Miksi jotkut eivät ymmärrä baarissa jättää rauhaan pakit saatuaan?
Viikonloppuna oltiin baarissa ja eräs mies ei jättänyt kaveriani rauhaan millään. Jatkuvasti oli puristelemassa persettä ja muutenkin lääppimässä, vaikka ajettiin se pois useamman kerran. Sitten vasta uskoi, kun otin sitä olkapäistä kiinni ja vein sen seinää vasten ja ärähdin kunnolla.
Pitääkö oikeasti alkaa väkivaltaiseksi miehiä kohtaan ennen kuin uskovat, ettei kiinnosta?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tuo, etta veit olkapaista seinaa vasten. Oliko kovinkin pieni mies?
About 160cm. Itse huomattavasti pidempi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaaja fantasioimassa miesten hakkaamisesta.
En ole miesvihaaja. Rakastan montaakin miestä, esimerkiksi isääni, veljiäni ja poikaystävääni. Sen sijaan vihaan ahdistelijoita, oli ahdistelija sitten mies tai nainen. Ja todellakin jos useamman kerran oltiin käsketty sen painua helvettiin ja tönitty sitä pois, otan ahdistelijan kiinni ja vien sen seinälle.
ApSääliksi käy poikaystävääsi. Monestiko olet sitä nostellut seinille?
Ei ole tarvinnut, koska se ei ole ahdisteleva idiootti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole miesvihaaja. Rakastan montaakin miestä, esimerkiksi isääni, veljiäni ja poikaystävääni. Sen sijaan vihaan ahdistelijoita, oli ahdistelija sitten mies tai nainen. Ja todellakin jos useamman kerran oltiin käsketty sen painua helvettiin ja tönitty sitä pois, otan ahdistelijan kiinni ja vien sen seinälle.
Ap
Tietääkö väkivaltaisesta sairaasta luonteestasi, vai onko yhtä wt-sakkia kuin sinäkin?
Kyllä sen ei-sanan ymmärtäminen on vaikeaa joillekin naisillekin. Ei juuri imartele kolmekymppistä naimisissa olevaa miestä, kun joku 50+ iskee kiinni eikä luovuta vaikka kuinka sanoisi ei. Miehenä ei edes uskalla voimaa käyttää, kun heti oltaisiin väkivaltaiseksi syyttämässä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen ei-sanan ymmärtäminen on vaikeaa joillekin naisillekin. Ei juuri imartele kolmekymppistä naimisissa olevaa miestä, kun joku 50+ iskee kiinni eikä luovuta vaikka kuinka sanoisi ei. Miehenä ei edes uskalla voimaa käyttää, kun heti oltaisiin väkivaltaiseksi syyttämässä.
Mieskin saa voimaa käyttää naiseen jos on ammatiltaan portsari. Muuten todellakin tulee kauhea naistenhakkaaja-maine :(
Meillä kans kavereiden kans tilanne, et joku känninen tonttu rupesi kaveriani ahdistamaan, vaikka hänelle sanottiin, että menes nyt siitä. Kävin sanomassa hänestä henkilökunnalle, kun äijä oli niin kännissä, että kaatuilikin, loppuillasta näin hänet heitettävän ulos hänen käytyään puristelemassa kaverini tisseistä ja perseestä. Katsoin vähän, että meenkö väliin, mut tuntuu hölmöltä, kun kaverini ei itse sano/tee mitään päästäkseen ahdistelijasta eroon, näyttää vain kiusaantuneelta. Jostain syystä mua ei oo koskaan kukaan uskaltanut baarissa lääppiä lukuunottamatta kerran erästä perseestä puristanutta mua päätä pidempää kaljua miestä. Kysyin nyrkki pystyssä, et vedänkö turpaan? Sen jälkeen oon saanu olla rauhassa, vaikken mä mikään rumilus oo. :D
Kauhee poru muuten täällä ap:sta, kun typerä ahdistelijamies saikin ansionsa mukaan. Ja juu, en ole miesvihaaja minäkään ja myös ahdistelevat naiset ansaitsisivat, että heidän touhuihinsa puututtaisiin. Mielellään tietty poken toimesta, mutta kyllä kaveriaan tai itseään saa mun mielestä puolustaa, jos toinen tunkee iholle, eikä selkeästä kehotuksesta huolimatta poistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTietääkö väkivaltaisesta sairaasta luonteestasi, vai onko yhtä wt-sakkia kuin sinäkin?
Olen kaukana väkivaltaisesta ja sairaasta wt-ihmisesyä. :) toki mä kaveriani puolustan, kun portsareita ei näy ja kaveriani lääpitään vaikka monesti käskettiin tyypin häipyä. Eipä sitä miestä tainnut muualle sattua kuin egoon, kun nainen viekin sen seinälle. Saipahan kaverini olla rauhassa loppuillan ja meillä oli kiva ilta.
Ap
Mikään ei oikeuta naistakaan käyttäytymään väkivaltaisesti miestä kohtaan. Miehessä oli sentään ripaus herrasmiestä, eikä nostanut sinua seinälle!
Kunnon kielarit ystävättären kanssa toimiin aina. Tai sitten kannattaa ihan vaan jäädä kotiin, jos ei noista tilanteissa huumorilla selviä.