Taas isäni uuden aivopieruja
Isä on huonokuntoinen eikä oikein pysty soittamaan kännykällä enää, ja ilmeisesti vastaaminenkin on hankalaa. Että siksi minun pitäisi kuulemma soittaa vaimon puhelimeen. Oikeasti tämä on vain vaimon tapa kontrolloida minun ja isäni suhdetta, enkä ymmärrä, miksen voi soittaa omalle isälleni hänen puhelimeensa. Ehdotin, että jos kerran isä ei voi soittaa eikä vastata, että jospa vaimo soittaisi tai ainakin vastaisi isän puhelimeen, jos mä soitan. Mutta hän sanoi, ettei kuulemma ehdi. Nyt ihmettelen vain, miten hän ehtii kuitenkin vastata omaan puhelimeensa, jos mä soitan siihen, ja antaa sen isälleni.
Kommentit (2)
Ja isä ei sanonut näihin mitään, koska ei halua riitaa vaimon kanssa. Ainoa minkä hän sanoi, oli että on ikävää joutua puhumaan niin, että vaimo kuuntelee vieressä. Mutta ei tohdi poistaa toista huoneesta. Nyt sitten mietin täällä, onko isällä enää ensi kuussa puhelinta. Olemme minä ja vaimo riidelleet sen verran pahasti, että soittaminen hänen kännykkäänsä ei tule kysymykseen. Välillämme on nyt ollut rauhaisaa, jos soittaisin vaimon puhelimeen hän saisi vain härnättyä minua :(
Samoin hän sanoi, ettei halua koko liittymää pitää vain minua, isän tytärtä, varten. (Isälle ei muka soittele kukaan muu, miten voisikaan, kun puhelin on melkein aina kiinni.) Ei ole muka varaa. (Elävät isäni rahoilla). Tuli taas vain niin paha mieli, ei jaksaisi, miten joku voi olla noin lapsellinen aikuisenakin?