Mikä idea yksityisessä instagram-tilissä?
Eihän sinne joka tapauksessa löydä sinut tuntevat ihmiset, jos eivät tiedä tilisi nimeä.
Kommentit (6)
Voihan niitä tuttavia etsiä itsekin. Mulla ei ole yksityistä tiliä, mutta kavereissani on esim. opettajia, puheterapeutteja ja lääkäreitä (ja heidän puolisoitaan) - he eivät oikein voi pitää julkista profiilia.
No kyllä löytää jos on yhdistettynä facebookkiin. Itsellä on yksityinen, koska ei vaan kiinnosta jakaa elämääni kaikille julkisesti. Seuraajia on noin 200,jotka on kaikki facebook-kavereissani. Enemmänkin ihmetyttää tämä hirveä #followme #f4f #followforfollow huomiohuorailu :D
No en ymmärrä, ketä kiinnostaa kenenkään instagram-tilit, jos joku on ihan teppo tavallinen. Nettihän on sellaista pullollaan.
Julkisuuden henkilöt ja julkisessa ammatissa olevat vielä ymmärrän. Mutta kun ne instagram-kuvat eivät ole mitään kovin jänniä ja yksityisiä noin keskimäärin. Musta keskivertoinstagram-tilit näyttävät tosi tylsiltä selfieineen yms.
Vierailija kirjoitti:
No en ymmärrä, ketä kiinnostaa kenenkään instagram-tilit, jos joku on ihan teppo tavallinen. Nettihän on sellaista pullollaan.
Julkisuuden henkilöt ja julkisessa ammatissa olevat vielä ymmärrän. Mutta kun ne instagram-kuvat eivät ole mitään kovin jänniä ja yksityisiä noin keskimäärin. Musta keskivertoinstagram-tilit näyttävät tosi tylsiltä selfieineen yms.
Jaa, mä seuraan kyllä ystäviä ja tuttavia, eikä heidän tileillään kyllä kauheasti selfieitä näy. Ihan mielenkiintoisia kuvia yleensä. Mutta en mä kenenkään tuntemattoman "teppo tavallisen" profiilia seuraa, ellei ole hyviä kuvia tai hyvää sanottavaa.
3
En halua levitellä asioitani tuntemattomille.
Minulla on kaikissa somepalveluissa yksityiset tilit ja kaverilistalla vain sellaisia ihmisiä, jotka tunnen oikeassa elämässä ja joiden kanssa olen tai voisin kuvitella olevani tekemisissä myös somen ulkopuolella.