Ykkösen parisuhdeohjelmassa naiset kehuu avoimesti väkivaltaisuudellaan
Löin sitä imurinpätkällä ja toinen ihastellen kertoo kuinka on upottanut kynnet syvälle rintaan ja repinyt niillä. Mitä jos vastaava olisi toisinpäin ja miehet kehuskelisivat kuinka ovat vetäneet pari litsaria ja avokasta päähän, kun ovat olleet niin mustasukkaisia. Luulen, että ei olisi naisten raivolla rajoja jos miehet kehuskelisivat väkivaltaisuudellaan.
Kommentit (34)
Miehiin kohdistuvaa väkivaltaa ei ikävä kyllä oteta yhtä vakavasti kuin naisiin kohdistuvaa väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös laki ole muuttunut, nämähän myönsivät pahoinpitelyn ja siitä pitäisi nykyään tulla tutkinta huolimatta siitä haluaako pahoinpidelty sitä.Eli nämä pitäisi kuulustella ja tutkia. Näin tämän pitäisi lain mukaan mennä.
Toivottavasti joutuvat vastuuseen teoistaan.
Tämäkin keskustelu osoittaa että palstan miesvihavinkuja on sairas yksilö ja vaaraksi muille. Montakohan on jo ehtinyt tänäänkin raiskaamaan. Ja ylpeilee vielä kamuilleen :(
Kyllä, minä tiedän kuka olet, ja mieheni kertoi kun ylpeilit hänelle taas raiskanneesi sen "ämmän". Nettivinkki tehty poliisille, ja koska tunnustuksesi on nauhalla, se tulee olemaan todisteena.
Toivottavasti viihdyt vankilassa kiertopalkintona muille miehille.
Ne onkin niitä yli-ikäisiä pissiksiä. Eivät ymmärrä että muut ihmiset halveksivat touhujaan.
Niiden miesten pitäisi ymmärtää erota hulluista naisistaan. Ei kenenkään pitäisi alistua pahoinpitelyn kohteeksi.
Hulluja.
Ei väkivalta kuulu normaaliin parisuhteeseen.
Näiden ihmisten pitäisi hakea apua ongelmiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Kuules nyt poikanen. Pitkissä parisuhteissa otetaan joskus yhteen, fyysisestikin jos tarpeeksi ärsytetään. Olen raapinut mieheni kasvot verille mustasukkaisuuksissani ja hän vetänyt mua avarilla kasvoille useasti samasta syystä. Nämä asiat on puhuttu ja käyty läpi ja jatkettu, koska kumpikin rakastaa toista ja kamalin tilanne olisi luopua rakkaastaan. Nuoruuden juttuja toki, nyt jo yli 25 vuotta yhdessäoloa mittarissa.
No hyvinpä on puhuminen ja asioiden läpikäyminen auttanut kun on useasti pitänyt samasta syystä pahoinpidella rakastaan.
Tuommoinen on sairasta, eikä kuulu pitkään eikä lyhyeen parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules nyt poikanen. Pitkissä parisuhteissa otetaan joskus yhteen, fyysisestikin jos tarpeeksi ärsytetään. Olen raapinut mieheni kasvot verille mustasukkaisuuksissani ja hän vetänyt mua avarilla kasvoille useasti samasta syystä. Nämä asiat on puhuttu ja käyty läpi ja jatkettu, koska kumpikin rakastaa toista ja kamalin tilanne olisi luopua rakkaastaan. Nuoruuden juttuja toki, nyt jo yli 25 vuotta yhdessäoloa mittarissa.
YÖK. Varmaan lapsenne saavat tukkapöllyjä ja läiskäisyjä?
Ei saa. Kiihkeä parisuhteemme on keskinäinen asiamme.
Tuskin on keskinäinen asianne, ellette sitten asusta keskellä metsää missä ei ole naapureita lähellä eikä teillä ole alaikäisiä lapsia. Jos on, niin vanhempien väkivaltainen riitely on hyvinkin lasun paikka.
Meni taas kiihkeäksi - Matti Nykänen. Näinkö?
Suomalaisten naisten keskuudessa elää elukoita, jotka pilaavat muiden maineen.
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen palstamammat vaikenevat asiasta, mutta onneksi karvakeskustelut ja miehet on sikoja-keskustelut voivat hyvin palstalla.
Vaiettu asia kun sua ennen on 20 mielipidettä. Ja lisää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin keskustelu osoittaa että palstan miesvihavinkuja on sairas yksilö ja vaaraksi muille. Montakohan on jo ehtinyt tänäänkin raiskaamaan. Ja ylpeilee vielä kamuilleen :(
Kyllä, minä tiedän kuka olet, ja mieheni kertoi kun ylpeilit hänelle taas raiskanneesi sen "ämmän". Nettivinkki tehty poliisille, ja koska tunnustuksesi on nauhalla, se tulee olemaan todisteena.
Olisikohan lääkkeiden aika? Tässä nähdään palstan miesten mitätöijien ja halveksijoiden oikea taso ja luonne,
kaikkine harhoineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan lääkkeiden aika? Tässä nähdään palstan miesten mitätöijien ja halveksijoiden oikea taso ja luonne,
kaikkine harhoineen.
Eikä mitätöintiä vaan sheimausvalehtelu. Mitä nämä sairaat lassukkaämmät saa valheistaan? Orkut toisensa perään?
Eikös laki ole muuttunut, nämähän myönsivät pahoinpitelyn ja siitä pitäisi nykyään tulla tutkinta huolimatta siitä haluaako pahoinpidelty sitä.Eli nämä pitäisi kuulustella ja tutkia. Näin tämän pitäisi lain mukaan mennä.