Amerikan unelmavävy -liveseuranta
tässä ketjussa.
Siellähän on se gaykin mukana. Tiiraakohan suomalaisia poikia rannalla?
Kommentit (1792)
Erick ei etsi selkeästikään mitään samankaltaista suhdetta kuin Jesse tai Tom. Ja siksi Katariina on hänelle täydellinen valinta. Ei olisi varmastikaan mikään riippakivi. Olisi varmasti valmis myös lähtemään E:n luokse Jenkkeihin jos hän sitä pyytäisi, mutta tuskin musertuisi vaikka jutusta ei lopulta seuraisi kihlausta. Vaikuttaa kuitenkin elämää nähneeltä ja itsenäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Iliketodrem kirjoitti:
https://www.instagram.com/satu_pulkkinen/?hl=fi
Satun instatili. Jotenkin tulee pieni myötähäpeä. Pitää huolta itsestään ja terveydestään, mutta tuntuu hakevan hyväksyntää sitten muilta vähän liikaakin.
Hyväkuntoinen nuori nainen. Kaukana myötähäpeästä. Oletkos vähän ilkeä?
Miten joku voi pitää sairaalloisen laihaa anorektikkoa "hyväkuntoisena"?
Anoreksia on tappava sairaus, eikä siinä ole mitään ihailemista. Äkkikuolema voi seurata milloin vain, kun sydän pettää. Anoreksiaan kuolee lukuisia ihmisiä vuosittain, eikä julkkiksetkaan säästy tältä tappavalta sairaudelta. Esimerkkinä olkoon vaikkapa The Carpentersin laulana Karen Carpenter, joka kuoli anoreksian aiheuttamaan sydänkohtaukseen vain 32-vuotiaana:
https://en.wikipedia.org/wiki/Karen_Carpenter
Sääli, että nuori ihminen tuhoaa elimistönsä peruuttamattomasti nälkiinnyttämällä. Ihmettelen, ettei lähipiiri tee asialle mitään, vaikka jokainen näkee, että ihminen on sairaalloisen alipainonen.
Minusta ""Iita""vaikuttaa ikäistään jopa lapsellisemmalta, tai sitten vain näyttelee tuollaista kiemurtelevaa pikkutyttöä. Ehkä hän osaa käyttää hyväkseen nuoruuttaan, kihertelyä ja suuria tissejä miehen saamisessa ja jenkkeihin pääsyssä. En usko, että hän on aidosti noin kiinnostunut valjun näköisestä ja selvästi vanhemmasta Jessestä. Mitään syvempää tuosta suhteesta ei takuulla tule, mutta Jessekin toki mielellään käyttää hyväksi tilaisuuden saada nuorta isotissistä lihaa.
H-M vaikuttaa kyllä kontrolloivan itseään kovastikin. Istuu jäykkänä selkä aivan suorana, "poseeraa" tietoisesti, meikki, hiukset ja vaatteet aina millilleen vimpan päälle sekä aina asiallisen korrekti käytös. Voisi vähän relatakin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä kaikista naisista jos pitäisi itselle valita joku kaveriksi, valitsisin Noran. Harmillista tietää jo nyt, ettei Tomin valinta päädy Noraan..
tämä
Minun mielestäni Nora on aivan liian tylsä ja tavallinen. Ei mitään mielenkiintoista, eikä lainkaan karismaa.
Ja OT:na: Aivan hirveä kampaus. Suomalaisen ohuet, rasvaiselta näyttävät hiukset roikkuvat pitkin naamaa ja juurikasvu on puolet hiusten pituudesta. Hyh.
Raadollista on osunut asian ytimeen Iitan suhteen, lapsellinen pikku vamppi, joka haluaa seikkailla ja hyötyä Jessen kustannuksella. Ei todellakaan aikomustakaan vakavaan suhteeseen . Jessekin tuntuu vain katselevan "pikkutyttöjä" , ei ilm. uskaltanut valita ikäisiään haasteellisempia naisia. Satu tässä on ns. sijaiskärsijä.
Satu varmaankin nähdään seuraavissa julkisuutta hakevien typyjen tv- ohjelmissa! Siellähän ne muutkin BB yms. Tyypit pyörivät vuoron perään.
Vierailija kirjoitti:
Raadollista on osunut asian ytimeen Iitan suhteen, lapsellinen pikku vamppi, joka haluaa seikkailla ja hyötyä Jessen kustannuksella. Ei todellakaan aikomustakaan vakavaan suhteeseen . Jessekin tuntuu vain katselevan "pikkutyttöjä" , ei ilm. uskaltanut valita ikäisiään haasteellisempia naisia. Satu tässä on ns. sijaiskärsijä.
Heh.
Kyllä Satu - joka on Idaa 6 vuotta vanhempi ja jonka pitäisi olla aikuinen nainen - on paljon lapsellisempi, pinnallisempi ja epävakaampi kuin Ida.
Eipä tarvitse kuin katsoa Sadun instaa, joka on kuin 15-vuotiaan pikkutytön nettisivu. Koko sivusto huutaa, että katsokaa minua, rakastakaa minua. Hyvin epävarman, pinnallisen ja lapsellisen pikkutytön sivut.
Ei ikinä uskoisi, että kyseessä on 25-vuotias aikuinen nainen.
Ja täytyy sanoa, eipä sinullakaan ole kummoinen ihmistuntemus, jos pidät Satua aikuisena, "haasteellisena naisena". Satuhan on noista kaikista naisista helpoin. Tekee ihan kaiken mitä Jesse mahdollisesti haluaa. Kuin spanieli, joka seuraa isäntäänsä.
Hänessä ei ainakaan ole minkäännäköista haastetta, aikuisuutta eikä sitä yllätyksellisyyttä, jota Jesse kaipasi unelmadaamiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh.
Kyllä Satu - joka on Idaa 6 vuotta vanhempi ja jonka pitäisi olla aikuinen nainen - on paljon lapsellisempi, pinnallisempi ja epävakaampi kuin Ida.
Eipä tarvitse kuin katsoa Sadun instaa, joka on kuin 15-vuotiaan pikkutytön nettisivu. Koko sivusto huutaa, että katsokaa minua, rakastakaa minua. Hyvin epävarman, pinnallisen ja lapsellisen pikkutytön sivut.
Ei ikinä uskoisi, että kyseessä on 25-vuotias aikuinen nainen.
Ja täytyy sanoa, eipä sinullakaan ole kummoinen ihmistuntemus, jos pidät Satua aikuisena, "haasteellisena naisena". Satuhan on noista kaikista naisista helpoin. Tekee ihan kaiken mitä Jesse mahdollisesti haluaa. Kuin spanieli, joka seuraa isäntäänsä.
Hänessä ei ainakaan ole minkäännäköista haastetta, aikuisuutta eikä sitä yllätyksellisyyttä, jota Jesse kaipasi unelmadaamiltaan.
Samaa mieltä Sadusta. Myös kaikenlainen karisma ja äly loistavat poissaolollaan. Ei ole mitään aikuista, haasteellista naista nähnytkään. Kyllä Idassa on paljon enemmän haastetta. Ei ole mikään pompoteltava, itsestään epävarma sätkynukke kuten Satu.
Ja kuinka epävarma ihmisen täytyy oikeasti olla, että täytyy nousta 2 tuntia ennen muita naisia meikkaamaan, jotteivät toiset naiset vain näkisi häntä ilman meikkiä? Kyllä on pahoja itsetunto-ongelmia kyseisellä ihmisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä kaikista naisista jos pitäisi itselle valita joku kaveriksi, valitsisin Noran. Harmillista tietää jo nyt, ettei Tomin valinta päädy Noraan..
tämä
Minun mielestäni Nora on aivan liian tylsä ja tavallinen. Ei mitään mielenkiintoista, eikä lainkaan karismaa.
Ja OT:na: Aivan hirveä kampaus. Suomalaisen ohuet, rasvaiselta näyttävät hiukset roikkuvat pitkin naamaa ja juurikasvu on puolet hiusten pituudesta. Hyh.
Liukuvärivärjäys hei haloo :D hiusten paksuudelle ei ehkä voi mitään.... Mun mielestä luonnollisempi kuin kirkkaan punainen kypärä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä
Liukuvärivärjäys hei haloo :D hiusten paksuudelle ei ehkä voi mitään.... Mun mielestä luonnollisempi kuin kirkkaan punainen kypärä
Olkoot mikä värjäys hyvänsä, hirveältä se silti näyttää. En kyllä tykkää kypärästäkään. Molemmat kamalia omalla tavallaan.
En ole edellinen vastaaja.
