Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko laittaa häihin päälleni aniliininpunaisen mekon?

Vierailija
23.02.2016 |

Vieraaksi olen siis menossa. Mitkä ne säännöt oli vaatteiden väritykselle, eikö punainenkin ollut kokovalkoisen ja -mustan rinnalla "kielletty"?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit.

Vierailija
2/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muka punainen olisi kielletty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muka punainen olisi kielletty?

Ennen vanhaan punaiseen pukeutumista pidettiin merkkinä siitä, että oli maannut sulhasen kanssa. Sittemmin sitä on karsastettu siksi, että kirkkaana värinä vie huomiota morsiamelta.

Vierailija
4/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös anilliininpunainen ole enemmänkin pinkki? Eli voit. Punainen väri meinaa, että on pannut sulhasta. :D

Vierailija
5/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mies vai nainen?

Vierailija
6/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko mies vai nainen?

Nainen. Luulen että mies, joka harkitsisi pukeutuvansa häävieraana aniliininpunaiseen mekkoon vähät välittäisi muiden mielipiteistä ja pistäisi päälleen mitä huvittaa, eikä kyselisi mammapalstalta.

Ap

Vierailija
7/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi joskus että aniliininpunaisessa vaatteessa näyttää ihan koiran penikseltä.

Vierailija
8/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartteepa välttää sitten miehenä välttää punaista jos menen häihin.

Vierailija
9/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös anilliininpunainen ole enemmänkin pinkki? Eli voit. Punainen väri meinaa, että on pannut sulhasta. :D

Olin kerran häissä, joissa kaasolla oli punainen mekko (morsiamen pikkusisko muuten). Onneksi kukaan ei enää usko kenekään lähettävän piiloviestejä vaatteidensa värin avulla...

Vierailija
10/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siinä uskossa, että aika monessa länsimaassa punaiseen pukeutuminen häissä tarkoittaa tosiaan sitä, että on maannut sulhasen kanssa ja haluaa siitä myös viestiä. Suomessakin siis on joskus näin ollut?

Vierailija
11/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi joskus että aniliininpunaisessa vaatteessa näyttää ihan koiran penikseltä.

:D enpä ole ennen kuullut tuollaista luonnehdintaa. Vastauksista olen päätellyt että on sopivaa pukeutua aniliininpunaiseen (silläkin uhalla että näytän koiran penikseltä).

Ap

Vierailija
12/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hyvin voit. Olen laittanut myös punaisen mekon häihin, enkä viestinyt tällä yhtään mitään.

Vierailija
13/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan hyvin voit. Olen laittanut myös punaisen mekon häihin, enkä viestinyt tällä yhtään mitään.

...omasta mielestäsi siis. Mutta saitko kohdallesi outoja, skandaalin- ja draamailunnälkäisiä katseita muulta vierasväeltä?

Vierailija
14/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Saisinkohan vielä vinkkiä asusteiden ja kenkien väriin? Kävisikö kulta tai hopea, vai onko liian räikeä? Musta on mielestäni liian raskas.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi