Mies pitää yhteyttä exään joka ei siedä minua
Kyseessä oli hyvin lyhytaikainen suhde. Yrittivät olla kavereita, mutta kun minä tulin kuvioihin tuo exä ei voinut sietää minua lainkaan. On mustasukkainen, vaikka miehellä ja hänellä ei ole ollut mitään kaveruutta enempää pitkiin aikoihin. Nyt kun olemme kihloissa ja menossa naimisiin, haluaisin päästä tuosta riippakivestä eroon. Kuinkas nätisti muotoilisin tämän miehelle? Hän lähinnä säälii exää. Niin minäkin säälin aluksi. Sen jälkeen on vain ollut hänen puoleltaan niin paljon katkeruutta, etten enää jaksa edes sääliä.
Kommentit (21)
Minkälainen ystävä jatkuvasti nälvii puolisoa? Minä en ole tehnyt tälle naiselle yhtään mitään. Aluksi jopa tuin sitä että mies satunnaisesti tapasi häntä. Jotenkin kävi sääliksi kun oli niin järkyttynyt siitä että mies josta hän ei ollut kiinnostunut olikin löytänyt elämänsä rakkauden eikä se ollut hän. Hän on panetellut minua meidän yhteisille ystävillemmekin. Olen lopen kyllästynyt naiseen.
Ettet olisi vaan itse mustasukkainen. Ja mies ei välttämättä sääli sitä naista yhtään, vaan voi olla ihan päinvastoin. Jos teillä ei ole hääpäivää luotu lukkoon, niin älä ole niin varma teidän suhteesta.
Mietipä miltä tuntuisi jos puolison ex olisi MIES joka haluaa kaveerata?! Minä olen tässä tilanteessa ja voin sanoa että hajottaa!!
Oletko miehen äiti ja päiväkoti-ikäisiä, jolloin vielä vanhemmat ohjailevat ja säätelevät kaverisuhteita. Jos olet naimisiin menossa niin sinun pitää vaan oppia elämään sen kanssa, että mies hoitaa ja päättää ihan itse omista suhteistaan.
No mikä pakko miehen on tuon nälvijän kanssa kaveerata? Kumpi hänelle on tärkeämpi? Jos mulla ois joku "ystävä" joka ripustautuisi minuun ja inhoaisi ja puhuisi pahaa miehestäni, heivaisin tuollaisen paskan vanavedestäni. Ensin kuitenkin ottaisin selvää miksi tekee noin. Jos ei antaisi selitystä, niin seonmoro.
Miksi hitossa mies tapailisi entistä, jos hänellä ei ole mitään tunteita tätä kohtaan tai olisi tavannut elämänsä naisen? Ja joka kuulostaa lähinnä joltain puolitutulta hoidolta.
Mitä mies haluaa? Jos hän ihan aidosti sinut haluaisi niin hän myös kunnioittaisi sinua sen verran ettei roikkuisi jossain entisessä.
Kai te sentään olette asiasta puhuneet?
Jostain syystä mies haluaa pitää "ystävänä" naisen, joka selvästi halveeraa ystävänsä puolisoa. Minusta se
kertoo enemmän tästä miehestä, kuin tästä naisesta... Valitettavasti sinä et pääse "eroon" tästä ihmisestä, koska miehesi ei tahdo.
Minä kyllä kysyisin aika terävään sävyyn, mikä tai kuka hänelle on tärkämpi? Jos hän kaikesta huolimatta haluaa pitää tämän naisen edelleen läheisenään...no siitä voi päätellä aika paljon...
Varmaan alkaa pettää sua sen kanssa ellei jo niin tee. En menis tollasen kanssa naimisiin kelle joku ex on tärkeämpi kuin nykyinen. Sun miehellä viiraa selvästi nyt teet sille selväks ettet siedä tollasta.
Taitaa jotain olennaista jäädä kertomatta. Tässä on nyt mustasukkaisen ihmisen yksipuolinen näkemys
Harva kaveri tykkää noin omitushaluisesta muijasta.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä laastarin harhoja?
Laastari, jos suhde tämän exän kanssa oli laskutavasta riippuen alle kuukauden mittainen? Itse olemme seurustelleet 1.5v josta viimeisen vuoden ajan olemme asuneet yhdessä.
