Blue lagoon kamppi
Onko kenelläkään kokemuksia? Itse olisi varaamassa sinne kasvohoito ja/tai ripsienpidennysaikaa. Millaista palvelua saa ja millainen laatu?
Kommentit (32)
Tilasin kaasolleni lahjaksi lahjakortin ko. Kauneushoitolaan. Maksu piti suorittaa, ennenkuin lähettäisivät lahjakortin. Odottelin viikon verran, eikä lahjakorttia kuulunut. Lupasivat lähettää kortin, mutta edelleenkään korttia ei kuulunut. Lopulta sain lahjakortin sähköpostiini, jossa oli kuitenkin väärä summa. Lopulta monien puheluiden jälkeen sain lahjakortin sähköpostiini oikealla summalla, jonka kiireessä tulostin itse .Mitään pahoittelua/hyvitystä en koskaan asiasta saanut.
Itse hoitojen tasosta en osaa sanoa mitään.
Paikkana hyvä mutta hinnat niin suolaiset että saat hieman kauempaa lähes kolmasosan halvemmalla esim ripset. 149€ uusista volyymeista on aivan järkyttävä hinta kun osaavia tekijöitä saa halvemmallakin.
Bloggaajien sponsori joten ei kiitos
Kävin kerran ottamassa geelikynnet enkä mene toiste! Ihan hienot tilat, mutta asiakaspalvelu ei toimi. Minua ei huomioitu sisään tullessani millään lailla vaikka respassa istui työntekijä. Hän vain näpräsi puhelintaan eikä nostanut katsettaan mihinkään suuntaan. Toisekseen itse kynsientekijä oli älyttömän töykeä. En tiedä oliko hänellä huono päivä vai mitä, mutta sellainen käytös ei kuulu asiakaspalvelutyöhön. Tiedän monta parempaa paikkaa, jossa asioin jatkossa!
Minä olen aina lähtenyt tyytyväisenä! Hyvää asiakaspalvelua ja erittäin taitavia tekijöitä! Parhaat ripset ja kynnet olen tuolta saanut ja nyt kävin ottamassa Microblading kulmat.
En suosittele. Volyymit kestivät 1,5 viikkoa ( huono liima, sanoi tekijä ) ja sain takuuna uudet, mutta niistä jouduin maksamaan kuitenkin 40e.
Ihan naurettavia 'sääntöjä' siellä on. Mun piti perua tai vaihtaa aikaa mutta laskuttavat silti enkä saanut aikaa vaihdettua! Harmi sillä henkilökunta on ollut mukavaa, olen käynyt pari kertaa. Omistajassa taitaa olla vikaa kun ei ymmärrä palvelualasta mitään. Keskustassa on monta parempaa paikkaa!
Vou, olen järkyttynyt näistä kommenteista! Minä ja ystäväni olemme blue Lagoonin vakkareita ja itse ainakin lähtenyt aina tyytyväisenä! Osa tekijöistä ehkä hieman ilmeettömiä ja välillä vaikeaa saada aikoja, kun niin suosittu paikka! Muuta negatiivista en itse keksi...
Eläkeläisäitini varasi Blue Lagoonista käsihoitoajan keskiviikoksi. Varauksesta ei tullut mitään vahvistusta. Samalla soitolla varatusta jalkahoidosta tuli tekstari. Tiistaina soitettiin ja kysyttiin, miksi äitini ei ole tullut sovittuna aikana käsihoitoon ja veloitettiin seuraavalla käyntikerralla 75% käsihoidosta, jota äitini ei ollut koskaan varannut.
Kiltti eläkeläinen maksoi tyhjästä ilman mitään todistetta, sana sanaa vastaan. Asiakas ei voi olla siis Blue Lagoonissa oikeassa, ainoa mahdollisuus on äänestää jaloillaan.
Aikuisena arvostan palvelua, siistejä tiloja sekä rentouttavaa ilmapiiriä. Blue lagoon ei taida olla minun ikäisille suunnattu (olen 30v) vaan ainoastaan teineille. Tällainen käsitys minulle on jäänyt kun olen antanut "uudelle" blue lagoonille sille muutaman mahdollisuuden. Kolmatta tilaisuutta ei tule. Muistan aikoja kun sieltä sai yksilöityä palvelua ja paikka oli persoonallinen (joskus 2005 luvulla). Harmi kun meni muuttumaan pissisten leikkikentäksi.
Asiakaspalvelusta sen verran huonoja kokemuksia että kävin laitattamassa ripseni lopulta muualla. Täällä on varaa valita niin aika helposti äänestän jaloillani jos tulee niin tympeä vaikutelma jo alkuunsa kun siellä.
Olen käynyt vuosia Blue Lagoonissa ja ollut aina todella tyytyväinen. Nyt avasivat uuden hoitolan Espooseen. Ja koska on lähempänä kotia, niin kerkesin jo kerran käydä siellä. Olen siihenkin erittäin tyytyväinen. Monista eri paikoista on kokemusta, joten voin varmuudella sanoa, että täällä ovat todella ammattitaitoisia. Itse olen 35-vuotias, joten en teiniksi enää sanoisi 😉
Sain ripsipidennyksistä pahan silmä tulehduksen. Lääkäri reissu tuli. En suosittele.
Itse olen käynyt Blue Lagoonissa monta vuotta laittamassa ripsiä ja kynsiä, palvelu ja laatu on aina ollut erinomaista, 5/5. Itse vielä suosin harjoittelija hoitoja, sillä ovat halvempia ja laatu on huikeaa! Vievät toki enemmän aikaa kuin pro-tason tekijän tekemät ripset/kynnet mutta jos jälki on samaa niin mikäs siinä. Kuvia laadusta voi katsoa vaikka Blue Lagoonin instagramista ;)
Ette tarvi mitään tekoripsiä tai rakennekynsiä.
Todella huonoa palvelua ja huonolaatuinen lopputulos useasti. Töykeää palvelua vaaleahiuksiselta Siniltä.
En suosittele kenellekään tätä firmaa.
Kävin vuonna 2018 heinäkuussa ensimmäist kertaa Kampissa
Tekijä Anna Mari A.
En käynyt enää, liian yliemielinen tekijä.
Suihkurusketuksen jälkee mun kroppa oli ihan märkä kun hän ei ole antanut mua kuivata tarpeeksi ainakin 5 minaa
Sanoi 2 kertaa että nyt tuut sieltä pois ja ofc sit tuli epätasainen rusketus.
Ilmapiiri oli jotenkin semmonen negatiivinen en käy uudelleen!
ÄLÄ MENE!!!!!!!! :)
erittäin huono, pissismäisen ylimielinen palvelu. lukuisia virhetilanteita yms. Ei pahoitteluja, jne. Joka asiassa sekoilua. Sama kokemus tuttavalla. en suosittele! :)
Onko kenelläkään kokemuksia?