roope ja sara
mitä mieltä? tykkään roopesta ja oon vähän yllättynyt, sara on kuitenkin niin tylsä.
Kommentit (25)
mulla tulee vaan sarasta mieleen hirveä julkisuushakuisuus. on osallistunut KAIKKIIN mahdollisiin realityohjelmiin mitä vaan on ollut. big brotherit, viidakon tähtöset, neljän tähden illallinen, martinan hengenpelastajat yms.. ja no roopehan on nyt kuuminta kamaa joka kanavalla ja paikassa ja hausiko sillä taas itsensä otsikoihin. mene ja tiedä. tulee vaan väkisinkin mieleen.
Kyllä se Roope on ihan yhtälailla julkisuuden perässä. Eikä sekään ny penaalin terävimmältä kynältä vaikuta, vaikka söpö pikku pallonaama onkin.
sara muuttaa pois kämpästään. meneeköhän roopelin luo.
Siinä on Suomen tämän hetken ehkä pahimmat julkkistyrkyt jos Amanda Harkimoa ei lasketa mukaan, joten uskon että tässäkin suhteessa on vain hyöty mielessä :D
Vierailija kirjoitti:
Yhtä erikoinen pari kuin Jonne Aaron ja se sen misukka. ...Tai no, mistä sitä tietää vaikka miten syvällisellä tasolla synkkais.
Sara ei sentään ole profiloitunut ilkeänä tyyppinä, kuten Maija esim. facebook-kommenteillaan aikoinaan.
Roope ja Sara ovat mielestäni tyyppeinä suunnilleen yhtä turhia, vaikka Roopen ura onkin jonkin verran menestyksekkäämpi ja vähemmän ulkonäköön perustuva.
Tässä on pari, jokaa osaa käyttää julkisuutta ja mediaa hyväkseen. Ilmaista mainosta, hyvää kikkailua.
Nyt kaikki sataa omaan laariin, jos ymmärrätte mitä tarkoitan...
Vierailija kirjoitti:
sara muuttaa pois kämpästään. meneeköhän roopelin luo.
Tai sit se on saanut häädön. Eiks sillä ole jotain ulosottojuttuja? Paljonkohan se on viime vuonnakin tienannut... Jotain Paratiisihotellista ja jotain Ummikoista. Vaikea uskoa, että Ummikoista olisi maksettu mitään jättisummia.
Varsin sopiva pari, toivottavasti juttunsa kestää pitkään.
päivän Sieppi kirjoitti:
Tässä on pari, jokaa osaa käyttää julkisuutta ja mediaa hyväkseen. Ilmaista mainosta, hyvää kikkailua.
Nyt kaikki sataa omaan laariin, jos ymmärrätte mitä tarkoitan...
Miten tuo tienaaminen tapahtuu käytännössä? Iltsikka maksaa jotain haastattelusta? Esim. instagram-klikeistä tuskin voi tienata mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä erikoinen pari kuin Jonne Aaron ja se sen misukka. ...Tai no, mistä sitä tietää vaikka miten syvällisellä tasolla synkkais.
Sara ei sentään ole profiloitunut ilkeänä tyyppinä, kuten Maija esim. facebook-kommenteillaan aikoinaan.
Mä aloin ymmärtää Maijaa, kun muutin Nokialle.
760 €/kk on kova vuokra, jos tienaa kymppitonnin vuodessa.
Älkää nyt tämähän on ihan tähtiin kirjoitettu ja tulee kestämään forewa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Roope on ihan yhtälailla julkisuuden perässä. Eikä sekään ny penaalin terävimmältä kynältä vaikuta, vaikka söpö pikku pallonaama onkin.
No tässä mielessä nämä penaalin kynät sopii kyl todella hyvin yhteen...
Mun mielestä söötti ja hieman hölmön oloinen pariskunta. Vaikuttavat ihan sympaattisilta, mutta ovat aivan liikaa esillä. Töitä ovat saaneet hyvin, vaikka eivät kovin välkyiltä vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope ja Sara ovat mielestäni tyyppeinä suunnilleen yhtä turhia, vaikka Roopen ura onkin jonkin verran menestyksekkäämpi ja vähemmän ulkonäköön perustuva.
Niin. Kyllä mä pidän näyttelemistä ja laulamista ihan työnä. Roope on juontajanakin ihan ok. Saran duunit on lähinnä hyvältä näyttämistä ja ainakin ummikoissa se sen "juontaminen" herättää lähinnä myötähäpeää. Hän on tosin vielä nuori ja ehtii käydä koulujakin, jos haluaa joskus oppia jotain. Moni nainen vaan valitettavasti tuossa tilanteessa pullauttaa mukulan, niin voi tuntea olevansa tarpeellinen.
Sitä mä ihmettelen, että maksetaanko Saralle pimeesti noista sen juontohommista? Miten verottaja ei puutu tohon? Muistelisin, että Saran viime vuoden verotettavat tulot oli alle 5000e ja se ei mee yhtään yks yhteen sen kanssa, että se asuu keskustassa ja käy ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä ihmettelen, että maksetaanko Saralle pimeesti noista sen juontohommista? Miten verottaja ei puutu tohon? Muistelisin, että Saran viime vuoden verotettavat tulot oli alle 5000e ja se ei mee yhtään yks yhteen sen kanssa, että se asuu keskustassa ja käy ulkomailla.
Viime vuoden tulot julkaistaan vasta ensi marraskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ylitsepääsemättömän vaikeaa yhdistää tuota boldattua sanaa kumpaankaan, varsinkaan Sieppiin.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten sen vanhemmat sponssaa sitä.