Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko avioliiton olla tälläistä?

enitenketuttaaukko
23.02.2016 |

Vaadinko liikoja? Valitanko turhasta vai onko meillä oikeasti ihan paska liitto? Niin, siis ollaan oltu naimisissa 7 vuotta. Yksi lapsi, reilu kaksi vuotias. Mies käy päivätöissä ja minä vuorotyössä. Minä teen lähes aina kodin siivoukset, kaikki pyykkihuollon (poikkeuksetta aina), lähes aina teen alusta asti kaikki ruuat. Yritän järjestää meille yhteistä aikaa; joskus onnistun löytämään lapselle hoitajan että pääsemme kahdestaan ulos. Olen järjestänyt meille hotelliviikonlopun, yhteisen matkan, illallisia yms... ja arvatkaa - mies ei ole lapsen syntymän jälkeen huomioinut minua mitenkään. Hän ei järjestä meille perheenä mitään, eikä huomioi minua vaimona. Seksiä hänen ei tietenkään myöskään tee mieli eli elelen koko ajan puutteessa. Mua tympii oikein huolella. Koen olevani tässä suhteessa yksin. Olen varmasti vaativa mutta koen, että tulen koko ajan laiminlyödyksi. Onko teidän muiden liitot näin väljähtäneitä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain täytyy aloittaa, joten mitä jos miehesi pesisi ja silittäisi omat pyykkinsä, vaikka silloin kun sinä olet töissä? Ainakin pesukoneen pyörittämisen pitäisi onnistua lapsenkin kanssa.

Vierailija
22/34 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

enitenketuttaaukko kirjoitti:

Siis selvennykseksi - teen kolmivuorotyötä ja lähes kaikki kotityöt yksin. Antaisin todella mielelläni miehen tehdä mitä vain täällä kotona mutta ei vain onnistu. Asunto muuttuu poikamieskämpäksi alle päivässä. Lapsen kanssa hän rakastaa olla ja nauttivat toisistaan. Ja nimenomaan kerroin tilanteestamme mitään kaunistelematta, en nalkuttanut. Kiinnostaisi myös tietää miten muissa perheissä tallataan... - AP

Miksi teet töitä sitten kolmivuorotyönä? Pitää saada se naisen haluama omakotitalo ja tietynlainen käsilaukku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ongelma? Äideiksi tulleiden naisten yleisin suuri ongelma on, että mies haluaa seksiä lasten saamisen jälkeenkin.

Mies jättää sinut rauhaan. Ole siitä onnellinen.

Vierailija
24/34 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tilanne oli ennen lasta?

Vierailija
25/34 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aa kirjoitti:

Jostain täytyy aloittaa, joten mitä jos miehesi pesisi ja silittäisi omat pyykkinsä, vaikka silloin kun sinä olet töissä? Ainakin pesukoneen pyörittämisen pitäisi onnistua lapsenkin kanssa.

Eihän se onnistu palstan kotiäideiltäkään. Kaksoisstandardit toimii tässäkin asiassa siis?

Vierailija
26/34 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen tuollaista kuulu olla. Mihin tarvitset miestäsi? 

Vierailija
27/34 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, tämä oli taas näitä ketjuja joista asialliset vastaukset poistuvat jos niissä ei tuomista miestä täydeksi paskiaiseksi. Vain nainen voi olla uhri ja silleen. Kivaa itsepetosta. Ja miesten mustamaalaamista.

Vierailija
28/34 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihäön sen miehen tarvitse. Sinähän palvelet häntä jo muutenkin kuin kuningasta konsanaan ja pelkäät niin silmittömästi yksin jäämistä, että olet valmis tekemään miehesi mieliksi ihan mitä vaan. Siksi miehen ei tarvitse yrittää miellyttää sinua.

Sitä paitsi sinä  olet asettanut itsesi siinä taloudessa talouskoneen asemaan, kun kaiken teet itse. Kukapa niitä kodinkoneita kovinkaan erityisesti "huomioi" - ennen kuin vasta sitten, kun ne lakkaavat toimimasta. 

Ja kuka nyt pesukoneen kanssa seksiä haluaisi, kotiapulaisenkin pitäisi olla vähän hehkeämpi kuin vähän väsähtänyt kolmivuorotyöläinen, jotta saisi isännältään seksiä.

Vierailija
29/34 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi epämies? Onko lihava ja muutenkin sellainen veltto näpynäpy tyyppi? En vittuile mutta miestä ei ole luotu tuollaiseen hommaan. Luultavasti testotasot alhaalla ja ne ovat miehelle myrkkyä... Raskasta liikuntaa, lihaa ja jos ei muu auta niin sustapiikkiä perseeseen. Ja tää ei sitten ole vitsi. Alhaiset testotasot ovat todella yleisiä ongelmia ja alhaiset testot ovat kuin masennus miehellä. Siinä ei tosiaankaan seksikään kiinnosta. 

Vierailija
30/34 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä jätin siivouksen yms, ajattelin että olkoo sotkusta, teen jotain muuta sen sijaaa, omat jäljet yritän korjata mutta en jaksa alkaa imuroida enää kesken viikon, en myöskään tee ruokaa, syön ulkona.

Vierailija
31/34 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua, erittäin tuttua. Kaikkea olen kokeillut. Olen puhunut. Olen jättänyt tekemättä asioita, mutta silloin niitä ei tee kukaan. Mies nalkuttaa kun kämppä on sotkuinen. Kehotan siivoamaan. Miehen mielipide on että hän tekee kaiken ja minä en tee mitään. Parisuhde on huonontunut entisestään näiden kokeilujen myötä. Mies on tyytyväinen vain jos minä olen kotiorja.

Olemme hakeneet ulkopuolista apua parisuhteelle. Mies osallistuu näihin ja puhuu fiksuja niissä tapaamisissa mutta käytännössä mikään ei muutu. Olen jaksanut tätä ja todellakin OLEN YRITTÄNYT 13 vuotta. Nyt päätin että tämä saa riittää. Minä lähden.

Vierailija
32/34 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli ihan samanlainen. Luojan kiitos tajusin erota "vain" neljän vuoden jälkeen. Eikä onneksi tehty lapsia eikä menty naimisiin. Nykyinen mies on ihan erilainen.

Vierailija
33/34 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua, erittäin tuttua. Kaikkea olen kokeillut. Olen puhunut. Olen jättänyt tekemättä asioita, mutta silloin niitä ei tee kukaan. Mies nalkuttaa kun kämppä on sotkuinen. Kehotan siivoamaan. Miehen mielipide on että hän tekee kaiken ja minä en tee mitään. Parisuhde on huonontunut entisestään näiden kokeilujen myötä. Mies on tyytyväinen vain jos minä olen kotiorja.

Olemme hakeneet ulkopuolista apua parisuhteelle. Mies osallistuu näihin ja puhuu fiksuja niissä tapaamisissa mutta käytännössä mikään ei muutu. Olen jaksanut tätä ja todellakin OLEN YRITTÄNYT 13 vuotta. Nyt päätin että tämä saa riittää. Minä lähden.

Meinasin ehdottaa, että rupeet listaan kaiken mitä sää teet ja kaiken mitä mies tekee. Sillä saattaisi saada äijää vähän hereille kun se näkee kuinka pitkä toisen lista on ja kuinka olematon se omien tehtyjen hommien lista on. Mutta lähteminen on vielä parempi idea.

Vierailija
34/34 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama tilanne kuin ap:lla... Tosin kolme lasta. Mä sain idean ja "pakotin" miehen mukaan, eli vuorotellen järjestämme treffit. Toinen ei saa tietää mitä treffeillä tulee tapahtumaan 😊 yllätystä vaan 😊 toinen millä saat hehkua elämään on sopia miehen kans esim kerran viikossa nakuna oloa sängyssä molemmilla. Jos ei peitto rupea heilumaan niin 😒

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan