4kk biotiinia takana --> alapään karvoitus tuplaantunut!
Naurakaa pois jos tahdotte. Olen siis nelissäkymmenissä oleva nainen, ja aloitin 4 kk sitten biotiinin käytön tarkoituksena avittaa laiskanpuoleista hiustenkasvua. Kasvuvauhti ei ole muuttunut, mutta uutta hiusta kasvaa runsain mitoin. Pidin tätä ensin mielikuvituksen tuotteena, mutta pakko on myöntää kun puolisokin *khöm* sen huomasi: ennen ankean harva- ja harmahtavakarvainen *hooha* on nyt tuuhea ja tumma kuin tyttösellä 😀
Kävin juuri hakemassa lisää tabuja, muutunkohan apinaksi kesään mennessä? Luvassa lienee myös ei-toivottujen säärikarvojen räjähdys. Ihmiskoe jatkukoon..!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelläkään kokemuksia ''biotiini Strong Hair & Nail''-pakkauksesta? Ostin juuri ja kuuri alkaa maanantaina :)
Juuri sillä tämä uusi tuuheus on saavutettu ☺-AP.
Jee :D Jos sitten minunkin karvat alkaisivat kasvamaan enemmän ja vahvempina. Sheivaaminen ei haittaa, mutta jos ripset, kulmat ja hiukset vahvistuisivat, niin olen tyytyväinen.
Nro 13
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikki karvankasvu räjähtää käsiin biotiinin kanssa, kokemusta on. Mulla levisi karvoitus jopa reisiin.. Yök..
Lähtikö tai tasaantuiko ylimääräinen karvoitus, kun lopetit biotiinin?
Olenko ainoa jolle biotiini aiheuttaa järkyttävää kutinaa? Jäi kyllä syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta? Aikeissa ostaa ja kokeilla myös. Koirallemme syötettiin aikoinaan biotiinikuurit ennen näyttelyä, sekä helokkiöljyä, ja jumaliste oli komia turkki.
???Eihän ole provo, eihän ???? :d
Ei ole provo! Olen hämmentynyt ja salaa hyvin tyytyväinen, olen aina suhtautunut tietyllä varauksella luontaistuotteisiin. Tämä näyttäisi toimivan. -AP.
Siis käytätkö Priorinia? Minulla on sitä ja samoin minulla tulee uutta hiusta, joten toimii. Alapään karvoja en ole tarkkaillut, pitääpä katsoa, kunhan riisun :D
Biotiini strong hair&nailia lokakuulta lähtien. 90 kapselia oli lähiapteekissa n 17 euroa. Priorinia en ole kokeillut.-AP.
No ainakin on paljon huokeampaa mitä Priorin! Priorin maksoi muistaakseni apteekissa siellä 70-80 euroa 60 kapselin laatikko. Ohje on 2 kaps /päivä, joten kuukauden kestää tuo paketti. Oli suolanen hinta, mutta mitäpä nainen ei tekisi karvojensa eteen :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta? Aikeissa ostaa ja kokeilla myös. Koirallemme syötettiin aikoinaan biotiinikuurit ennen näyttelyä, sekä helokkiöljyä, ja jumaliste oli komia turkki.
???Eihän ole provo, eihän ???? :d
Ei ole provo! Olen hämmentynyt ja salaa hyvin tyytyväinen, olen aina suhtautunut tietyllä varauksella luontaistuotteisiin. Tämä näyttäisi toimivan. -AP.
Siis käytätkö Priorinia? Minulla on sitä ja samoin minulla tulee uutta hiusta, joten toimii. Alapään karvoja en ole tarkkaillut, pitääpä katsoa, kunhan riisun :D
Biotiini strong hair&nailia lokakuulta lähtien. 90 kapselia oli lähiapteekissa n 17 euroa. Priorinia en ole kokeillut.-AP.
No ainakin on paljon huokeampaa mitä Priorin! Priorin maksoi muistaakseni apteekissa siellä 70-80 euroa 60 kapselin laatikko. Ohje on 2 kaps /päivä, joten kuukauden kestää tuo paketti. Oli suolanen hinta, mutta mitäpä nainen ei tekisi karvojensa eteen :DD
Minä olen syönyt lemmikkikaupasta ostamaani biotiinia yli vuoden. Se on ihan samaa tavaraa, mutta halvempaa, kuin ihmisille markkinoitu biotiini; yhdessä tabletissa on metioniinia 40 mg, sinkkiä 15 mg ja biotiinia 5 mg. Kyllä tästä on jotain vaikutuksia huomattavissa, hiukset on paremman tuntuiset, mutta pituutta niihin ei ole paljoa tullut lisää, koska hiukseni ilmeisesti ovat jo äärimitassaan kun suunnilleen tällaiset ovat olleet jo useita vuosia ja en ole leikannut välillä. Kynnet ovat jämäkämmän tuntuiset myös, ei tarvitse niitä liuskoja repiä enää. Viikset kasvavat paremmin, mutta parta ei vieläkään kunnolla. M34
Toivottavasti kaikki naiset alkavat syödä biotiinia kaksin käsin!!!!!!
T. Puska-Jussi