Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pitää yhteyttä exään joka ei siedä minua

Vierailija
24.02.2016 |

Kyseessä oli hyvin lyhytaikainen suhde. Yrittivät olla kavereita, mutta kun minä tulin kuvioihin tuo exä ei voinut sietää minua lainkaan. On mustasukkainen, vaikka miehellä ja hänellä ei ole ollut mitään kaveruutta enempää pitkiin aikoihin. Nyt kun olemme kihloissa ja menossa naimisiin, haluaisin päästä tuosta riippakivestä eroon. Kuinkas nätisti muotoilisin tämän miehelle? Hän lähinnä säälii exää. Niin minäkin säälin aluksi. Sen jälkeen on vain ollut hänen puoleltaan niin paljon katkeruutta, etten enää jaksa edes sääliä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen ystävyys, parin viikon hoito, jonka kanssa mies pitää yhteyttä? Aiheena miehen uusi avokumppani ja hänen mollaamisensa? Johan saisi ukko jäädä hengailemaan tämän sutturan kanssa, jos ei muutosta tulisi. Jos on puhdas jauhopussi, toiminta on tyystin erilaista. Taidetaan ap:tä nyt viedä kuin sitä kuuluisaa litran mittaa.

Ymmärtäisin jopa, jos heillä ois keskenään joku yhteinen harrastus, mitä eivät halua jättää. Ja minne joukkoon olisi ap:kin tervetullut.

Avointa voi elämä olla vaikka ei tutkitakaan puhelinta tai tongita taskuja. Tämä ei nyt ole sitä. Outoa on todella, kun mies antaa ap:n potea ikävää oloa, ja silti edelleen tuo muija kuvioissa mukana???

Meillä kaikilla kolmella on yhteinen harrastus. Sen kautta tavataan pakostakin vähintään puolen vuoden välein. Satunnaisesti muulloin. Sitä kautta myös on nämä yhteiset tuttavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla