Minkä ikäisenä lapsesi oppi laittamaan kengät oikeisiin jalkoihin?
Omani oppivat noin 3-vuotiaina. Olenkin siksi aivan järkyttynyt kun lasten päiväkotikaveri, syksyllä eskarin aloittava tyttö, kulkee melkein aina kengät väärissä jaloissa. Puuttuukohan siltä jaloista tunto vai puuttuuko siltä pari aivosolua ja esim. näkökyky? Tyhjä katse sillä on aina ollut...
Kommentit (45)
On todella typerää puhua paskaa oisko parempi puhua vanhemmille rehellisesti tarhassa paivan aikana tapahtuneista asioista. Uskon et asiallinen ketään syyllistävä keskustelu ois hyvä neuvo
Vierailija kirjoitti:
Törkeää puhua lapsesta noin
Jos on tarhassa töissä ulos tuollainen hoitaja. Mistä tiedetään mitkä on lapsen kotiolot, jos siellakin huudetaan haukutaan tyhmäksi. Minkälaisen jaljen se jättää pienen ihmisen mieleen. Nyt tiedetään mistä lasten mielenterveys ongelmat johtuvat tyhmistä vanhemmista ja vielä tyhmemmmista hoitajista
Melko iso taitaa jo olka 2007 eskarin aloittanut.
Kyllä hän on aina osannut laittaan kengän oikeaan ja vasempaan jalkaan.
Eikä hänellä toki olekaan ainoastaan oikeanpuolimmaisia jalkoja.
Tais olla ala-asteen 5. ja 6. luokan välisenä kesänä
Se mikä ihmetyttää on se, että kengät menevät vääriin jalkoihin vastoin todennäköisyysmatematiikan perusteita useimmiten ja lähes aina.