Amerikan unelmavävy -liveseuranta
tässä ketjussa.
Siellähän on se gaykin mukana. Tiiraakohan suomalaisia poikia rannalla?
Kommentit (1792)
No mietin miten huonosti Satu osaisi englantia, jos ei olisi ollut ausseissa
IDA PÖYHII TUUHEITA HIUKSIAAN
Vierailija kirjoitti:
Satu kertoi asuneensa vuoden Ausseissa, eikä osaa ton enempää englantia. Whaaat???
Olisko ollu esim. au pairina suomalaisessa perheessä, ja siksi päivittäinen englannin käyttö jäänyt vähiin.
Satu ei oo ollu ausseis vaan Ida
Vierailija kirjoitti:
Et katso ohjelmaa sitten?
Voi iida. Niin nuori, niin kokematon. Muistan kyllä omasta teiniajastakin miten nolotti puhua tunteista ja aikuisten jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et katso ohjelmaa sitten?
"en katso ohjelmaa sitten"
Iida hakee hyväksyntää, vaikuttaa sellaselta tyypiltä joka antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Liittyy ikään.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä Ida on?
165
Satuhan on kai tosi lyhyt, 150cm jotain?
Mua on alkanut ällöttää tuo Heidi-Maria. Tuossa ennakkoklipissäkin vastenmielinen poseeraus käsi lanteilla tuossa loppuseremoniassa.
Vierailija kirjoitti:
Mua on alkanut ällöttää tuo Heidi-Maria. Tuossa ennakkoklipissäkin vastenmielinen poseeraus käsi lanteilla tuossa loppuseremoniassa.
En tiedä itsekkään oikein miksi en tykkää enää Heidi-Mariasta samalla lailla kuin aluksi. On jo miettinyt Tompan muuttamista Suomeen... Ja no, ei siltä sen enempää.
Olenko ainoa jonka mielestä Katariina vaikuttaa vähän turhan, miten sen nyt sanoisi, kopealta? Viime viikon jaksosta jäi jotenkin mieleen myös hänen kommenttinsa siitä hänen ja Erickin "älyllisestä yhteydestä" jonka hän sai ainakin kuulostamaan hieman siltä että hän vähän väheksyisi Essiä...
Vierailija kirjoitti:
Joo ihan ku luulis jossai missikisoissa olevansa
Jesse kuvittelee olevansa varsinainen maailman mies. Suhtautuu molempiin tyttöihin tosi ylimielisesti.
Ja kuka on vastuussa ohjelman stailauksesta. Kaikki tytöt puettu pudotuksissa pissis kuteisiin. Juontajan vaatteet ovat todella epäimartelevia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä itsekkään oikein miksi en tykkää enää Heidi-Mariasta samalla lailla kuin aluksi. On jo miettinyt Tompan muuttamista Suomeen... Ja no, ei siltä sen enempää.
Mua ärsyttää samasta syystä, mitä Tomin kaverit sanoi noista naisista. Heidi-Maria puhuu koko ajan "minä, minä, minä", kun taas Nora puhuu "me". Ja jakson lopussakin H-M sanoi jotenkin, että "Tiedän, että Tom valitsee MINUT."
Yksi asia, joka ihmetyttää Jessen perheessä. Kummatkin vanhemmat ovat suomalaisia, tosin isä on jo muuttanut takaisin Suomeen. Äiti puhuu englantia vahvalla suomalaisella korostuksella. Miksi vanhemmat eivät opettaneet lapsilleen suomea?
Mutta Jessen sisko on tosi kaunis.
Millä perusteella? :D ps. Moi Nari!