Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset välit teillä on anoppiinne ja miks?

Vierailija
17.02.2006 |

Mulla ei ole mitenkään läheiset ja sen vuoksi koska hän on hyvin erilainen ihminen kuin minä. Yritän opettaa tapoja lapsille ettei röyhtäillä ja piereskellä ihmisten ilmoilla, niin anoppi saattaa meillä piereskellä esim lapsen vahtina ja röyhtästä ruuan päätteeksi. On aina tietävinään kaikesta kaiken ja tuntee kaikki ihmiset ja tietää niiden asiat. Minun ei tarvitse tuntea kaikkia ihmisiä eikä varsinkaan niiden asioita jne.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä siksi kun miehen ex on parempi.. Mä en ole mitään muuta kuin välttämätön paha, ja mä vien sen poikaa miten haluan..

Näin anopin mielestä, musta on hassua et ajattelee omasta pojastaan että se on lapanen, joka ei osaa tehdä itse elämässään päätöksiä.. Mä kun oon sen kanssa väkisin =DD Haulikolla varmaan kuvittelee mun uhanneen pienen poikansa naimisiin ja lapsia tekemään..

Vierailija
2/12 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä itse saatan kotioloissa pieraista tai röyhtäistä.. =D

meillä on todella hyvät välit ja saunommekin yhdessä melkein kerran viikossa sekä juomme siiderit ja viinit ja parannamme maailmaa! anoppini on hyvin nuorekas ja mukavaa illanistujaisseuraa! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pierasta anoppilassa tai muuallakaan kylässä. Sen verran omaan käytöstapoja. T. ap

Vierailija
4/12 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme hyvin erilaisia ihmisiä ja sen päälle häntä ihmetyttää miksi en ole kuten hänen tyttärensä =)

Vierailija
5/12 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla mitään ' kamuja' vaan anoppi ja miniä, käydään niillä kylässä ja he meillä ja käyttäydytään puolin ja toisin niinkuin vierailla pitää.

Tosin en ole mikään herkkänahka, joten on voinut sanoa tai tehdäkin jotain, mistä huonolla itsetunnolla varustettu miniä olisi hermostunut.

Meidän mummi saa hemmotella, antaa makupaloja jne. yksikään neljästä lapsesta ei niistä ole pilalle mennyt, eikä käytöstapojaan muuttanut. Isommat käyvät yksinäänkin mummia moikkaamassa ja kertomassa huoliaan ja ilojaan, tekevät pieniä palveluksia ja saavat työhön nähden aina liian suuren korvauksen, mutta jääpähän ihana muisto isoäidistä.

Kumpa mun mutsikin osaisi olla enemmän oma itsensä, pelkää että mä suutun pienestä, niinkuin silloin teininä tuli tehtyä..

Vierailija
6/12 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistemme hermoille. Lisäksi olen se huonompi miniä...

Vierailija
7/12 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti syöpä vei anopin :(

Vierailija
8/12 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kuitenkaan omaa huonoa itsetuntoa. Olen laittanut itse rajat käytökselle: vaatekaapeille ei mennä eikä muillekaan kaapeille, naama pysyy kiinni asioista jotka eivät heille kuulu ja josta ei osata asiallisesti kysyä (uskonto, rahat jne.), ilmeillä ja eleillä ei tarvitse " selän takana" eikä myöskään vaihtaa " merkitseviä katseita" ihan niin kuin kukaane i huomaisi.. Teinit tekevät niin keskenään eivät aikuiset kohteliaat, hyvin käyttäytyvät naiset!!

Vierailija
9/12 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia ja sopeutumisvaikeuksia on kyllä ollut aikaisemmin. Olemme hyvin erilaisia ihmisiä ja kumpikin vahvoja persoonia, joten mitään ystävyyssuhdetta ei ole koskaan ollut näköpiirissä. Olen erittäin tyytyväinen asioiden nykytilaan, jossa molemmat kunnioitamme toisiamme ja siltä pohjalta myös toimimme.

Vierailija
10/12 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei kuitenkaan liian läheiset. Kunnioitamme toistemme ajatusmaailmaa ja tapoja. Hän ottaa huomioon kasvatukselliset periaatteemme hoitaessaan lapsiamme. Kyläillessämme puolin ja toisin olemme Vieraisilla, eikä huushollata, kuin omassame.

Eipä pääse ärsyttämään anoppia, kuin ei myöskään miniää=)

Vierailija
11/12 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit ovat ihan hyvät ja asialliset. Vaikka ollaan osittain erilaisia (jo ikäero tekee eron) niin hyvin tullaan toimeen. Mutta anoppini onkin erittäin korrekti ihminen, joten hänen kanssaan tulisi toimeen varmaan kuka tahansa. Välimme tulivat vielä paremmaksi sen jälkeen kun saimme mieheni kanssa perheenlisäystä, sillä nyt lapsenlapsi yhdistää sekä minua että anoppia.

Vierailija
12/12 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla mitään bestiksiä, mutta homma pelaa puolin ja toisin.