Mustasukkainen voin ollakin. Pääasiassa nyt ottaa vaan pattiin tilanne.
Av taas osaa lytätä...
Sinun pitää sanoa miehelle, että tuntuu pahalta, että...
Muuta et voi sanoa etkä vaatia. Omat tunteesi saat ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hitossa mies tapailisi entistä, jos hänellä ei ole mitään tunteita tätä kohtaan tai olisi tavannut elämänsä naisen? Ja joka kuulostaa lähinnä joltain puolitutulta hoidolta.
Omien sanojensa mukaan säälii ja tuntee syyllisyyttä. Heidän suhteensa ei ollut vakava, mutta exä on paisutellut ja romantisoinut suhdetta jälkikäteen. Hänelle kyse olikin elämänsä rakkaudesta, vaikka ei sitä silloin suhteen aikana osoittanut mitenkään. Heidän suhteensakin oli hyvin lyhyt ja miehen sanojen mukaan pintapuolinen. Sängyssäkään eivät viihtyneet kuin pariin otteeseen. Tilanne on jotenkin absurdi. Tästä suhteen päättymisestäkin oli yli puoli vuotta ennen kuin me aloimme seurustella.
Tunnen exän, silä meillä on yhteisiä tuttavia koko porukalla. Harrastamme samaa lajia ja siksi tapaamme satunnaisesti ja näiden satunnaisten kohtaamisten lisäksi mies on tavannut exää muutamaan otteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä oli hyvin lyhytaikainen suhde. Yrittivät olla kavereita, mutta kun minä tulin kuvioihin tuo exä ei voinut sietää minua lainkaan. On mustasukkainen, vaikka miehellä ja hänellä ei ole ollut mitään kaveruutta enempää pitkiin aikoihin. Nyt kun olemme kihloissa ja menossa naimisiin, haluaisin päästä tuosta riippakivestä eroon. Kuinkas nätisti muotoilisin tämän miehelle? Hän lähinnä säälii exää. Niin minäkin säälin aluksi. Sen jälkeen on vain ollut hänen puoleltaan niin paljon katkeruutta, etten enää jaksa edes sääliä.
Mikä sinua vaivaa?
Ei ole normaalia koittaa kontrolloida toisen elämää. Anna miehesi olla kaveri jos haluaa. Tuo sinun vikinäsi kuulostaa lähinnä mustasukkaisuudelta.
Ihmeellinen ystävyys, parin viikon hoito, jonka kanssa mies pitää yhteyttä? Aiheena miehen uusi avokumppani ja hänen mollaamisensa? Johan saisi ukko jäädä hengailemaan tämän sutturan kanssa, jos ei muutosta tulisi. Jos on puhdas jauhopussi, toiminta on tyystin erilaista. Taidetaan ap:tä nyt viedä kuin sitä kuuluisaa litran mittaa.
Ymmärtäisin jopa, jos heillä ois keskenään joku yhteinen harrastus, mitä eivät halua jättää. Ja minne joukkoon olisi ap:kin tervetullut.
Avointa voi elämä olla vaikka ei tutkitakaan puhelinta tai tongita taskuja. Tämä ei nyt ole sitä. Outoa on todella, kun mies antaa ap:n potea ikävää oloa, ja silti edelleen tuo muija kuvioissa mukana???
Ja väliin ehti jos mitä juttua... -18
Älä tee samaa virhettä kuin minä. Keskustelut miehesi kanssa ja välit poikki tuohon naiseen/exään. Minä pistin kanssa mustasukkaisuuteni piikkiin liian paljon, samoin teki mies, kun en sietänyt osaa hänen naiskavereistaan, osa niistä exiä.
Jokaikinen noista naisista, joita sitten yritin sietää, koska en halunnut kontrolloida miestäni tai olla ylimustasukkainen, on tavalla tai toisella pettänyt "luottamukseni". Nyt tilanne on se että mies on itse sanonut että ei pidä enää naispuoleisia ystäviä. Rajat on tullut vastaan jo moneen kertaan, riidat on ollut myös fyysisiä. Minä tai kaverit.
Vaikka olet menossa naimisiin et voi päättää kenen kanssa miehesi on ystävä ja ketä tapailee. Et omista häntä. Jos et kestä miehesi ystäviä (exiä tai ei) niin kannattaa miettiä ne häät uudelleen.