Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vahvan libidon omaavilla aikuisilla naisilla usein huono iho (=finnejä)? usein f

Vierailija
23.02.2016 |

Korreloiko nämä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti, koska testosteronin tuotanto liittyy sekä finneihin että seksuaalisiin haluihin.

Vierailija
2/12 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin temppuili (otsikko). Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että vahva libido viestii korkeasta testosteronitasosta, joka taas aiheuttaa naisilla aknea. Toki tämä ei ole tilanne kaikilla aknenaamoilla, luulen että omalla kohdallani kyllä pätee.

Vierailija
4/12 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuo pätee, on aina ollut hormonaalista aknea ja näppyä. Ja korkea libido. Mutta ei tämä mitään syy-yhteyttä tarkoita, sattumaa vaan :D

Vierailija
5/12 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa voi olla perää. Ainakin keskivertoa korkeampi testosteronitaso naisella tekee seksuaalisesti aktiiviseksi ja aiheuttaa myös finnejä.

Vierailija
6/12 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole kyllä aknea ja mielestäni ihoni on ihan hyvä, mutta kyllä mulla ehkä yksi tai kaksi finniä on aina naamassa. Kyllä olen aika seksuaalinen ja voisin harrastaa seksiä vaikka kolme kertaa päivässä, mutta en tietenkään tee niin, elleivät olosuhteet sitä salli.

Vierailija
7/12 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei ole kyllä aknea ja mielestäni ihoni on ihan hyvä, mutta kyllä mulla ehkä yksi tai kaksi finniä on aina naamassa. Kyllä olen aika seksuaalinen ja voisin harrastaa seksiä vaikka kolme kertaa päivässä, mutta en tietenkään tee niin, elleivät olosuhteet sitä salli.

Minä teen sitten yksin kun miestä ei huvita. Finnejä on etenkin usein selässä.

Vierailija
8/12 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen sitten yksin kun miestä ei huvita. Finnejä on etenkin usein selässä.

Sama täällä :) Minulla on pcos, mikä aiheuttaa finnejä kun testosteronin tapaiset hormonit on koholla... Olen ajatellut että se aiheuttaa myös korkean libidoni.

Vierailija
9/12 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ja rakastavat pyykinpesua koneella ZA"NUSSI" JA PUHDASTA TULEE 😉

Vierailija
10/12 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun tuo ainakin pätee.

Vierailija
11/12 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei päde lainkaan.

Vierailija
12/12 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erittäin korkea libidon, mutta ei näppyjä. Voisiko e-pillerit vaikuttaa? Niitähän määrätään joskus akneenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä