Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amerikan unelmavävy -liveseuranta

Vierailija
24.02.2016 |

tässä ketjussa.

Siellähän on se gaykin mukana. Tiiraakohan suomalaisia poikia rannalla?

Kommentit (1792)

Vierailija
661/1792 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tällaiset keskinkertaiset luuskat on valittu tv-ohjelmaan joka keskittyy pinnallisuuteen ja siihen kuka on suosituin...teinilukiomeininkiä. joten olisiko kannattanut valita jotkut edustavat naikkoset.

luuskat viidakossa, ihanat luuskat rannalla, luuska island finland noita ei ole siksi että niihin valitaan jotain ihmisiä joita voi katsoa mutta sitten on tämä ameriikan pääselööri (miten se eroaa tuosta toisesta pässelööristä muuten, eri kanava ja tuotantoyhtiö??)  joka on oikeasti "luuskat joille ei ollut baareissakaan menekkiä"... ihme konsepti.

Vierailija
662/1792 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauratti Erickin kandidaateista se leggingsinainen (Tanja?), joka seisoi pudotusrivissä kuin missikisoissa konsanaan.

No mut Tompan Heidi-Maria oikein poseeras rivissä, toinen käsi vyötäröllä, jalat edustavasti suunnattuina. Mua nauratti. 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1792 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauratti Erickin kandidaateista se leggingsinainen (Tanja?), joka seisoi pudotusrivissä kuin missikisoissa konsanaan.

No mut Tompan Heidi-Maria oikein poseeras rivissä, toinen käsi vyötäröllä, jalat edustavasti suunnattuina. Mua nauratti. 😄

Taitaa huippumalleja etsivän ja itsekin huippumallina toimineen juontajan läsnäololla olla tekemistä asian kanssa?

Vierailija
664/1792 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiahan on se, että noilla puoliamerikkalaisilla kundeillä ei olisi mitään tsänssejä Amerikassa saada paikallisia misuja. Niiden tyylikin on kamala, puhumattakaan limaisista katseista ja otteista. Mutta Suomessa kaikki maaseudun karjakot ovat aivan lääpällään, kun poikien kainaloista lemahtaa Losissa hankitty hien ja myskin sekoitus.

Miten niin? pojathan etsivät sukujuuriaan, geneettistä ja henkistä yhteyttään Suomeen.

Vierailija
665/1792 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa huippumalleja etsivän ja itsekin huippumallina toimineen juontajan läsnäololla olla tekemistä asian kanssa?

H-M on tanssija, se varmasti selittää poseeraustaidon :)

Vierailija
666/1792 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhokkityrkyt:Tiia

Rasittavat:Ida,Eveliina

Suosikit : Heidi-M.,Katariina

Ihan jees: Essi

T.Nainen

Hieman ohi aiheen,sori.Miksi "miesten"täytyy aina erikseen laittaa kommentin perään että nyt oikein mies on kirjoittanut.Ikäänkuin miehen sana olisi palstalla painavampi.Varmaan moni nainenkin käyttää "mies-korttia" aaveellä.Tyyliin:"Jenni Vartiainen on läski ja lehmä.T.Mies."

Justjoo.

Sain tästä päivän naurut 😂

Essi on suloinen, mutta väärä Erickille.

Vierailija
667/1792 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kaikkea lukea eli ehkä tulut jo esille. Mikä mahtaa olla naisten koulutustausta? Johtopäätöksiä olen tehnyt koulutustasosta, mutta tarkempi tieto, kiitos!  

Vierailija
668/1792 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa kaikkea lukea eli ehkä tulut jo esille. Mikä mahtaa olla naisten koulutustausta? Johtopäätöksiä olen tehnyt koulutustasosta, mutta tarkempi tieto, kiitos!  

Nyt löytyi tietoa. Siis Katariina älykäs?? Leikkii älyllistä....vaatekaupan neiti.

Vierailija
669/1792 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt löytyi tietoa. Siis Katariina älykäs?? Leikkii älyllistä....vaatekaupan neiti.

Vierailija
670/1792 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesse on varmaan joku seksiriippuvainen.

Vierailija
671/1792 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Tom ja Heidi oo yhessä? Muilla ei oo vissiin jatkunu!

Vierailija
672/1792 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi tällaiset keskinkertaiset luuskat on valittu tv-ohjelmaan joka keskittyy pinnallisuuteen ja siihen kuka on suosituin...teinilukiomeininkiä. joten olisiko kannattanut valita jotkut edustavat naikkoset.

luuskat viidakossa, ihanat luuskat rannalla, luuska island finland noita ei ole siksi että niihin valitaan jotain ihmisiä joita voi katsoa mutta sitten on tämä ameriikan pääselööri (miten se eroaa tuosta toisesta pässelööristä muuten, eri kanava ja tuotantoyhtiö??)  joka on oikeasti "luuskat joille ei ollut baareissakaan menekkiä"... ihme konsepti.

Ja itse taidatkin olla oikee helmi..

Vierailija
673/1792 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomin Nora näyttää mun mielestä Salkkarien Camillalta :)

Vierailija
674/1792 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki Erickin "daameista" on ehdottomasti Essi. Katariina vaikuttaa jotenkin valjulta ja vaikka heillä näyttää olevan hauskaa yhdessä niin jotain mun mielestä puuttuu. Essin kanssa Erick vaikuttaa jotenkin luontevammalta ja poikamaisemmalta, ei tarvitse ehkä skarpata yhtä paljon kuin noiden toisten naisten kanssa. Sen yhden naisen nimeä en edes muista ja hän vaikuttaa jotenkin omituiselta. 

Vierailija
675/1792 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tomin Nora näyttää mun mielestä Salkkarien Camillalta :)

Niin mustakin, etenkin tässä kuvassa: https://www.instagram.com/p/BCLqfLKPPMm/?taken-by=norahentunen Ja eikös Camillan näyttelijänkin nimi ole Nora ;)

Vierailija
676/1792 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelyvideoilla nää naiset näkyy "omassa tyylissään",ei stailattuina tai laitettuina.Osalle ohjelman tuoma "muutos" on ollut aika merkittävä... 😋

Vierailija
677/1792 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenet Erick valitsi lopulta?

Vierailija
678/1792 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus on,että Jenkkilässä valinta on Essi..

Vierailija
679/1792 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia ole stailattu kaikki omina itsenään omissa vaatteissaan

Vierailija
680/1792 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katariinaa on täällä sanottu luonnolliseksi ja meikittömäksi. Itse en pidä Katariinaa luonnollisempana kuin muitakaan. Hän on valinnut selvästi erilaisen linjan.

En usko, että Katariina on meikitön. Luulen, että hän on pakkeloinut ihonsa siten, ettei näytä meikatulta mutta on. 

Luulen, että hänellä on hiustuuhennokset vai mitkä lisäkkeet ne on. Hänellähän on hirmuisen tuuhea tukka. Tai sitten hän laittaa siihen puoli kiloa kemikaalia aamuisin. 

Katariinalla on erittäin tarkkaan valittu, viimeistelty tyyli. Ei hän ole yhtään luonnollisempi kuin muutkaan kilpailijat.

Mikä teitä ihmisiä vaivaa, spekuloitte asioita joista teillä ei ole pieni täkään hajua tai tietoa???!!!