Mitä tekisitte tässä tilanteessa? (Liittyy työhön)
Eli minulla on vakituinen työpaikka omalla alalla mutta työntekijätasolla, tällä alalla on muutenkin todella vaikeaa saada oman alan työpaikkaa huolimatta taloustilanteesta. Pääsin työhaastatteluun toiseen kaupunkiin, noin 200 kilometrin päähän, jos saisin työpaikan minulla olisi mahdollisuus edetä urallani mistä olen haaveillut. Nykyisessä työpaikassa on aivan mahtavat työkaverit, mutta tässä uudessa paikassa ketju on arvostetumpi ja asiat toimivat paljon paremmin, nykyisessä johtavuus on aika retuperällä ja jatkuvat säästöt rasittavat muuten hyvää työilmapiiriä.
Ongelma on että en tunne tästä uudesta kaupungista ketään, tosin ala on sellainen et siinä tutustuu varmasti uusiin ihmisiin ja työkavereihin. Omistusasunto pitäisi laittaa vuokralle, ja muuttaa vuokralle uuteen kaupunkiin. Suurin osa ystävistäni asuu täällä, ja luulen että saattaisivat olla aika järkyttyneitä päätöksestäni. En ole puhunut asiasta kuin vasta muutamille.
Kommentit (3)
Ei oo perhettä eikä miestä, ero tuli syksyllä. Eihän siinä menetä mitään jos saisi paikan ja lähtisi, tiedä vaikka miten tulisi viihtymään siellä.
Jos työ tuntuu mielekkäämmältä, mene ihmeessä! Kannattaa kokeilla uusia mahdollisuuksia. Uudelta paikkakunnalta saat varmasti kavereita, eivätkä aiemmatkaan kaverit mihinkään katoa.
Jos sulla ei ole omaa perhettä/ parisuhdetta niin eikun menoksi!