Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisilla ei ole varaa puhua miehen armeijan käymättömyydestä

Vierailija
23.02.2016 |

Naiset ei käy armeijaa niin naisilla ei ole varaa puhua miehen armeijan käymättömyydestä. Silti monille naisille deittailussa se miehen armeijan käymättömyys on turnoff etenkin jos mies on suorittanut siviilipalveluksen. Puna leviää naisen kasvoilta kun mies paljastaa olevansa sivari.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen saa päättää valintakriteerinsä ihan itse.

Vierailija
2/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se varmaan jossain landella on

T. yliopistotytyille kelpaava "asennevammainen" c-mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalle osalle naisista ei armeijan käyminen merkitse mitään. En ole koskaan tavannut sellaista naista, jonka kriteereihin miehen valinnassa kuuluisi armeijan käyminen.

Vierailija
4/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se varmaan jossain landella on

T. yliopistotytyille kelpaava "asennevammainen" c-mies

Siinäpä onkin todellinen mies. Naiset ovat tytyjä ja yliopistoja on vain siinä Suomen yhdessä kaupungissa.

Vierailija
5/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oli ikinä tavannut naista joka ottaisi puheeksi armeijan.

Vierailija
6/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivarin käyneet tuppaavat olemaan itsekkään oloisia, epäsosiaalisia shittiäisiä, jotka haluavat somettaa yöt ja nukkua päivät ja ehkä lukea vähän pääsykokeisiinsa siellä kirjaston sivarihommia "suorittaessaan".

Vierailija
7/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan, että sota- tai kriisitilanteessa mies on valmis aseellisesti puolustamaan minua, lastamme, kotiamme ja isänmaatamme mieluummin kuin menee vaihtamaan vanhuksille vaippoja.

Miten tuosta aloituksesta saisi aasinsillan pakolaistulvaan? Sieltähän niitä tulee oman isänmaansa pettureita.

Vierailija
8/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta koko kansanarmeijan sais ajaa alas. Ei sillä reservimäärällä kuitenkaan tee mitään, jos tarve tulee. Eli ei kiinnosta miehen armeijastatus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan