Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-pillereiden pahoinvoinnista, apuja!

Vierailija
23.02.2016 |

Aloitin jälleen e-pillerit (femoden) muutaman vuoden jälkeen, ja nyt pari viikkoa ollut jälleen samankaltaista kuvotusta ja pahoinvointia kuin aiemmillakin kerroilla, mitkä menivät vain pahemmiksi.

Otan tällä hetkellä e-pillerin aamulla usein aamiaisen jälkeen, mutta mietin että:
1. Jos ottaisin pillerin illalla, tulisikohan oireet lähinnä yöllä? Kokemuksia?
2. Jos siirryn ottamaan iltaisin, voinko vain kertaheitolla siirtää ottoaikaa 12 tuntia?

Kiitoksia jos autatte tyhmää;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen kuullutkaan, että pillerikin voi voida pahoin.

Vierailija
2/6 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. huomasin itsekin että tuli hassu otsikko :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
4/6 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sattuuko vahinkoa jos kerralla siirrät :)

Vierailija
5/6 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallista neuvoa, anyone?

Vierailija
6/6 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis siellä pakkausselosteessahan lukee, että unohduksen aikaraja on 12 tuntia. Tosin tämän jälkeen pitäisi jatkaa normaaliin, tavanomaiseen aikaan ottamista. Itse tekisin siirron esim. seuraavalla laatalla aloittamalla laatan puolen päivän aikaan, seuraavana päivänä ottaisin iltapäivällä ja jatkossa sitten illalla. En tiedä kuinka tarkkaa on, jos taukoviikon jälkeen alkaisi vaan ottamaan reteesti illalla, toisaalta taukoviikkoa ei saa koskaan pidentää, mutta lyhentää voi.

Summasummarum: lyhennä taukoviikkoa yhdellä päivällä eli aloita uusi liuska jo "edellisenä" iltana ja jatka ottamista iltaisin.

ps. mun epilleripahoinvointi kesti puoli vuotta. Vieläkin ihmettelen, että miten jaksoin sitä. Olin tosin teini...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi