Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä, kun Janne Tulkki on niin seksikäs ja ihana!

Vierailija
24.02.2016 |

Olisipa tuollaisia miehiä tässä maassa enemmän. Sellaisia joista huokuu lämpö ja jotka uskaltavat HYMYILLÄ. N25

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa tosiaan aika symppikseltä. Miksiköhän kaikki sen suhteet menee persuksilleen? Ottaako se joka kerta jonkun lompakkoloisen minkä kanssa sitten pettyy? Nytkin sen viimeisin jäi asumaan sen komeaan taloon.

Ei voi olla syynä, että on niin paljon kotoa poissa keikoilla. On ne muutkin. Ja naiset tietävät kyllä mihin ryhtyvät. Jannessa joku tosi ikävä piirre?

Vierailija
2/24 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en kestä kun se alkaa laulaa. Siihen asti on siedettävä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL :D

Vierailija
4/24 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne on tosiaan ihanan komea!

Vierailija
5/24 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän outoa, kun nuo suhteet on kaatuneet, kun ottaa huomioon sen, että Jannella on ainakin varaa valita naisista. Janne laulaa jossain laulussaan "mä lähdin karkuun ja vilkutin tms." Ehkä se laulu kuvastaa jotain hänen elämästään.

Vierailija
6/24 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miten yrittäisin keksiä, niin en kyllä löydä yhtään huonoa puolta Jannen ulkonäössä. Ihan täydellinen mies!! Ja jotenkin tuntuu, ettei hän itse edes tajua sitä, miten hyvännäköinen on, kun on niin normaalin oloinen. Parantunut vain vanhetessaan!

Voisiko olla niin, että hänen on ollut vaikeaa sitoutua yhteen naiseen, kun ympärillä pyörii jos jonkinlaista tyrkkyä jatkuvasti, en todellakaan tiedä. Mutta ehkä Jannekin on jo iän ja kokemuksen myötä viisastunut nyt, millainen nainen voisi olla oikea aarre.

Jannen ääni on todella kiva, mutta se tahtoo jäädä meikäläisellä vähän sivuosaan hänen ulkonäköä ihaillessa livenä..

Vierailija
7/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkki on julkisuudessa sanonu ettei kaipaa nyt parisuhdetta, mutta onko joku nähny hänellä kuitenkin jo jonkun kainalossaan keikoilla ? Siis jonkun muun kuin niitä normaaleja fanittajia.

Vierailija
8/24 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö jannella riittää faneja lavan edessä seisoskelemassa???

Vierailija
9/24 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se kuulu esiintyjän ikään kuin työhön vähän hymyilläkin välillä?

Vierailija
10/24 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti? Mä luulin, että tää on vitsi.

Vierailija
11/24 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yäk !

Vierailija
12/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne oli eilen Lintsillä esiintymässä.

Vierailija
13/24 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko/onko Jannella ollut jotain säpinää erään nuoren pohjanmaalaisen naisen kanssa? Tälläistä juttua puhuttiin. Nähty kuulemma yhdessä ja näyttivät niin rakastuneelta, että jotain vakavempaakin voisi olla. Onko joku muu kuullut tästä?

Vierailija
14/24 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllättäisi, jos kulta olisi kainalossa - kukapa sitä haluaisikaan olla yksin... kiihkeyttä kuumaa, hulluutta huumaa laulaa Lauri Tähkäkin. Siihen se sitten jääkin, huuma haihtuu ja taas lavan reunalla naisetkin näyttää kauniimmilta. Näin se vaan menee. Eikä siitä voi edes syyttää ketään.  Toivottavasti nähdään Janne meille laulamassa vielä pitkään!

Vierailija
15/24 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin muistan että sen naama näytti ihan söpöltä jossain äidin CD-levyn tai c-kasetin kannessa vuosituhannen vaihteen tienoilla.

Olin tosiaan itse vielä ala-asteella :D

Vierailija
16/24 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteleeko Tulkki jonkun paikallisen kanssa tätä nykyä??

Ihan kivan näköinen edelleen, vaikka ikään onkin jo tullut. Ja ääntä kelpaa kyllä kuunnella edelleenkin.

Vierailija
17/24 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä aloittajan kannattaisi kysyä Annalta, huokuiko lämpö myös kotona..

Vierailija
18/24 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan se Tulkin viimeisin on? Onko joku nähnyt?

Vierailija
19/24 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on se joka jo nelikymppisenä koki olevansa niin kokenut ja ylivertainen että voi jäädä kotiinsa velttoilemaan.

Vierailija
20/24 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin muistan että sen naama näytti ihan söpöltä jossain äidin CD-levyn tai c-kasetin kannessa vuosituhannen vaihteen tienoilla.

Olin tosiaan itse vielä ala-asteella :D

Vieläks joku sillon kuunteli sitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi