Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun lääkkeet varastettu!

Vierailija
23.02.2016 |

Juhlittiin viikonloppuna miehen syntymäpäiviä. Nyt on käynyt niin, että joku siitä porukasta on vienyt mun unilääkkeet! Olivat vessan kaapissa. Mitäs nyt? Tarvin niitä silloin tällöin ja niitä oli useampi kymmenen vielä jäljellä. Alkaako lääkärikään uusimaan reseptiä? Niin ja myös miehen selkäkipuun tarkoitetut lihasrelaksantit oli myös viety ja tramalit, onneksi selkä nyt parempi niin ei tarvi 😐

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oisko niin, että pääongelma ei ole nyt reseptien uusiminen, vaan kaveripiirin uusiminen?

Mistä tietää kuka ne on vienyt? Eihän tommosta kukaan myönnä. Ei sitä varmaan tarvi kaikkia syyttää yhden tekosista.

Ap

Alapeukuttajatko sitä mieltä että koko kaveriporukka vaihtoon mukaanlukien sisarukset puolisoineen? Että syytetään yli 30 ihmistä asiasta? Just.

Ap

Kyllä. Palstan virallinen mielipide. Joko teet niin tai jäät ulkopuolelle. Itse päätät.

Vierailija
22/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lääköri uusii ne kerran jos olette tehneet rikosilmoituksen.

Eri asia jos noin alkaisi käymään vähän väliä. Silloin tuskin enää uusisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan ylläolevaa. Ette tule saamaan Tramalia tai unilääkkeitä enempää, ellette tee rikosilmoa, koska ilman sitä lääkäri ei tule uskomaan että olisi varastettu.

Vierailija
24/28 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ NE SIAT!

Vierailija
25/28 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kyllä kirjoittaa uudet respat rikosilmoituksen kun viet. Eri asia on maksaako Kela niistä korvauksia. Itellä just päällä samanlainen tilanne ja näyttöä tekijästä sekä että hän myi ne. Tilaisuus tekee varkaan ilmeisesti myös lääkkeiden kyseessä ollessa.

Vierailija
26/28 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi omat lääkkeet ovat lukkojen takana. Osa ihmisistä on niin pahassa lääkekoukussa, että lähtee lääkkeet heti mukaan.

Vierailija
27/28 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessa on väärä säilytyspaikka, liian kosteaa. Lääkkeet menettävät tehonsa, vain placebo-vaikutus jää.

Miksi vessa olisi liian kostea? Vessanpytyn kansi on kiinni muulloin kun sitä ei käytetä. Käsienpesu ei kauheasti kosteutta ilmaan nosta. Kyllä mun lääkkeet on vessassa(tai yöpöydällä yms)

Vierailija
28/28 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaria kirjoitti:

Lääkäri kyllä kirjoittaa uudet respat rikosilmoituksen kun viet. Eri asia on maksaako Kela niistä korvauksia. Itellä just päällä samanlainen tilanne ja näyttöä tekijästä sekä että hän myi ne. Tilaisuus tekee varkaan ilmeisesti myös lääkkeiden kyseessä ollessa.

Ei kirjoita.