Mies on alkanut kimittää puhuessaan
Mitä tuollainen ihmeellisyys voi olla? Hänen äänensä on muuttunut paljon korkeammaksi ja välillä yltyy suoranaiseksi kimittämiseksi, jos puhuu vaikka suuressa tunnekuohussa tms. Asiasta ei voi hänen kanssaan keskustella, koska hermostuu ja alkaa sättimään minua kiusaajaksi ja sekopääksi. *huoh* Saahan se minun puolestani vinkua kuten tykkää mutta jossain on varmaan vikaa. Enkä ole ainoa, joka tämän muutoksen hänessä on huomannut (hänelle ei vaan muut kehtaa sanoa).
Kommentit (13)
Onnittelut, olet onnistunut viemään häneltä hermot.
Mulle tuli kans ensimmäisenä mieleen hormonit (esim.steroidit) tai kasvain kurkussa tai päässä.
Kuulostaako se vähän Marja Tyrniltä?
Niin käy joskus. Toisinaan naisetkin alkaa kuulostamaan miehiltä kun ovat istuneet tarpeeksi monta vuosikymmentä hämyisissä pubeissa.
Vierailija kirjoitti:
Tsekkaa onko tuolla karvoitus vähentynyt ja rinnat kasvaneet. Jos vastaus on kyllä niin meneillään on sukupuolen korjaus :D
Selittäis sen tunnekuohussa kimittämisenkin 😉
Tarkista ettei sen pallit oo puristuksissa.
Se tietää sitä, että formulakausi on alkamassa.
Aika kamalaa. :) Mä en edes kestä kimittäviä muijia, saati sitten miehiä. Joku hormoonijuttu mullekin tulee mieleen. Kehota menemään lekurille.
T. täti
Vierailija kirjoitti:
Tarkista ettei sen pallit oo puristuksissa.
*hervoton hihitys* :))
Mies kimittää, se on kerännyt niin paljon masaa, että jo kauas näkee kun sen perse lewis. Mun mielestä se sais olla max 10 kg yli ihanteen. Nytkin se istuu pascal ja mä vaain mietin, että olisin riossa sinisten vettel äärellä ja olis sergio perez.
En ymmärrä. Eräällä tutulla jolla oli kasvain päässä, muuttui ääni aivan kummalliseksi. Miehen kannattaa mennä lääkäriin.