Taasko joku landepaukku ihmettelee pääkaupunkiseudun hintoja.
800 neliön tontti maksaa 100 000 vähintään. Kyllähän se ihmetyttää niitä jotka saavat tontin eurolla. Minä asun paikalla jossa kerrostalokaksio maksaa 200 000 ja se on ihan normaalia.
Kommentit (26)
Korkeat hinnat johtuu siitä, että landepaukut haluaa muuttaa Helsinkiin, ja kysyntä on tarjontaa suurempi.
Stay away.
Minä maalainen olen ostanut Helsingistä viimeisen 10 vuoden aikana 4 asuntoa aika lailla keskustasta eli alle 600 m päästä rautatieasemalta. Niissä asuu helsinkiläisiä, jotka maksavat minulle järkyttävän suuria vuokria. Kiitos siitä. Heidän ansiostaan elelen mukavasti maalla isossa talossa järven rannalla.
Turku on kuitenkin ainoa oikea kaupunki Suomessa, siellä on kauneimmat talot, parhaimmat misut ja ravintolat. Kaiken kruunaa MINÄ eli Aki 26v., lihakset mulla on isommat kuin Bullilla, äly terävämpi kuin Einsteinillä ja kasvot komeammat kuin Brad Pittillä.
Hyviltä paikoilta rakennusoikeusneliö maksaa 1700, eli 300 m2 talon rakentamiseen sopiva tontti yli 500 000. Kyrvätperällä olisi halpaa asua, mutta siellä ei ole töitä ja kaikkialle on matkaa 80 km vähintään.
Ihmettelen miksi pitää ostaa Suomen ahtaimmasta, rumimmasta ja saasteisimmasta paikasta kaikista kallein asunto.
Sitten kirvistellään jättilainojen kanssa.
Grynderit rikastuu sekä pankit.
No jos välttämättä haluat, niin voithan sinä kutsua Tamperelaista Helsinkiläiseksi. Minusta ne ovat kuitenkin eri asia.