Mun lääkkeet varastettu!
Juhlittiin viikonloppuna miehen syntymäpäiviä. Nyt on käynyt niin, että joku siitä porukasta on vienyt mun unilääkkeet! Olivat vessan kaapissa. Mitäs nyt? Tarvin niitä silloin tällöin ja niitä oli useampi kymmenen vielä jäljellä. Alkaako lääkärikään uusimaan reseptiä? Niin ja myös miehen selkäkipuun tarkoitetut lihasrelaksantit oli myös viety ja tramalit, onneksi selkä nyt parempi niin ei tarvi 😐
Kommentit (28)
Kyllä lääköri uusii ne kerran jos olette tehneet rikosilmoituksen.
Eri asia jos noin alkaisi käymään vähän väliä. Silloin tuskin enää uusisi.
Komppaan ylläolevaa. Ette tule saamaan Tramalia tai unilääkkeitä enempää, ellette tee rikosilmoa, koska ilman sitä lääkäri ei tule uskomaan että olisi varastettu.
Lääkäri kyllä kirjoittaa uudet respat rikosilmoituksen kun viet. Eri asia on maksaako Kela niistä korvauksia. Itellä just päällä samanlainen tilanne ja näyttöä tekijästä sekä että hän myi ne. Tilaisuus tekee varkaan ilmeisesti myös lääkkeiden kyseessä ollessa.
Tämän vuoksi omat lääkkeet ovat lukkojen takana. Osa ihmisistä on niin pahassa lääkekoukussa, että lähtee lääkkeet heti mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vessa on väärä säilytyspaikka, liian kosteaa. Lääkkeet menettävät tehonsa, vain placebo-vaikutus jää.
Miksi vessa olisi liian kostea? Vessanpytyn kansi on kiinni muulloin kun sitä ei käytetä. Käsienpesu ei kauheasti kosteutta ilmaan nosta. Kyllä mun lääkkeet on vessassa(tai yöpöydällä yms)
Rikkaria kirjoitti:
Lääkäri kyllä kirjoittaa uudet respat rikosilmoituksen kun viet. Eri asia on maksaako Kela niistä korvauksia. Itellä just päällä samanlainen tilanne ja näyttöä tekijästä sekä että hän myi ne. Tilaisuus tekee varkaan ilmeisesti myös lääkkeiden kyseessä ollessa.
Ei kirjoita.
Kyllä. Palstan virallinen mielipide. Joko teet niin tai jäät ulkopuolelle. Itse päätät.