Sain selville vaimo pettää - nyt saan hyvällä omallatunnolla pettää itsekin
Kaksi viikkoa sitten sain vahvistuksen epäilyilleni että vaimoni ja lasteni äiti pettää minua. Ensimmäinen reaktioni oli uhata avioerolla ja ehkä erota.
Tulin järkiini. Ajattelin asiaa uudelta kannalta. Meillä menee hyvin arkielämä ja meillä on hieno perhe. Olen aina ollut liian kiltti itse pettämään ja pienetkin asiat ovat aina vaivanneet vaikka ei mitään "tosi pahaa" aiemmin tapahtunut.
Kävin eilen prostituoidulla ja kivaa oli suomalainen nätti kolmekymppinen työssäkäyvä nainen. Työmatkalla pohjoisessa yritin baarissa iskeä naisen mutta ei onnistunut.
Lopultakin voin tehdä asioita ilman tunnontuskia.
Kommentit (28)
Älä ainakaan tee lisää lapsia tai suostu uusien lasten isäksi ilman testejä.
OK. Vihdoin pääset pettämään vaimoasi ja olet niin happy.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi viikkoa sitten sain vahvistuksen epäilyilleni että vaimoni ja lasteni äiti pettää minua. Ensimmäinen reaktioni oli uhata avioerolla ja ehkä erota.
Tulin järkiini. Ajattelin asiaa uudelta kannalta. Meillä menee hyvin arkielämä ja meillä on hieno perhe. Olen aina ollut liian kiltti itse pettämään ja pienetkin asiat ovat aina vaivanneet vaikka ei mitään "tosi pahaa" aiemmin tapahtunut.
Kävin eilen prostituoidulla ja kivaa oli suomalainen nätti kolmekymppinen työssäkäyvä nainen. Työmatkalla pohjoisessa yritin baarissa iskeä naisen mutta ei onnistunut.
Olet tehnyt anopin kanssa lapsia ja nyt anoppi pettää sinua?
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan tee lisää lapsia tai suostu uusien lasten isäksi ilman testejä.
Ei lapsia olla tekemässä ei todellakaan! AP
Kyllä tuossa on oma logikkansa. Fiftyy-fifty shades of grey or sixty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tehnyt anopin kanssa lapsia ja nyt anoppi pettää sinua?
Khehe, pilkunnussijalla asiaa.
Mutta tuohon vaimoon. Ei hän oikeasti ole pettänyt miestään, fyysisesti vaan. Mutta ei henkisesti. Kysykääpäs siltä, vai mitä mummelit?
Vierailija kirjoitti:
OK. Vihdoin pääset pettämään vaimoasi ja olet niin happy.
Happy on väärä termi tässä tilanteessa mutta en myöskään surullinen enää. AP
Oletko 100% että pettää? Ei voi olla juoru tai väärinkäsitys?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on sinusta suurempi pahis?
Kiva perhe teillä, lapsetkin oppii siinä mukavasti valehtelemaan, kun aistivat/tietävät vanhempien tilanteen. Hyviä roolimalleja siinä kumpainenkin.
Tekisin varmasti itse samalla tavalla. Oikeasti takaisin pettäminen on varma tapa saada uskoton puoliso tuntemaan nahoissaan, miltä tuntuu tulla petetyksi. Sen jälkeen molemmilla on myös anteeksiannettavaa, tilanteesta tulee symmetrisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on sinusta suurempi pahis?
Se, joka jättää anteeksi pyytämättä. Tosin aika vähän suurempi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko 100% että pettää? Ei voi olla juoru tai väärinkäsitys?
Ehdin jo pidempään epäillä sitten jäi kiinni ihan selkeästi. On tosin jäänyt aiemminkin muutama vuosi sitten mutta silloin selvittiin kriisistä terapian avulla. En tietenkään voi tietää yksityiskohtia uudesta mutta tiedän riittävästi. AP
No, voitte kai nyt sitten tehdä vaimon kanssa sopimuksen siitä, että vieraita kuksiminen on nyt ok. Ehtona se, ettei tule tauteja eikä uusia kavereita tuoda kotiin? :D
Vierailija kirjoitti:
Tekisin varmasti itse samalla tavalla. Oikeasti takaisin pettäminen on varma tapa saada uskoton puoliso tuntemaan nahoissaan, miltä tuntuu tulla petetyksi. Sen jälkeen molemmilla on myös anteeksiannettavaa, tilanteesta tulee symmetrisempi.
Onko tästä kokemuksia helpottaako asiasta ylipääsyä kun molemmilla asioita omalla tunnolla. Voisiko käydä niin että molemmat lopettavat pettämisen ja elämä jatkuu ilman että paljastavat toisilleen. Tässähän vaimo ei tiedä miehen nyt kostopettävän mutta varmaan vaimo ainakin epäilee jossain vaiheessa samaa miehen tekevän mutta ei ehkä välitä kun tyytyväinen omassa sivusuhteessaan.
Vierailija kirjoitti:
No, voitte kai nyt sitten tehdä vaimon kanssa sopimuksen siitä, että vieraita kuksiminen on nyt ok. Ehtona se, ettei tule tauteja eikä uusia kavereita tuoda kotiin? :D
Ei vaimo tiedä että petän. AP
Moni eroaa ihan turhaan. Aloittajan tavalla annetaan tilaa elää eikä kytätä toista. Jos vaimo jää kiinni niin teen samalla tavalla.
Prmiskuiteetti on Suomessa suositeltavaa. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä pitää tehdä joku sopimus. Molemmat tietävät tai epäilevät mutta eivät halua alkaa asiaa avaamaan kun tietää että joutuu omia juttuja tunnustamaan. Tauteja ei tietenkään kukaan tuo kotiin.
Hmm... vähentääkö se syyllisyyttä jos toinenkin on syyllinen.