Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmälasit naisella

Vierailija
23.02.2016 |

Ehkä aihe on jo täällä käsiteltykin joskus, ajattelin silti kysyä. Saan huomenna elämäni ensimmäiset silmälasit, ja olen asiasta aika innoissani. Näytin mielestäni jopa melko särmältä laseissa, kun niitä valitsin muutama viikko sitten.

Äsken kuitenkin jotain keskustelua täällä av:lla lukiessani, useampi mies siellä teilasi "läskit, rumat ja rillipäiset ämmät". Onhan kuitenkin niin, että löytyy miehiä, joiden mielestä rillipäät voisivat olla jopa hieman seksyjä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki piilarit.

Vierailija
2/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ne siis karsivat pois idioottimiehet. Hyvä juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi juuri eräs mies, että näytän laseissa todella seksikkäältä :)

Vierailija
4/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kyllä kiinnosta pätkän vertaa mitä joku mies ehkä tuumaa laseistani. On kiva nähdä eteensä! Piilarit ihan toivottomat toimistotyössä, itsellä ainakin kuivaa silmät. Ja juu, on kokeiltu useampaa merkkiä. Ja eikai kukaan tosissaan jätä käyttämättä laseja sen takia, että mitä joku mies niistä ajattelee?!

Vierailija
5/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse -1.5 ja -1.75 lasit omaava. Onneksi on piilarit. Leikkauttaisin heti, jos olisi varaa. Aina parempi ilman mutta onhan jotkut nykyaikaiset lasit ihan tyylikkäitäkin :) mutta en itellä siedä laseja koko valveilla olo aikaa...

Vierailija
6/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ehdotti, josko voisin pitää uusia rillejä joskus seksiä harrastaessamme. :-)

Sain ekat lasit 40v.

Vierailija
8/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun jälkeen ei moiset kysymykset ole vaivanneet päätäni. Aikuisuuden paras puoli.

Vierailija
9/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu laseista, mutta sihteeri-look ainakin parempi lasien kanssa.

Vierailija
10/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ehdotti, josko voisin pitää uusia rillejä joskus seksiä harrastaessamme. :-)

Sain ekat lasit 40v.

Sama mulla:). Oman mieheni lisäksi olen saanut laseista kehuja esim. duunissa eräältä komeanpuoleiselta, itseäni noin 10 vuotta nuoremmalta remonttimieheltä ja pomoltani. 

Mutta riippuu tietty varmaan laseista. Esim. sellaiset pyöreät, sangattomat lasit, joita Sofie Oksanen käyttää, näyttävät karmealta kenen tahansa päässä. (paitsi ehkä John Lennonin. Tai Harry Potterin)

Vierailija
11/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän hetken lasimuoti on aika karsea mielestäni, isoja pöllö- ja feministipokia. Tykkään pienistä ja persoonallisista kehyksistä, mutta en ole sopivia löytänyt, joten pidän vanhoja.

Muuten on kyllä ihan sama, mitä muut ajattelevat. Joskus olen kuullut vittuilua siitä, miksen pidä piilareita (yleensä kyllä naisilta).

Vierailija
12/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo "läskiksi, rumaksi ja rillipäisiksi ämmiksi" haukkuvat, ovat varmasti jotain teini-ikäisiä, eli ei mitään miehiä, vaan lapsia vielä.

Vierailija
13/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sopivat lasit ovat kuumat sekä naisilla että miehillä. Olin onnesta soikeana kun oma mieheni sai lukulasit. Näyttää heti astetta fiksummalta. <3

Vierailija
14/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut onnelliset ovat sellaisia, että mitkä tahansa lasit sopivat, ja näyttävät aina upeilta. Itse näytän ääliöltä olivatpa sangat minkälaiset tahansa, kiitos pyöreän naamani. Mutta elämä on. Eipä tuo juuri tahtia haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä