Essi vaikuttaa mukavalta ja sympaattiselta, mutta on todella kokematon ja epäkypsä verrattuna Erickiin. Ei vaikuta henkilöltä jonka kanssa tällä miehellä voisi olla mitään tulevaisuutta. Eikä varmasti olisi henkilö jonka tämä mies veisi perheelleen esiteltäväksi Suomessa tai missään muualla. Varmasti kepeää seuraa, mutta ei tarpeeksi mihinkään vakavampaan.
Katariinalla tuntuu olevan samanlaista taustaa kuin Erickillä. Hän pystyy keskustelemaan ongelmitta englanniksi ja muutenkin vaikuttaa paljon itsenäisemmältä kuin Essi minkä voi nyt selittää jo näiden naisten ikäerolla... Ja se että on cool, mutta pinnan alla on oikeita tunteita on varmaan myös Erickille positiivinen asia, vaikka hänkään ei tunteitaan osoita millään tavalla kameroille. Pidemmällä aikavälillä Katariinassa on varmasti enemmän potentiaalia Erickin kaltaiselle miehelle. Eihän Erick koskaan ole puhunut hänestä kaverina vaan sanonut olevansa kiinnostunut. Tanjasta puhui ainakin kaverina, ehkä siitä toisestakin tytöstä joka putosi aikaisemmin.
H-m:n tyyli varmasti helsinkiläistyy muuton myötä. Vähän harmi kuitenkin, ohjelman suola ollut nämä murteet ja muut maakuntaerikoisuudet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katariina tarttisi varmaan vähän vakaamman henkilön kuin Erick. Muuten kyllä heillä näyttää olevan yhdessäoleminen luontevaa.
Mun mielestä nää kaksi tulee tosi hyvin juttuun. Tuntuu että niiden huumori on sellaista nopeaa ja tilanteeseen sidottua mikä mun mielestä vaatii sitä että ymmärtää toista. Ihanaa! :) Mun mielestä näillä on tosiaankin kemiaa... Ja vaikka Katariina vaikuttaa vakavalta monessa tilanteessa tuntuu hänellä olevan kuitenkin oikein hyvä huumorintaju.
huomasin että ketjussa oli puhetta joistain tytöistä ja heidän työpaikoistaan... tietääkö joku mitä katariina tekee? onko valokuvaaja? kun eikö tän kuvaaja ole sama katariina?
https://www.instagram.com/p/BETNXw9SeSI/?taken-by=kasmirvirallinen
Vierailija kirjoitti:
huomasin että ketjussa oli puhetta joistain tytöistä ja heidän työpaikoistaan... tietääkö joku mitä katariina tekee? onko valokuvaaja? kun eikö tän kuvaaja ole sama katariina?
On sama Katariina mut ei kyl miltään ammattilaisen kuvaamalta näytä toi :D
Veikkaan et Erick tuntee fyysistä vetovoimaa Essiä kohtaan, ja henkistä vetovoimaa taas Katariinaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan et Erick tuntee fyysistä vetovoimaa Essiä kohtaan, ja henkistä vetovoimaa taas Katariinaa kohtaan.
Mä veikkaan että fyysistä ja henkistä Katariinaa kohtaan ja ainoastaan fyysistä Essiä kohtaan.
Valitsee ihan varmasti Katariinan!
Onko Katariinala pikku poikka Ozzy? Ja "raukka" miten hän puolustaa itsensä tässä ketjussa ja mustamaalaa Essiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sama Katariina mut ei kyl miltään ammattilaisen kuvaamalta näytä toi :D
On tietojen mukaan töissä vaatealalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että fyysistä ja henkistä Katariinaa kohtaan ja ainoastaan fyysistä Essiä kohtaan.
Mä veikkaan ettei tunne just kummostakaan vetovoimaa kumpaakaan kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan ettei tunne just kummostakaan vetovoimaa kumpaakaan kohtaan.
Katsokaapa uudelleen toka jakso, se missä he kaikki tapaavat eka kerran. Mielenkiintoista katsoa sitä nyt uudelleen, kun tietää kaiken tämän. Erick ja Katariina olivat esimerkiksi tosi luontevasti tanssitreffeillä, vaikka koko tanssisysteemi oli Erickistä syvältä. Ainoa vaan, mitä mietin on se, että onko tämä ohjelma Erickille vähän samanlainen tempaus kuin se koiranpentujen diilaus - ajattelematonta hupia toisen tunteilla vai onko ihan tosissaan mukana.
Katariina/Erick/Essi- tilanne kiinnostaa mua eniten, vaikka niillä on vähiten draamaa. Menevät jotenkin normaalilla vauhdilla eteenpäin suhteissaan, eikä tämä välttämättä kieli siitä ettei kenelläkään olisi suuria tunteita pelissä, vaan yleisesti fiksusta ja kypsästä suhtautumisesta ohjelman puitteisiin, suhteen rakentamiseen yleensä jne. Katariina vaikuttaa ainakin siltä, että on ihan head over heels Erickiin, mutta pidättelee vaikka haluaisi selvästi selkeyttä Erickin tunteisiin. Vaikuttaa jotenkin kokemattomalta miesasioissa, tai sitten ujostelee kameraa, kun ei saa kakaistua syvimpiä tuntojaan Erickille. Erick yrittää varmaan olla reilu kumpaakin tyttöä kohtaan/ohjelmaformaatille eikä vielä päästä tuntojaan esiin ennen lopullista valintaa. Ihan toista meininkiä kuin Jessen suutelot ekasta jaksosta tai Idan kiimaiset katseet...😁 Nooh, kaikkea tarvitaan, että viihdyttävyys säilyy.
Itse asiassa Katariinakin on vastikään postannut Instagramiin jenkkikuvan (pinkki talo, jonka seinässä on Paul Smith -logo). Eli kumpikin näyttää kuvillaan, että Losissa on käyty, mutta ei niistä voine vielä sen enempää päätellä.