Olen nähnyt tänään vain yhden Kånken-repun, päivä pelastettu
Normaalisti niitä olisi tähän aikaan mennessä näkynyt jo kymmenisen kappaletta. T. Palstan kånken-conversehullu
Kommentit (10)
Montako parkaa olet nähnyt tänään?
Itsellänikin on Kånken. Minua ei oikeastaan kiinnosta, kuinka paljon muilla ihmisillä niitä on; pidän siitä, koska mielestäni se on kätevä ja tyylikäs.
Enemmän ärsyttää ne Michael Kors -veskat, joita on joka hemmetin pissiksellä ja parempiosaista teeskentelevällä. Muutamia vuosia sitten harkitsin sellaisen ostoa, mutta sitten niitä alkoi näkyä joka puolella katukuvassa ja unohdin koko jutun. Maku meni.
Mikä on mielestänne ikäraja Kånkenin käytölle? Lähestyn kolmeakymppiä ja on alkanut tuntua, että pitäisikö jo vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mielestänne ikäraja Kånkenin käytölle? Lähestyn kolmeakymppiä ja on alkanut tuntua, että pitäisikö jo vaihtaa.
Kyllä sille ihan selkeä ikäraja on. Saat tietää sen, kun menet täydenkuun aikaan keskiyöllä neljän tien risteykseen Kånken täynnä mustikkasurvosta.
Vierailija kirjoitti:
Itsellänikin on Kånken. Minua ei oikeastaan kiinnosta, kuinka paljon muilla ihmisillä niitä on; pidän siitä, koska mielestäni se on kätevä ja tyylikäs.
Enemmän ärsyttää ne Michael Kors -veskat, joita on joka hemmetin pissiksellä ja parempiosaista teeskentelevällä. Muutamia vuosia sitten harkitsin sellaisen ostoa, mutta sitten niitä alkoi näkyä joka puolella katukuvassa ja unohdin koko jutun. Maku meni.
Eipä tuo Kånken niin hirveästi Kors-veskoja halvempi ole. Minä maksoin Kånken Bigistäni vajaan satasen.
Tämä on sitten ainoa känkken tai mikä v ikinä reppu keskustelu mihin osaallistun. En tajua tuota pakkomiellettä? Näitä kånken aloituksia näkyy mutta en ole aikaisemmin niitä viitsinyt klikata. En edes tiedä minkään repun merkkiä enkä voisi niistä vähempää välittää.
Tällä jatkuvia kånken aloituksia tekevällä olisi syytä tarkistaa lääkitys. Liikaa vai liian vähän vai ihan väärät lääkkeet? Oli miten on niin jonkin sortin pakkomielteestä kyse. Tältä palstalta löytyy vaikka keräys että saat sen repun ettei tarvi loputtomiin parkua.
Missäpäin liikut? Voisin tulla sun lähistölle hillumaan Kånkenini kanssa. Itse asiassa mulla on kaksi, jos laitan vaikka toisen eteen ja toisen taakse.