Voi hitsi. Satun arka ja värisevä olemus, maan pinnalta karanneet ruoka- ja liikuntatavat sekä hyväksynnän tarve tuovat kipeän elävästi omat syömishäiriöajat mieleen. Tyttö vaikuttaa todella hyväsydämiseltä ja ihanalta ihmiseltä, ja toivottavasti löytää ajan kanssa niitä kantavia asioita sekä tervettä itsetuntoa (ja tarvittaessa apua) sen sijaan että sairaus ottaisi pahemmin vallan. Tietenkään en tunne tai tiedä häntä muuten, kuin somen ja parin katsomani unelmavävy-jakson perusteella, mutta ihan sydäntä riipaisee kuinka paljon kaikki se muistuttaa minua ajalta jolloin itse kamppailin anoreksian kanssa. Voin olla väärässäkin, mutta kun on käynyt läpi saman, sen tunnistaa helposti myös muissa ihmisissä. Rohkea teko häneltä lähteä kokeilemaan tv-sarjassa esiintymistä, toivon ettei tämä hyökytys ollut hauraalle itsetunnolle liikaa.
Jos joskus eksyt tänne Satu niin kaikkea hyvää ja tsemppiä sinulle. <3
Satuhan näyttää ihan normaalipainoiselta, hyvin hoikalta toki - hänellä vaan on sirompi ylävartalo joten esim rintalasta näkyy (sama mulla) mutta alakroppa on vähän isompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä
Heh. Missä vaiheessa ylikasvaneista maantienharmaista juurista tuli "liukuvärjäys"? :o)
Nämä haasteelliset naiset pudotettiin pois ja pikkutytöt jäi jäljelle( Iita,Satu).
Missähän sanottiin, että Satu on haasteellinen aikuinen nainen....
Taitaa olla ongelmia luetun ymmärtämisessä....ja tänään on vielä Agricolan päivä.
Vierailija kirjoitti:
Satuhan näyttää ihan normaalipainoiselta, hyvin hoikalta toki - hänellä vaan on sirompi ylävartalo joten esim rintalasta näkyy (sama mulla) mutta alakroppa on vähän isompi.
Näyttää siltä että Fitness-intoilu on karannut jo kauan aikaa sitten käsistä. Tykkään itsekin urheilla ja vartalosta josta näkee ettei ole vain istuttu sohvalla mutta rajansa kaikella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä
Heh. Missä vaiheessa ylikasvaneista maantienharmaista juurista tuli "liukuvärjäys"? :o)
Kyllä Noralla on nätimmät hiukset kuin "kilpasiskollaan."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä
Tomille olisi varmaan sopinut myös Nora hyvin.HM diivan elkeineen veti kuitenkin pidemmän korren.Heh!
Ei vaikuta Tomppakaan miltään kovin valovoimaiselta tyypiltä,mutta ei kaikkien tarvitsekaan olla räväköitä tai karismaattisia!
Aika vaikea kyllä päätellä näiden hyvin editoitujen pätkien perusteella kuinka mielenkiintoisia he ihmisinä ovat...
Just tän takia en kyllä IKINÄ menis mihinkään tv-ohjelmaan.Oli formaatti mikä hyvänsä - Naiset jauhais puuta heinää täällä varmaan mun hiuksista ja arvios joka vaatekappaleen ja kunnon syvä-analyysit jostain ohimennen lausutuista sanoista.Haluatko miljonääriksi kilpailussa vastaisin varmaan jo ekaan kysymykseen väärin ja täällä olisi jo AV-kuoro laulamassa kuinka surkea olin. 😖
No ketkä tälläseen "pyöritykseen" lähtee sen kestäköön! Fiksua olisi pysytellä pois näistä keskustelupalstoilta jos olisi osanottajana tälläisissä ohjelmissa.
Mitäpä teet aikuiselle syömishäiriöiselle, vaikka olisit kuinka lähipiirissä? Pakko hoitoon ei pysty viemään, etkä voi ruokaa väkisin suuhun tunkea! Alaikäisen kanssa joitain keinoja vielä löytyy. Syömishäiriö on mielisairaus ja se ei parane yks kaks keskustelemalla. Ja lisäksi syömishäiriöiset on niin taitavia näyttelemään, että kaikki on hyvin. Harmi, että Satu on sairastunut. Terveenä voisi olla vapautuneempi ja onnellisempi, ja lisäksi kauniimpi ja luonnollisempi.
No ei todellakaan tämä.