Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain selville vaimo pettää - nyt saan hyvällä omallatunnolla pettää itsekin

Vierailija
23.02.2016 |

Kaksi viikkoa sitten sain vahvistuksen epäilyilleni että vaimoni ja lasteni äiti pettää minua. Ensimmäinen reaktioni oli uhata avioerolla ja ehkä erota.

Tulin järkiini. Ajattelin asiaa uudelta kannalta. Meillä menee hyvin arkielämä ja meillä on hieno perhe. Olen aina ollut liian kiltti itse pettämään ja pienetkin asiat ovat aina vaivanneet vaikka ei mitään "tosi pahaa" aiemmin tapahtunut.

Kävin eilen prostituoidulla ja kivaa oli suomalainen nätti kolmekymppinen työssäkäyvä nainen. Työmatkalla pohjoisessa yritin baarissa iskeä naisen mutta ei onnistunut.

Lopultakin voin tehdä asioita ilman tunnontuskia.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on henkinen pettäminen?

Vierailija
22/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on henkinen pettäminen?

Mela kädessä ajattelee vieraita naisia. Juuri kukaan mies ei harrasta sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi viikkoa sitten sain vahvistuksen epäilyilleni että vaimoni ja lasteni äiti pettää minua. Ensimmäinen reaktioni oli uhata avioerolla ja ehkä erota.

Tulin järkiini. Ajattelin asiaa uudelta kannalta. Meillä menee hyvin arkielämä ja meillä on hieno perhe. Olen aina ollut liian kiltti itse pettämään ja pienetkin asiat ovat aina vaivanneet vaikka ei mitään "tosi pahaa" aiemmin tapahtunut.

Kävin eilen prostituoidulla ja kivaa oli suomalainen nätti kolmekymppinen työssäkäyvä nainen. Työmatkalla pohjoisessa yritin baarissa iskeä naisen mutta ei onnistunut.

Miksi vaimosi ei voisi ottaa eroa?

Vierailija
24/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista

Vierailija
25/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän vaimo tässä edes tiedä jääneensä kiinni. Miksi eroaisi. Saa vähän jännitystä elämään mutta ei mene elämä kuitenkaan pirstaleiksi.

Vierailija
26/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista

Miksi? Molemmat vaikuttavat tyytyväisiltä.

Vierailija
27/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän vaimo tässä edes tiedä jääneensä kiinni. Miksi eroaisi. Saa vähän jännitystä elämään mutta ei mene elämä kuitenkaan pirstaleiksi.

Vaimo voi haluta eron vaikka ei tietäisikään jääneensä kiinni. Ehkä pettämisen jälkeen huomaa että ruoho on todella vihreämpää muualla.

Vaimo voi saada selville sen että petät, ehkä kuitenkin hänen kannaltaa muutut vähemmän jännittäväksi.

Vierailija
28/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla sellainen mustasukkaiken mies, joka on 'varma' vaimon pettämisestä ja kas kummaa, pettääkin itse. Hänenlaisistaan on pitkä ketju av:lla.