Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen kuopus on sinun mielestäsi jo liian vanha saamaan pikkusisarusta?

Vierailija
29.06.2008 |

Eli koska et enää uudestaan aloittaisi alusta vauvan hoitoa.

Lapsi on kolme, jotka saatu tasaisin väliaijoin parin vuoden ikäeroilla.

Minkä ikäinen mielestäsi kuopus saa enintään olla? Eli milloin kokisit lapsimäärän olevan tässä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis saman äidin lapsista on kyse. Jos isän, niin ei tietysti ihan niin tarkkaa.

Ei niitä lapsia tehdä sisaruksille, vaan ihan siksi, että itse haluaa.

Vierailija
2/21 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä sopii toiselle ei sovi toiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kahdella lapsella yli 10v ikäero. Kolmannesta haaveillaan silti. Se tietäisi esikoiselle ja kolmannelle 15v ikäeroa.

Vierailija
4/21 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja he ovat minua kaksi vuotta vanhempi, ja vuoden nuorempi. Muut sisarukset ovat sitten 10-20 vuotta heitä vanhempia.

Vierailija
5/21 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisessa nykyisiä kuopuksia ja niiden ikiä mietitä. Jos olet halukas (ja puolisosi on myös) hankkimaan vielä lapsen ja yhä innostunut hoitamaan sen isoksi, niin anna hyvä ihminen palaa!

Vierailija
6/21 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koska et enää uudestaan aloittaisi alusta vauvan hoitoa.

Lapsi on kolme, jotka saatu tasaisin väliaijoin parin vuoden ikäeroilla.

Minkä ikäinen mielestäsi kuopus saa enintään olla? Eli milloin kokisit lapsimäärän olevan tässä?

Vierailija
7/21 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v myöhemmin ja tämä esikoinen kovin pikkuveljeään hoiteli. Että mistä tietää kuinka rakkaita ja korvaamattomia ovat toisilleen!

Vierailija
8/21 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta nuorempi pikkusisko eikä hän ole kokenut sitä koskaan mitenkään huonona juttuna.

Vierailija
9/21 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on meillä kuitenkin kuopus 6 vuoden ikäerolla. On siinä omat hyvät puolensa että on isompia sisaruksia. Olen nakittanut kuopuksen hoidon heille lähes kokonaan. Mutta lapsi ei opi ollenkaan leikkimään kun ei ole ketään varsinaista leikkikavereita (vieraita lapsia en jaksa ravata tapaamassa)

Vierailija
10/21 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan iltatähden tehdä vaikka muut lapset olisivat jo isojakin jos vain äidin ikä on sopiva lastentekoon!

Vierailija
11/21 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se muiden lasten iästä ikinä riipu, vaan vanhempien halusta. Itse en haluaisi olla pienen lapsen äiti enää lähempänä neljääkymppiä. Haluaisin olla silloin jo vähän vapaampi taas menemään ja tekemään, niin lasten kanssa kuin ilmankin. Mutta jos oletetaan, että tulisin vaikka vahingossa raskaaksi, niin varmasti lapsen pitäisin.

Vierailija
12/21 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen syntyi kun olin 18-v ja toinen sitten kolmikymppisenä. Enkä tästä pitkästä välistä keksi mitään huonoa.

Vierailija
13/21 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nakittanut kuopuksen hoidon heille lähes kokonaan.

Vierailija
14/21 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on meillä kuitenkin kuopus 6 vuoden ikäerolla. On siinä omat hyvät puolensa että on isompia sisaruksia. Olen nakittanut kuopuksen hoidon heille lähes kokonaan. Mutta lapsi ei opi ollenkaan leikkimään kun ei ole ketään varsinaista leikkikavereita (vieraita lapsia en jaksa ravata tapaamassa)

Vierailija
15/21 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/21 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on vielä niin laiska että vähän nakittaa. Kai olet ajatellut lisää tehdä niitä??

Vierailija
17/21 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on sisarus 4 vuotta nuorempi ja hän sanoi ettei hänellä ole mitään muistikuvaa sellaisesta että olisi leikkikaveria ollut sisaruksesta. Että siinä mielessä tässä vaiheessa alkaa olla myöhäistä. Toki muissa asioissa voi sisarus olla tärkeä.

Vierailija
18/21 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut kautta aikojen isompien sisarusten kohtalo. ja tavallaan ne pienet samanikäisetkin "hoitavat" toisiansa tai ainakin viihdyttävät. Aikuisen tehtävä ei ole todellakaan pitää seuraa lapsille. Hän toimii vaan turvallisuuden takaajana, poliisina ja kouluttajana. Lapset ovat muutenkin perheelle työvoimaa. Heidät nakitetaan myös kotitöihin, remontteihin ja kaikkeen muuhun työhön mitä kotona tarvitaan.

Se (vahinko)iltatähden(kin) omistaja

Vierailija
19/21 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on monta sisarusta, vanhin 15 v vanhempi. Nuorena leikin lähinnnä mua iällisesti olevien kanssa, aikuisena vanhin veli on tullut tosi läheiseksi, taas iällisesti mua lähinnä olleeseen veljeen suhteet jäätyneet. Ennen oltiin aina kimpassa, mutta se on muuttunut niin paljon asuttuaan niin kauan pois suomesta ( asuu edelleen ulkomailla). Onneksi on monta sisarusta:-)

Vierailija
20/21 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

^