Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin pilata exäni ja hänen uuden naisensa suhteen

Vierailija
23.02.2016 |

Erosimme muutama kk sitten periaatteessa tämän uuden naisen takia. En pidä tästä naisesta, sillä hän rikkoi suhteemme. Enkä haluaisi eksääni takaisin, haluaisin vain että hänkin "kärsisi", sillä hänen toiminnallaan (pettämisellä) minä jouduin kärsimään. Hän on laittanut minulle viestiä miten ikävöi yms. Mutta koska tämä olisi tyhmää ja lapsellista en sitä tee. Kunhan leikin ajatuksella miten sen toteuttaisin.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takes two to tango!

Teidän suhteessa oli kolmannen mentävä aukko ja nyt ihan nostat sen katsee omasta navasti peiliin ja opit tämän suhteen virheistäsi ja kasvat vielä hetken kotona ja aloita uuden suhteen uuden vahvemman minäsi kanssa. 

Toki se on helpompi kirjoittaa elämänkerrassaan itsestään sankari ja kaikista muista syypäitä omiin ongelmiinsa.

Jaxuhali ja saatanallinen syyllistäminen verkossa parantaa toki sitä omaa minäkuvaa.

Vierailija
2/35 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosimme muutama kk sitten periaatteessa tämän uuden naisen takia. En pidä tästä naisesta, sillä hän rikkoi suhteemme. Enkä haluaisi eksääni takaisin, haluaisin vain että hänkin "kärsisi", sillä hänen toiminnallaan (pettämisellä) minä jouduin kärsimään. Hän on laittanut minulle viestiä miten ikävöi yms. Mutta koska tämä olisi tyhmää ja lapsellista en sitä tee. Kunhan leikin ajatuksella miten sen toteuttaisin.

Muista, että paras kosto on säilyttää juuri arvokkuutesi (kuten olet tehnyt), vastata niihin ex;n ikävöintiviestein vähän ihmetellen, tyylin: "mitä nyt XX, sähän olet nyt XX:n kanssa" ollen ystävällinen, mutta samalla itse vähän liian kiireinen vastatakseen heti, hymyillä kohdatessa ja näyttää itse onnelliselta.

Kauan te olitte yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestys on paras kosto. Hanki uusi miesystävä, rikkaampi ja komeampi kuin eksä. Tai sitten rikastu omalla fiksuudellasi.

Vierailija
4/35 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin veikannut että olet E, mutta et voikaan olla, koska et olis mitään ikävöintitekstareita saanut...

Vierailija
5/35 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia tuo on, kun jää vain ajatuksen tasolle. 

Vierailija
6/35 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista, että paras kosto on säilyttää juuri arvokkuutesi (kuten olet tehnyt), vastata niihin ex;n ikävöintiviestein vähän ihmetellen, tyylin: "mitä nyt XX, sähän olet nyt XX:n kanssa" ollen ystävällinen, mutta samalla itse vähän liian kiireinen vastatakseen heti, hymyillä kohdatessa ja näyttää itse onnelliselta.

Kauan te olitte yhdessä?

Ja lisäys: onnelliselta näyttämisen lisäksi, olla itse onnellinen! Ja tulet vielä olemaankin!!!

Vierailija
7/35 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin veikannut että olet E, mutta et voikaan olla, koska et olis mitään ikävöintitekstareita saanut...

Tällaisen viestin lähettäminen taas on tyypillistä toisen naisen epävarmuutta. Jotenkin se niin kytemään

Vierailija
8/35 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on ohan terve piirre ihmisessä. Millainen nainen on vaan ihan että "no, mä ansaitsinkin tämän ja exäni uuden onnensa"?

Vierailija
9/35 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että pettämiseen tarvitaan kaksi. En tietenkään anna anteeksi exälleni. Mutta jotenkin se on näköjään helpompi kohdistaa se viha siihen toiseen naiseen. Olen nähnyt naisen muutaman kerran aikaisemmin ja hän toimii erittäin häikäilemätyömällä tavalla. Ap

Vierailija
10/35 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräähän nyt hyvä ihminen. Ei hän ole teidän välejä rikkonu vaan mies. Eikä mieskään ole siihen syypää. Eihän kukaan voi tunteilleen mitään. Olisko pitäny jatkaa elämää sinun kanssa vaikka sinä et merkitse hälle mitään. Olisitko ollu tyytyväinen.

Ole onnellinen että hän on jättäny sinut ja antanu näin sinulle mahdollisuuden löytää ihmissuhteen jossa kumpikin välitätte toisistanne. Sinun ylpeys on saanut kolauksen mutta ei sen kummempaa. Kasva aikuiseksi ja jatka elämää.

Vierailija
11/35 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisen viestin lähettäminen taas on tyypillistä toisen naisen epävarmuutta. Jotenkin se niin kytemään

En ole toinen nainen. Miten se liittyy tuohon alkuperäiseen kommenttiini?

Vierailija
12/35 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että pettämiseen tarvitaan kaksi. En tietenkään anna anteeksi exälleni. Mutta jotenkin se on näköjään helpompi kohdistaa se viha siihen toiseen naiseen. Olen nähnyt naisen muutaman kerran aikaisemmin ja hän toimii erittäin häikäilemätyömällä tavalla. Ap

Toki voi olla jotain ressukoita poikkeuksina, jotka ajautuvat toisiksi naisiksi ilman omaa tahtoaan tai sitten ihan normaaleita ja moraalisia naisia, jotka joutuvat toisiksi naisiksi tietämättään asiasta (mies ei kerro olevansa varattu).

Mutta, kuten eräs psykoterapeutti totesi, pääsääntöisesti toiseksi naiseksi ryhtyminen vaatii juuri valtavaa häikäilemättömyyttä.

Vierailija
13/35 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräähän nyt hyvä ihminen. Ei hän ole teidän välejä rikkonu vaan mies. Eikä mieskään ole siihen syypää. Eihän kukaan voi tunteilleen mitään. Olisko pitäny jatkaa elämää sinun kanssa vaikka sinä et merkitse hälle mitään. Olisitko ollu tyytyväinen.

Ole onnellinen että hän on jättäny sinut ja antanu näin sinulle mahdollisuuden löytää ihmissuhteen jossa kumpikin välitätte toisistanne. Sinun ylpeys on saanut kolauksen mutta ei sen kummempaa. Kasva aikuiseksi ja jatka elämää.

Miksi on hyvä, että ihmisen ylpeys saa kolauksen? Pitää uskoa, ettei ole kenenkään tai ainakaan niiden, joita itse rakastaisi, arvoinen?

Vierailija
14/35 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole toinen nainen. Miten se liittyy tuohon alkuperäiseen kommenttiini?

Jos et ole, niin hyvin voisit olla :D

Vierailija
15/35 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen huomaa kiinnostuksen suuntautuneen puolisonsa sijaan johonkin toiseen ja uusien tunteiden olevan niin vahvat, ettei niitä voi sivuuttaa, hänellä on kaksi vaihtoehtoa:

1) hän voi rehdisti lopettaa aikaisemman suhteen ja ryhtyä uuteen,

2) hän voi aloittaa salassa uuden suhteen päättämättä vanhaa. Tällöin hän ON syyllinen pettämiseen ja satuttaa yhdessä salarakkaansa kanssa vakituista puolisoaan.

Tunteille ei välttämättä voi mitään, mutta teoilleen voi. Toista ei voi syyttää tunteistaan, mutta pahat teit kyllä rikkovat välejä.

(Eli: voin haluta tappaa jonkun, mutta olen tekoon syyllinen vasta, mikäli toteutan tapon)

Vierailija
16/35 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein parasta on, jos muutut huomattavasti häntä onnellisemmaksi. Ja ehkä vielä jos sen tapahtuu sen häntä paremman miehen kanssa.

Vierailija
17/35 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein parasta on, jos muutut huomattavasti häntä onnellisemmaksi. Ja ehkä vielä jos sen tapahtuu sen häntä paremman miehen kanssa.

Pyrin tietenkin olemaan onnellinen, joko uuden miehen kanssa tai ilman, mutta ei eksäni sitä tule tietämään. Meillä ei ole yhteistä tuttava piiriä. Ja kyllä tämä toinen nainen tiesi että exäni seurustelee.

Vierailija
18/35 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, niin minäkin henkilökohtaisesti varmistin, että toinen nainen tiesi mieheni olevan kihloissa minun kanssani. Paljonpa hyötyä siitä oli, yhteen päätyivät kuitenkin. Fantasioin pitkään siitä, kuinka tuhoaisin heidän suhteensa. Suosikki- ideani oli kylvää kortsuja miehen sängyn alle, josta eukko olis sitten ne löytänyt. Tai jättää omia alusvaatteitani hänen puolelleen sänkyä johonkin piiloon. Ex-mieheni ei olisi tajunnut niitä etsiä. Ja kyllä, nussimme yhdessä vielä pitkään eron jälkeenkin vaikka molemmilla oli uudet kumppanit. Meidän seksi vaan oli parasta ikinä eikä sitä saanut loppumaan heti vaikka parisuhde virallisesti loppui.

Vierailija
19/35 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, niin minäkin henkilökohtaisesti varmistin, että toinen nainen tiesi mieheni olevan kihloissa minun kanssani. Paljonpa hyötyä siitä oli, yhteen päätyivät kuitenkin. Fantasioin pitkään siitä, kuinka tuhoaisin heidän suhteensa. Suosikki- ideani oli kylvää kortsuja miehen sängyn alle, josta eukko olis sitten ne löytänyt. Tai jättää omia alusvaatteitani hänen puolelleen sänkyä johonkin piiloon. Ex-mieheni ei olisi tajunnut niitä etsiä. Ja kyllä, nussimme yhdessä vielä pitkään eron jälkeenkin vaikka molemmilla oli uudet kumppanit. Meidän seksi vaan oli parasta ikinä eikä sitä saanut loppumaan heti vaikka parisuhde virallisesti loppui.

Meilläkin oli mahtavaa seksiä, sitä mies on vieläkin sanonut. Parasta ois juuri tuo, että mies pettäisi uutta naista kanssani. Mutta ei se varmasti mun ylipääsyä erosta helpottaisi mitenkään. Ap

Vierailija
20/35 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kielii siitä että rakastat vielä häntä ja et oo päässyt ylitse.

Itsekin petettynä ja jätettynä jollain tasolla ymmärrän tunteesi .

Mutta ymmärräthän ettet voi vaan syytellä tätä naista. Hän tuli mukaan kuvioihin kun eksäsi sen salli.

Ja sitten kun et tunne enää vihaa..oot päässyt yli. Työstä asiaa ja skippaa kauna .