Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tapaillut erästä miestä muutaman viikon ja

Vierailija
23.02.2016 |

menimme sänkyyn viikonloppuna. Hän on siis nuori alle 30v ja normaalipainoinen. Mutta silti hänellä on tissit. En oikein tiedä mitä ajatella. Vaatteet päällä en huomannut. Mutta kun koskettelen niin huomaan ja varsinkin kun on päälläni alasti niin ne roikkuvat hieman. Ei ne nyt mitkään isot ole, mutta erottuvat kyllä. Pitääkö mun nyt olla kun en huomaisikaan? Miksi joillain normaalipainoisilla miehillä on sellaiset? Urheilullinen hän ei ole yhtään. Ja kaikki exäni ovat olleet sporttisia/ timmejä/lihaksikkaita. Onhan tässä sopeutumista. Mutta tykkään hänestä todella paljon ja tuntuisi tyhmältä hylätä tuollaisen asian takia. Nyt omia kokemuksia ja mielipiteitä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänhän aloituksen ois voinut laittaa tuonne "Kauheinta mitä olen tehnyt ketjuun". 

Riisuin miehen ja sieltä paljastui tavallinen vartalo. Ei ollutkaan urheilijan tai aktiivikuntoilijan lihaksia! 

Vierailija
22/22 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta joo. Jos itse tykkäät treenaa ja arvostat hyvää kroppaa, miksi kiusaat sekä itseäsi että tisulipoikaa olemalla hänen kanssaan? kandee etsiä omanlaista seuraa, joka jakaa sun arvot ja elämännäkemyksen.

juurikin näin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan