Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koin aivan kamalan läheltäpititilanteen

Vierailija
23.02.2016 |

Ei nyt varmaankaan hengenlähtö olisi ollut edessä, mutta tikattavaa olisi helposti riittänyt tunneiksi, mutta kävi hyvä tuuri huonossa tilanteessa. Niin paska olo, muutenkin ollut kaikenlaista harmia ja nyt vielä lisää ja lisää. Kai pitäisi osata olla tyytyväinen että kävi vain huonosti eikä tosi huonosti, tuli vain materiaalivahinkoja. :( Tulipa ainakin itkettyä vähän varastoonkin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteeraus toimii huonosti. Kirjoitin quotien ulkopuolelle, mutta postauksessa tuli sisään:

Sinä et vaan kirjoita yhtään mitään mielenkiintoista - tuollaista yleistä herutusta ja lässynlässyä - joten linkkaus kälätyskirjaan on ihan oikein. Katsopa saamiasi alapeukkuja - ei kiinnosta ketään muutakaan mitä kauhean dramaattista sulla nyt mahtoi sattuakaan.

Eivät muuten ole saman kirjoittajan. Tässä ainakin yksi lisää, niin tympeää tuo ap:n muka-salaperäinen räpätys on.

Vierailija
22/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden ja saman kirjoittamia lähes kaikki tähän ketjuun tulleet ivailevat vastaukset. Ilkeää ja noloa käytöstä.

Netissä on täysin mahdollista ja varsin helppoa ohittaa kaikki omasta mielestä turhat jutut, ei siis ole mikään pakko mennä ivailemaan ja haastamaan riitaa niihin. Mutta siinähän sitä on jollakin ilkeällä ihmisellä ikuinen ja loputon harrastus, kun käy päivittäin kaiken turhan nettikeskustelun läpi ja ivailee ja irvailee niiden aloittajille. Tervettä? Todella kaukana siitä.

Mutta ei tämä henkilö(t) kovin väärässä ole. Lukija on ikään kuin tekstin asiakas niin miksi kirjoittaa, jos ei halua kirjoitustaan myydä niin silloin kirjoitetaan päiväkirjaa.

Sinun mielipiteesi aloitukseen jäi vähän epäselväksi. Riidan haastajat sentää vastaa itse aiheeseen. Onko sinun harrastuksesi sitten huonosti piilotetulla korostaa omaa paremmuuttasi  haukkumalla muita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koet kamalan läheltäpititilanteen, ja nyt sulla on huonoolo ja pahamieli? Ihankamalaa! Tsemii jaxusti!

Vierailija
24/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi ap:n jännä tarina nyt kuivua kokoon, ja enempää ei kiinnosta jakaakaan.

Vierailija
25/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.facebook.com mene sinne

Vierailija
26/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullaki ollu. Siis olis voinu vaikka henki mennä ja paha mieli jäi. Mut enpäs kerro enempää, ähäkutti.

Vierailija
27/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin ärsyttää, että täytyy tehdä aloitus joka on yhtä tyhjän kanssa, mutta enpä mä sitä voi estääkään..

Vierailija
28/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheltä on mennyt pari kertaa. Auton kylkeen osui polkupyärän eturengas. Tuli vasemmalta paljon yli rajoituksen. Pahin läheltä piti oli luoti. Kaveri sai kakarana käsiinsä rullarevolverin. Olin 7-8 niin tein kuten elokuvissa. Sukelsin ja jotain möhnää lensi naamalle.

Kuti meni aivan pään vierestä. Kaveri sai selkäsaunan, 70 luvulla annettiin vielä iskuaja. Meni se saatana läheltä, tunsin ilmavirran ja sitä mitä luodin lisäksi lähtee tuli naamalle. On mulla vähän tuuriakin, tiedä sitten hyvää vai huonoa tuuria? Kolarin jäljiltä olin sairaalassa ja sydän pysähtyi. kipushokki oli ja on lääkäreiden selitys.

Lisäksi olen joutunut sivullisena tilanteeseen joka oli vähällä päätyä laukauksiin. Mä sieltä nostin kättä ja sanoin meneväni pois välistä. Sitten ne kahjot sopi riitansa. Ei tosiaan uskalla uhmata kohtaloa niin monesti on mennyt läheltä. Joku voisi sanoa että kuolema välttelee mua. Mä olen tuntenut kun meinaa henki mennä, se on ihan helvetin pelottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä