Oletko koskaan antanut miehelle ns. pakit hänen tehdessään lähestymisyrityksen esimerkiksi ravintolassa?
Kommentit (22)
lukuisia kertoja, niin kai useammat naiset ovat tehneet.
Tietysti. Vai suostuuko joku kaikkiin lähestymisyrityksiin?
Kyllä, sillä olen naimisissa oleva nainen enkä kaipaa lähenteleviä muita miehiä lähelleni. Mutta sen voi tehdä kohteliaasti ja asiallisesti.
Kyllä, ei kai sitä kenen tahansa kannata seksiä harrastaa. Tai aloittaa edes keskustelua jos ei tyyppi kiinnosta.
Enpä muista, ei juuri lähestytä. Ne harvat jotka on tulleet juttelemaan, on yleensä lähteneet oma-aloitteisesti pois kun ovat kuulleet ammattini :D. Tai sitten muuten vaan jossain vaiheessa häipyneet. En taida osata olla kovin flirtti.
Kysy vaan kuinka monta kertaa. Ei kai nyt kukaan ota kaikkia halukkaita? Paitsi Hugh Hefner.
Mikäs kysymys tämä on? Kyllä! Pyöriessäni lähes joka viikonloppu viihteellä Helsingissä ikävuosina 18-26 v, joka ilta 1-6 miestä tuli juttelee flirtaten. Suurin osa piti tietty torjua keinolla jos toisella. Ne joista itse kiinnostuin, jutustelu jatkui. Ja ei, en ole koskaan harrastanu yhden illan juttuja. Seurustellut olen useammankin kanssa, mutta vain viiden kanssa olen päätynyt koskaan sänkyyn. Miehet on niin ulkonäön perään, että veikkaan sitä syyksi, miksi niin paljon lähestyttiin (nyt olen jo reilusti yli 30 ja naimisissa enkä käy enää baareissa)
Kyllä, yleensä syy on lähestyjän n. 3promillen humalatila. en jaksa kuunnella sössötystä.
Vierailija kirjoitti:
Enpä muista, ei juuri lähestytä. Ne harvat jotka on tulleet juttelemaan, on yleensä lähteneet oma-aloitteisesti pois kun ovat kuulleet ammattini :D. Tai sitten muuten vaan jossain vaiheessa häipyneet. En taida osata olla kovin flirtti.
Kiinnostus heräsi: mikä ammattisi on?
En anna pakkeja kuin lassukoille. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, johon vaaditaan yliopistokoulutus ja jota tekevistä yleensä 90% on miehiä. Käy ilmeisesti liikaa miehisen itsetunnon päälle, vaikka en työlläni tai koulutuksella todellakaan mitenkään lesottele. Riittää, kun sen vastaa kysyttäessä, niin oikein kuulen kuinka äijien mielenkiinto tippuu nollaan :D.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Onko joku lähtenyt heti ekan matkaan?
Mihin minä olisinkaan joutunut, jos en olisi antanut pakkeja suurimmalle osalle "lähestyjistä" ja vain hyvin harvat ja tarkkaan valitut päästänyt pitemmälle.
Tunnen kyllä sellaisiakin naisia, jotka eivät osaa koskaan sanoa kenellekään ei ... heillä ei mene kovin hyvin, vaikka miehiä kyllä riittää.
Olen torjunut. Yleensä ne ehdottelijat ovat hirveässä humalatilassa.
Mutta tiedän että kaikki eivät saa osakseen näitä, esim. ystäväni jonka kanssa liikun. Ja hän on ihan hyvännäköinen ja fiksu nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, johon vaaditaan yliopistokoulutus ja jota tekevistä yleensä 90% on miehiä. Käy ilmeisesti liikaa miehisen itsetunnon päälle, vaikka en työlläni tai koulutuksella todellakaan mitenkään lesottele. Riittää, kun sen vastaa kysyttäessä, niin oikein kuulen kuinka äijien mielenkiinto tippuu nollaan :D.
Sano että olet lentoemäntä, kuten Miranda Sinkkuelämässä.
En, monet olen kyllä saanut naisilta.
Ikisinkkumies