Haluaisin pilata exäni ja hänen uuden naisensa suhteen
Erosimme muutama kk sitten periaatteessa tämän uuden naisen takia. En pidä tästä naisesta, sillä hän rikkoi suhteemme. Enkä haluaisi eksääni takaisin, haluaisin vain että hänkin "kärsisi", sillä hänen toiminnallaan (pettämisellä) minä jouduin kärsimään. Hän on laittanut minulle viestiä miten ikävöi yms. Mutta koska tämä olisi tyhmää ja lapsellista en sitä tee. Kunhan leikin ajatuksella miten sen toteuttaisin.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sua ap. Meillä ei exäni kanssa ollut pettäminen eron syynä, ja lisäksi se olin minä joka halusin suhteesta lähteä.
Silti tunsin jotain sairasta tyydytystä kun panin exääni viime viikonloppuna. Hän on ollut uudessa suhteessa nyt 2kk ja kihloihin menossa...Mun korvaan kuiskaili, että rakastaa minua edelleen syvällä sisimmässään. Voi voi, melkein käy uutta naista sääliksi, mutta sittenkään EI.
Minulla säälittää eksäsi, jonka sinä olet jättänyt ja jota sinä nyt paneskelet huvin vuoksi ilmeisesti ilkeyttäsi (halutessasi tuhota eksän uuden onnen?). Ja eksä edelleen rakastaa sinua.
Vittu te olette kuvottavia. Panemalla niiden typerien exienne kanssa teette myös itsestänne hirveän pellen. Onnea jatkoon.
Mulla pitkä pitkä suhde ja lapset exän kanssa. Ex lähti ja asui hetken yksin. Oli pettänyt mua kuitenkin jo hyvät vuodet yhden akan kanssa. Kun itse löysin toisen, alkoi kauhea pommitus että saisi mut takaisin. Tuli sellaisia lupauksia ja muuta, mitä ei ikänä aiemmin. En ottanut. Unohti tosin lapsensakin samalla, kun minä jätin ( en ottanut takaisin). Millaiset miehet tällaista tekee? Varsinkin kun kyseessä mua vanhempi sen uusi nainen ja lastentekoikä jo mennyt ohitse molemmilta varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vittu te olette kuvottavia. Panemalla niiden typerien exienne kanssa teette myös itsestänne hirveän pellen. Onnea jatkoon.
Sinkkuna saan tehdä mitä huvittaa. Varatut saa muuten olla multa rauhassa, mutta exäni kuului mulle vuosikausia ja rakastamme toisiamme edelleen vaikkei suhteesta tule mitään ikinä. Seksi on meidän välillämme huikeaa.
Exäni pettää, minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna saan tehdä mitä huvittaa. Varatut saa muuten olla multa rauhassa, mutta exäni kuului mulle vuosikausia ja rakastamme toisiamme edelleen vaikkei suhteesta tule mitään ikinä. Seksi on meidän välillämme huikeaa.
Exäni pettää, minä en.
No mä en edes laske, että exäni pettäisi, koska me oltiin yhdessä ikuisuus ja saatiin lapset yhdessä. Nyxänsä kanssa ex ollut vain kaksi vuotta, eikä mitään sitoumuksia, lapsia, kihloja tms. Kyllä mä koen, että ex kuuluu mulle ja mä sille, jos ex ja mä molemmat niin halutaan. Meillä on lapset yhdessä ja kaikki elämänkokemukset. Pitäisikö kunnioittaa jotain porttoa, joka tunki väkisin väliimme, kun mies oli vaikeassa tilanteessa? NOT!
Mun ex teki näin: Juoksi uuden naisensa luota baarista heti mun perään ovet paukkuen, kun sattumalta kohdattiin. Halusi mut takaisin ja sai. Lisäksi kuulin taskupuhelun, jossa sitä ennen ex oli sanonut suoraan, että hänellä on tunteita lastensa äitiä kohtaan, joten ei siksi voi ottaa vakavasti tätä naikkosta. Kun sen kuulin salaa, niin se antoi meille uskoa ja palattiin yhteen. Tästä jo kuusi vuotta ja yhdessä edelleen ja onnellisia:)
Vierailija kirjoitti:
Mun ex teki näin: Juoksi uuden naisensa luota baarista heti mun perään ovet paukkuen, kun sattumalta kohdattiin. Halusi mut takaisin ja sai. Lisäksi kuulin taskupuhelun, jossa sitä ennen ex oli sanonut suoraan, että hänellä on tunteita lastensa äitiä kohtaan, joten ei siksi voi ottaa vakavasti tätä naikkosta. Kun sen kuulin salaa, niin se antoi meille uskoa ja palattiin yhteen. Tästä jo kuusi vuotta ja yhdessä edelleen ja onnellisia:)
Niinhän sinä luulet.. pettää sua edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Been there, done that. Paskasta ei saa konvehtia.
"Kuuluu mulle ja mä hänelle". Hyi helvetti. Edelleenkin, pellen teet itsestäsi panemalla toisen naisen kiusaksi ex-miestäsi. Ihan yhtä pohjasakkaa olet kuin muutkin ihmiset tuossa teidän kuviossa. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti petä. Ostettiin tila kaukana kaupungista ja ollaan koko ajan yhdessä. Halutaan näin. Kenen kanssa se pettää? Kanan, kissan, koiran vai vuohen, joita meillä on? .) ap.
Vierailija kirjoitti:
Oih! Ihana harlekiinikohtaus.. ihan totta, romanttista :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oih! Ihana harlekiinikohtaus.. ihan totta, romanttista :-)
No nykyajan romantiikkaa kyllä ja tottakin...oltiin toistemme melkein ekoja harjoituskappaleiden jälkeen, joten ei siihen väliin äkkiä hetken hairahdukset leikkaakaan syvää lovea kuitenkaan, jos rakkautta riittää molemmilta. Anteeksianto on helppoa, jos molemmat sitä tahtovat ja ovat valmiita muutokseen pysyvästi. Näin me oltiin ja nyt eläm parempaa kuin koskaan ikinä ja lapset ovat niin tyytyväisiä + jo pari lastenlasta:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti petä. Ostettiin tila kaukana kaupungista ja ollaan koko ajan yhdessä. Halutaan näin. Kenen kanssa se pettää? Kanan, kissan, koiran vai vuohen, joita meillä on? .) ap.
Miksi sulla lukee ap lopussa? Jouduitte muuttaa kauas muista ihmisistä, ettei ukko pääse pettää! Todellista rakkautta! Hahahhaa
Unohda kostot ja keskity ylipääsemiseen..muuten jäät vain roikkumaan exääsi.
Ymmärrän sua ap. Meillä ei exäni kanssa ollut pettäminen eron syynä, ja lisäksi se olin minä joka halusin suhteesta lähteä.
Silti tunsin jotain sairasta tyydytystä kun panin exääni viime viikonloppuna. Hän on ollut uudessa suhteessa nyt 2kk ja kihloihin menossa...Mun korvaan kuiskaili, että rakastaa minua edelleen syvällä sisimmässään. Voi voi, melkein käy uutta naista sääliksi, mutta sittenkään EI.